دسته‌ها
مقاله

روند جدید در شبکه های ماهواره ای فارسی زبان برای آزار روحی جوانان

تغییر تاکتیک شبکه های ماهواره ای برای ضربه زدن به خانواده ها سیاست شبکه های ماهواره ای در ابتدا اینگونه بود که گربه را تا چشمه میبُرد و او را سیراب میکرد که بعد ها با کمک روانشناسان اینگونه شد که گربه را تا لب چشمه میبَرَد ، اما تشنه بر می گرداند. اوایل ماهواره […]

با دکمه‌های زیر این صفحه را برای دیگران ارسال کنید

تغییر تاکتیک شبکه های ماهواره ای برای ضربه زدن به خانواده ها

سیاست شبکه های ماهواره ای در ابتدا اینگونه بود که گربه را تا چشمه میبُرد و او را سیراب میکرد که بعد ها با کمک روانشناسان اینگونه شد که گربه را تا لب چشمه میبَرَد ، اما تشنه بر می گرداند.

اوایل ماهواره فیلم های مستهجن را به راحتی پخش می کرد و حتی این شبکه ها را به بهانه خرید کارت قفل نمی کرد و ۲۴ ساعته در شبکه های آزاد (بدون قفل و رمز) به پخش اینگونه فیلم ها مشغول بود که این سیاست دو مشکل اساسی داشت؛  در ادامه مطلب همراه بنیانا باشید

۱-مخاطب این فیلم ها نمی توانستند با خانواده یا بچه ها یا فامیل این شبکه ها را نگاه کنن.

۲-مخاطب ببا دیدن این فیلم ها به نقطه اوج شهوت می رسید و به راحتی تخلیه می شد اما با این حال ضربه های روحی ، روانی و جسمی خود میزد.

پژوهشگران و متخصصین این حوزه برای اثرگذاری بیشتر سناریو را تغییر دادند که این سناریو را میتوانیم در فیلم های شبکه های جم و منوتو ببینیم.

در شبکه های جم خانم ها با لباس های تنگ و آرایش های بسیار زیاد ظاهر می شوند و به گونه ای صحبت می کنند که جنس مذکر خوشش بیاید و مردان هم جذاب و خوش پوش ظاهر می شوند برای اینکه جنس مونث خوشش بیاید.

 

حتی در این فیلم ها چیز هایی میبینیم که دوست داریم برای همه ما اتفاق بیوفته ، مثلا میبینیم که زن و شوهر در این فیلم ها شب با موهای مرتب و قیافه های تمیز میخوابند و صبح هم در همان حالت از خواب بیدار می شود که این در حالت عادی تقریبا غیر ممکن است ، اما به هر حال همه ما اینطور زندگی رو دوست داریم.

 

سناریوی جدید دو حُسن و فایده برای مدیران این شبکه ها دارد:

۱-ضربات روحی خیلی شدید تری دارد  ، زیرا مخاطب را به نقطه اوج شهوت می رسانند اما او را تخلیه نمی کنند.

۲-این نوع فیلم ها را می شود با خانواده و دوستان دید.

به نظر میرسد این رویکرد جدید شیکه های ماهواره ای  از هم گسیختگی و آلوده کردن کانون خانواده را هدف گرفته است لذا باید بیش از گذشته هوشیار و بیدار باشیم تا تحت تاثیر این ظاهر خوش رنگ و لعاب ولیکن دروغین آنها قرار نگرفته و از آسیب های اجتماعی و خطرناک آن در امان بمانیم.

 

منبع: کانال enqelab_street

[su_note]

در ادامه بخوانید» تلاش آمریکا برای تغییر رفتار مردم ایران با کمک شبکه‌های ماهواره‌ای ‌

[/su_note]

با دکمه‌های زیر این صفحه را برای دیگران ارسال کنید
عباس رازی

از عباس رازی

پنج دهه از عمر من می‌گذرد و در تمام این سال‌ها دنبال رضای خدا و راه انداختن کار مردم بودم .بیشتر مطالبی که از من توی سایت بنیانا می‌خوانید در حوزه قرآن و سبک زندگی اسلامی هست.

رخداد از
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه نظرات