دسته‌ها
اخبار

به روزرسانی‌های کلبه کرامت را صرفاً از انتشارات اندیشکده یقین دریافت کنید

با توجه به بروزرسانی های مداوم و مستمر و انتشار ویدیوهای جدید از سخنرانی های استاد حسن عباسی و تغییرات سایت کلبه کرامت در ماه های اخیر ، سایت اندیشکده یقین اطلاعیه ای منتشر کرده است که در ادامه میخوانیم »

کلبه کرامت
کلبه کرامت

آخرین به روزرسانی‌های کلبه کرامت را صرفاً از انتشارات اندیشکده یقین دریافت کنید

کلیه اندیشه‌جویان استاد عباسی لازم است نسبت به آخرین تغییرات کلبه کرامت مطلع بوده و جدیدترین نسخه‌های آن را از انتشارات اندیشکده یقین دریافت کنند.

با توجه به این که کلاس‌های استاد عباسی تحت عنوان کلبه کرامت یک کرسی نظریه‌پردازی برای تولید علم است، بنابراین طبیعی است که جلسات آن حتی پس از تدریس نیز دچار تغییر و تحولاتی شوند که در خروجی نهایی پس از تدوین إعمال می‌شوند. یکی از این تغییرات، تغییر در عناوین، شماره جلسات، ترتیب قرار گرفتن در سرفصل ها، و … است. بنابراین بسیار ضروری است که اندیشه‌جویان محترم نسبت به آخرین تغییرات کلبه کرامت مطلع بوده و جدیدترین نسخه‌های آن را در اختیار داشته باشند.

به این منظور، زحمت بسیار زیادی کشیده شد تا سایت کلبه کرامت به گونه‌ای طراحی شود که با هوشمندی بسیار بالایی آخرین تغییرات از هر نوعی را إعمال کرده و کاملا پویا باشد. بنابراین آن چه در سایت کلبه کرامت نشان داده می‌شود آخرین نسخه معتبر تغییرات و اصلاحات در کلبه کرامت است. فهرست جلسات کلبه کرامت را از این آدرس دریافت و به روز باشید:

لینک « » دفترچه سرفصل‌ها و جلسات کلبه کرامت (+)

انتشارات اندیشکده یقین نیز هاردهای اکسترنال اندیشه‌جویان را بر همین اساس تغذیه می‌کند. لذا لازم است هر کدام از مخاطبین عزیز، مجموعه جلسات کلبه کرامت خود را یا با سایت هماهنگ کنند، یا یک هارد اکسترنال به انتشارات تحویل داده و ضمن دریافت کل جلسات، آخرین به‌روزرسانی‌ها را نیز دریافت کنند.

تلفن انتشارات: 77984181-021

لازم به ذکر است کسانی که اطلاعات هارد خود از کلبه کرامت را از مهر ۱۳۹۶ به قبل‌تر دریافت کرده‌اند، لازم است هر چه سریعتر اقدام به روزآمدسازی آن کنند. چرا که ساختار جلسات تحویل داده شده پیش از این تاریخ ساختار سرفصل‌بندی جدید کلبه کرامت را نداشته و تغییرات زیادی تاکنون رقم خورده است.

منبع اطلاعیه » سایت اندیشکده یقین | سایت کلبه کرامت 

در ادامه بخوانید »» 

پیگیری دروغ های شبکه های ماهواره ای در وب سایت امپراتوری دروغ [معرفی]

دانلود سخنرانی دکتر عباسی درباره زنای ذهنی [ویژه]

دانلود کتاب انتظار عامیانه عالمانه عارفانه اثر استاد پناهیان [ PDF رایگان ]

با دکمه‌های زیر این صفحه را برای دیگران ارسال کنید
زهرا .

از زهرا .

نویسنده جدید و پرکار سایت بنیانا هستم . . . |
چه صبحی باشد آن صبحی
که تو در قنوتت دعای
" اللهم عجل لولیک الفرج "
می خوانی
و فرشته یک به یک آمین می گویند.... |

اللهم أصلح کل فاسد من امور المسلمین.

رخداد از
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه نظرات