دسته‌ها
معرفی

پیام رسان سروش را بشناسید [ + معرفی ویژگی های متمایز سروش ]

فهرست محتوای این صفحه ⬇️ پنهان کردن 1. معرفی ویژگی‌های پیام رسان سروش 2. اینترنت با هزینه کمتر در پیامرسان سروش 3. تماس صوتی سروش 3.1. کانال های تعاملی و نظرسنجی های پیام رسان سروش 3.1.1. با تلویزیون تعاملی سروش هیچ برنامه‌ای را از دست نخواهید داد؛ 3.1.2. خرید شارژ و پرداخت قبوض 3.1.2.1. پرداخت […]

با دکمه‌های زیر این صفحه را برای دیگران ارسال کنید

پیام رسان سروش یک پیام رسان محبوب ایرانی  با بیش از 13 میلیون کاربر است  که لحظه به لحظه دوستان بیشتری به این جمع اضافه می‌شوند.

در سروش شما می‌توانید به دوستان خود پیام ارسال کنید، در گروه‌های مورد علاقه‌تان عضو شوید و یا حتی کانال بسازید.

یا می‌توانید به سادگی مطالب خود را در کانالتان منتشر کنید و یا اگر محصولی دارید در آن عرضه کنید!

پیام رسان سروش
پیام رسان سروش

معرفی ویژگی‌های پیام رسان سروش

در این پست می‌توانید تمامی ویژگی‌های مهم پیام رسان سروش را بخوانید.

ارتباط در بستری امن

می‌توان گفت مهم ترین سرمایه یک پیام رسان اعتماد کاربرهای آن است. هدف تیم پیام رسان سروش از اولین روزهای پروژه تمرکز روی بحث امنیت پیام ها و اطلاعات کاربران بوده و قطعاً جلب اعتماد کاربران به امنیت داشتن در سروش،جزو اولویت های اصلی ما می‌باشد.

در فضایی امن و بدون محدودیت با مخاطبان سروشی خود چت کنید، گروه یا کانال بسازید و با دوستانتان مرتبط باشید.

 

اینترنت با هزینه کمتر در پیامرسان سروش

در پیام رسان سروش ، شما می توانید از تمامی امکانات استفاده کنید و یک سوم هزینه رایج را برای اینترنت خود پرداخت کنید. شما در فضای سروش می توانید، تصاویر، ویدیوها و فایل های مورد علاقه خود را با هزینه ای کمتر و به صرفه تر بارگزاری یا دریافت کنید. در واقع با این امکان، شما صرفه جویی بسیار زیادی در هزینه اینترنت خود خواهید کرد.

فضای ابری بی نهایت و بی انتها، خدمت دیگر پیام رسان سروش در این پیام رسان است که شما تمامی اطلاعاتتان را در یک فضای ابری مجازی و بی انتها می توانید نگهداری کنید تا در زمان دلخواه از آن‌ها استفاده کنید.

تماس صوتی سروش

با استفاده از پیام رسان سروش می توانید با مخاطبین خود تماس صوتی برقرار کنید. تمامی تماس ها در سروش رایگان و بدون محدودیت می باشد. تنها کافی است وارد بخش مخاطبین خود شوید، با انتخاب مخاطب دلخواه و انتخاب گزینه تماس، به سادگی می توانید از تماس صوتی امن و پر سرعت سروش بهره ببرید.

 

کانال های تعاملی و نظرسنجی های پیام رسان سروش

سروش ابداع کننده ی نسل جدیدی از کانال در پیام رسان است که به آن کانال تعاملی می گوییم. در این نوع از کانال، کاربر می تواند با مدیر کانال تعامل داشته باشد و ارتباط در سروش یک طرفه نیست.

در کانال‌های تعاملی مخاطبان می‌توانند در همان کانال به پیام با مدیر پیرامون مطالب کانال بپردازند. این پیام شخصی و محرمانه فقط برای مدیر کانال ارسال خواهد شد و او قادر به پاسخ‌گویی به دنبال کنندگان کانالش خواهد بود. بدین ترتیب تعامل مفید و سازنده‌ای میان مدیر کانال و مخاطبانش برقرار خواهد شد.

همچنین ایجاد نظرسنجی بصورت مستقیم در کانال یا گروه، از دیگر امکانات پیام رسان سروش است. به سادگی می توانید برای کانال یا گروهتان نظرسنجی با متن دلخواه و هر میزان گزینه ی دلخواه طراحی و در کانال یا گروهتان منتشر کنید. تهیه و انتشار نظرسنجی در سروش بسیار ساده است و با چند اقدام ساده می‌توانید نظرسنجی دلخواه خود را ترتیب دهید.

 

با تلویزیون تعاملی سروش هیچ برنامه‌ای را از دست نخواهید داد؛

در نسخه جدید پیام رسان سروش قابلیت جدید و البته جذابی به نام تلویزیون تعاملی افزوده شده است. با این امکان شما به پخش زنده تمامی شبکه‌های تلویزیونی دسترسی خواهید داشت. اما این تمام ماجرا نیست! شما از این پس در سروش امکان مشاهده لیست روزانه برنامه‌ها را در کنار پخش زنده خواهید داشت. علاوه بر این ویژگی فوق‌العاده تلویزیون تعاملی سروش امکان جابجایی زمانی است. این ویژگی به شما این امکان را می‌دهد که برنامه‌های روزانه را از دست ندهید!

