دسته‌ها
کتاب الکترونیک

نشریه امان ویژه اربعین 97 با عنوان ادب اربعین [ +دانلود رایگان]

به گزارش روابط عمومی بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود(عج)، ویژه نامه الکترونیک امان تحت عنوان «ادب اربعین» در 16 صفحه منتشر گردید. شخصی از اصحاب امام صادق (ع) پرسید ما وقتی به سوی قبر جد شما خارج می‌شویم مانند زمانی است که برای حج خروج می‌کنیم؟ حضرت فرمودند: بله همین طور است. آن فرد سؤال […]

با دکمه‌های زیر این صفحه را برای دیگران ارسال کنید

به گزارش روابط عمومی بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود(عج)، ویژه نامه الکترونیک امان تحت عنوان «ادب اربعین» در 16 صفحه منتشر گردید.

شخصی از اصحاب امام صادق (ع) پرسید ما وقتی به سوی قبر جد شما خارج می‌شویم مانند زمانی است که برای حج خروج می‌کنیم؟ حضرت فرمودند: بله همین طور است. آن فرد سؤال کردند که آیا آن چیزی که حاجی رعایت می‌کند، ما هم باید رعایت کنیم؟ حضرت ۱۴ ادب را در این خصوص بیان فرمودند.

اول: خوش رفتاری؛دوم: کم صحبتی، سوم: ذکر خدا؛ برای مثال ۱۴۰۰۰ ذکر صلوات و یا ۷۰۰ استغفار در روز از ذکرهای زیبایی است که انسان می‌تواند بگوید. قرآن خواندن و ادعیه‌های مختلفی نیز می‌توان در این زمینه قرائت نمود. چهارم: پاکیزه بودن لباس، پنجم: غسل برای زیارت امام حسین (ع) و قبل از ورود به حرم ، ششم: خاشع بودن؛ یعنی احساس هیبت و خشوع در برابر بارگاه ربوبی عظمت اولیای خدا. هفتم: زیاد نماز خواندن و صلوات فرستادن؛ هشتم: احترام گذاشتن به اموال و دارایی‌های دیگران؛ نهم: چشم خود را لز حرام بستن؛ دهم: به سراغ برادران دینی خود بروید تا وسیله‌ای کم نداشته باشند؛ یازدهم: تقیه دوازدهم: دوری از گناه؛

چهاردهم: در سفر قسم نخورید و از مجادله‌ای که کار به قسم خوردن می‌کشد دوری کنید؛ فایده اجرای آداب از کلام امام صادق (ع) این است که اگر این آداب را رعایت کنید حج و عمره {و زیارت} بر شما تمام می‌شود. وقتی آداب زیارت را رعایت کنید به آن چیزی که می‌خواهید می‌رسید. یعنی اگر آداب زیارت رعایت شود شما می‌توانید به هدف خود در زیارت برسید، حال می‌خواهد طلب مغفرت، طلب شفاعت و یا هر خواسته‌ای که دارید برسید.

اللهم عجل لولیک الفرج

به گزارش بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود(عج)، ویژه نامه الکترونیک اربعین امان تحت عنوان «ادب اربعین» در 16 صفحه منتشر گردید.

فایل ویژه نامه را در ادامه دریافت کنید … 

دانلود از لینک مستقیم | لینک دوم | 8 مگابایت 

 

[su_note]

در ادامه بخوانید »» وصیت نامه امام خمینی (ره) ؛ دانلود قرائت صوتی و کتابچه موبایل

[/su_note]

 

با دکمه‌های زیر این صفحه را برای دیگران ارسال کنید
زهرا .

از زهرا .

نویسنده جدید و پرکار سایت بنیانا هستم . . . |
چه صبحی باشد آن صبحی
که تو در قنوتت دعای
" اللهم عجل لولیک الفرج "
می خوانی
و فرشته یک به یک آمین می گویند.... |

اللهم أصلح کل فاسد من امور المسلمین.

رخداد از
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه نظرات