دسته‌ها
کیوسک

اینستاگرام نماد بی اخلاقی مدرن آمریکایی است

اینستاگرام نماد بی اخلاقی مدرن است آمریکا و ارزش های آمریکایی علی رغم شعارهای فریبنده و عامه پسند در باطن خود با بحران های لاینحل مواجه است و رو به نابودی می رود. فرهنگ و باورها اساس یک جامعه را تشکیل می دهد و در پیشرفت و افول آن جامعه نقش دارد. غرب با تکیه […]

با دکمه‌های زیر این صفحه را برای دیگران ارسال کنید

اینستاگرام نماد بی اخلاقی مدرن است

آمریکا و ارزش های آمریکایی علی رغم شعارهای فریبنده و عامه پسند در باطن خود با بحران های لاینحل مواجه است و رو به نابودی می رود.

فرهنگ و باورها اساس یک جامعه را تشکیل می دهد و در پیشرفت و افول آن جامعه نقش دارد. غرب با تکیه بر پیشرفت های علمی و خوی استعماری خود به عنوان فرهنگ مهاجم به سایر فرهنگ و ملل در چند سال اخیر به شمار می رود و صدور فرهنگ و ارزش های خود را به عنوان پیش زمینه ای برای به بند کشیدن سایر ملل استفاده می کند.

پیشرفت های علمی غرب در زمینه های مختلف قابل تحسین است اما همزمان با پیشرفت های علمی از نظر فرهنگی نیز با سقوط شدید ارزش های اخلاقی مواجه شده است به گونه ای که غرب را در آستانه فروپاشی جوامع قرار داده است.

بی اخلاقی های مدرن که با نام آزادی و دموکراسی توسط غرب تبلیغ و ترویج می شود جوامع مختلف را به سوی فروپاشی اخلاقی و نابودی بنیان خانواده به عنوان رکن اساسی یک جامعه سوق می دهد.

خوی استعماری غرب با بهره گیری از دستاوردهای علمی نبردی بزرگ را علیه هر چه غیر از خود آغاز کرده و در دهکده جهانی هیچ فرهنگی و ارزشی را جز فرهنگ و ارزش های خود نمی پذیرد.

تهاجم فرهنگی به سایر ملل با هدف محو کردن باورهای اخلاقی و اجتماعی آن مقدمه ای برای بیگانگی جوامع با پیشینه خود و مقهور ارزش های غربی شدن است به صورتی که بی اعتمادی به خود و انکار گذشته اولین نشانه های سیطره فرهنگی غرب بر جوامع است تا در ادامه مقدمات سیطره کامل و استعمار نوین جوامع با شعارهای فریبنده فراهم گردد.

اینرنت علی رغم تمام محاسن و خدمات خود به واسطه سو استفاده غرب از آن به عنوان ابزار جنگ نرم به اسلحه ای کارآمد علیه فرهنگ و باورهای یک جامعه تبدیل شده است و به صورت خاص می توان از شبکه های اجتماعی و اینستاگرام نام برد که قربانگاه تمام باورهای و ارزش های جامعه اسلامی ایران است.

ایران خط مقدم مبارزه با استعمار و سلطه غرب در منطقه است که از زیر یوغ استعماری آنان آزاد شده و مشوق سایر ملل برای استقلال می باشد. تعجب برانگیز نیست اگر ایران به سیبل هدف آمریکا و غرب برای سرنگونی باشد و تجربه جنگ 8 ساله نشان داد سرنگونی گزینه غیرممکن در مورد ایران است و تغییر نظام هم در توانایی آمریکا و غرب نیست.

از روی ناچاری غرب با تغییر شیوه جنگ خود سعی در نابود سازی فرهنگ و جوانان آینده ساز ایران و فروپاشی خانواده های ایرانی است تا ایران را از درون تهی کند و به ضعف و شکست بکشاند. فضای مجازی به به تعبیر رهبر معظم انقلاب به قتلگاه جوانان تبدیل شده است میدان جنگ غرب علیه تمام فرهنگ و باورهای ایرانی است که از روی غفلت و سهل انگاری بدون نظارت و کنترل رها شده و جوانان نااگاه قربانی می شوند.

باید فکری عاجل برای پیشگیری از زیان های فاجعه بار شبکه های اجتماعی رها شده کرد و فردا دیر است.

برگرفته از سایت سپاس  

 

[su_note]

در ادامه بخوانید » 

سکولاریسم تحمیلی علیه نوجوانان ایرانی در اینستاگرام و تلگرام [چگونه ممکن‌ست نگاه به نامحرم عادی شود]

بچه ها در اینستاگرام قربانی طمع جاهلان برای کسب پول [خطر بزرگ در کمین است]

[/su_note]

با دکمه‌های زیر این صفحه را برای دیگران ارسال کنید
رخداد از
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه نظرات