خرید شارژ و پرداخت قبوض

در سروش به راحتی برای خود یا دوستانتان شارژ بخرید.دیگر نیازی نیست برای خرید شارژ از سروش خارج شوید.در کمترین زمان و به آسان ترین روش می توانید شارژ مورد نیاز خود را برای هر اپراتور و شماره دلخواه خریداری کنید. امکان دیگری که سروش برای کاربرانش فراهم کرده، امکان پرداخت قبوض به طور مستقیم در سرویس های خدماتی سروش است. شما به سادگی و در اسرع وقت می توانید تمامی قبض های خود را مستقیماً در سروش پرداخت کنید و نیاز به برنامه های دیگر ندارید.

برای پرداخت قبض دو امکان فراهم شده است. یکی از طریق شناسه ی پرداخت که روی قبض درج شده و دیگری از طریق اسکن کردن بارکد قبض بوسیله دوربین گوشی.محصولات خود در کانالتان استفاده کنید.

پرداخت درون برنامه‌ای پیام رسان سروش

شما می توانید در صورت احراز هویت توسط تیم پشتیبانی سروش،برای کانال خود پرداخت های درون برنامه ای مانند خیریه،کمپین ها و غیره ایجاد کنید که در بستری کاملاً امن و مطمعن،فرایند پرداخت در درون سروش انجام خواهد شد. دیگر نیازی نیست از لینک های واسطه برای فروش محصولات خود در کانالتان استفاده کنید.

فروشگاه کانال ها

شاید این بخش،مهم ترین وجه تمایز سروش با دیگر پیام رسان ها باشد. محیطی وسیع و متنوع با رابط کاربری آسان از کانال های موجود، در سروش بوجود آمده است تا کاربران به راحتی با کانال های فعال در سروش آشنا شوند. در این بخش کانال ها به تفکیک موضوعات مختلف، دسته بندی شده اند. همچنین کانال های فعال به عنوان پیشنهاد روز در این بخش به کاربران معرفی می‌شوند. مهم ترین نکته این است که تمامی حمایت‌های سروش برای کانال ها رایگان و کاملاً بدون هزینه می‌باشد.

 

سرویس‌های مورد علاقه‌ خود را با بات عمومی سروش راه‌اندازی کنید؛

بات عمومی سروش امکان فوق العاده‌ای‌ست که با استفاده از آن می‌توان سرویس‌های مورد علاقه خود را راه‌اندازی نمود.برای این امکان اصول سادگی رعایت شده است که توسعه دهندگان می‌توانند با مطالعه مستند بات در سایت سروش، بات دلخواه خود را بسازند. همچنین می‌توانید به آدرس @mrbot در سروش سری بزنید.

سرویس های ویژه سروش 

در بخش سرویس های سروش، جدا از امکاناتی مانند پرداخت قبض و خرید شارژ، سرویس های ویژه ای مانند آب و هوا و همچنین اوقات شرعی می باشد.

به راحتی می توانید از آب و هوای موقعیت فعلی خود یا هر شهر دلخواه دیگر مطلع شوید. پیش بینی ساعتی و پیش بینی روزهای آتی هفته، از امکاناتی است که سرویس آب و هوای سروش در اختیار شما می گذارد.

همچنین اعلام اوقات شرعی، سرویس دیگری است که سروش برای شما کاربران عزیز فراهم کرده است. اعلام اوقات شرعی تاریخ و موقعیت دلخواهتان و همچنین امکان ایجاد هشدار(alarm) برای ساعت نماز، از دیگر امکانات این سرویس می باشد. همچنین برای جذاب تر شدن ارتباطات شما با دوستانتان استیکرهای متنوع و متعددی طراحی و منتشر شده که در فروشگاه استیکر، می توانید استیکرهای متنوع و محبوب موجود در سروش را بازدید و دانلود کنید.

اضافه بر این شما قادر به شخصی سازی تمامی جزئیات برنامه سروش به سلیقه خود هستید. نه تنها از دنیای بی کران تم های سروش بازدید می کنید، بلکه خودتان قادر به ساخت تم با نظر شخصی خود خواهید بود.

 

همین حالا  آخرین نسخه سروش برای دیوایس خود را از اینجا دانلود و نصب کنید و از این امکانات بی نظیر بهره ببرید.

سایت سروش » https://soroush-app.ir 

 

[su_note]

در ادامه بخوانید »» فال حافظ در پیام رسان سروش [پیش آی و گوش دل به پیام سروش کن!]

[/su_note] 

[su_note note_color=”#C8E6C9″]

چگونه مشکل خود را با سروش حل کنیم؟!

برای شروع کار با سروش یا در هنگام استفاده از برنامه، ممکن است سوالاتی پیرامون محیط برنامه، رابط کاربری، خدمات و غیره برایتان بوجود بیاید.

در بخش سوالات متداول سروش، عمده سوالات در موضوع‌های مختلف مطرح و پاسخ داده شده است.

با مراجعه به لینک زیر می‌توانید وارد بخش سوالات متداول سایت شوید:

http://yon.ir/fel4U

همچنین اگر نتوانستید پاسختان را در این بخش بیابید سری به بات پشتیبانی سروش به آدرس @support بزنید

[/su_note]

با دکمه‌های زیر این صفحه را برای دیگران ارسال کنید
عباس رازی

از عباس رازی

پنج دهه از عمر من می‌گذرد و در تمام این سال‌ها دنبال رضای خدا و راه انداختن کار مردم بودم .بیشتر مطالبی که از من توی سایت بنیانا می‌خوانید در حوزه قرآن و سبک زندگی اسلامی هست.

رخداد از
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه نظرات