دسته‌ها
دانلود

دانلود عکس امام خامنه‌ای مخصوص وبلاگ‌نویسان

 پیدا کردن تصویر مناسب برای نوشته وبلاگی گاهی یکی از سخت ترین کارهای ممکن است و ویلاگ نویس مجبور است هزاران منبع مختلف را جستجو کند تا تصویر دلخواهش را پیدا کند ؛امروز برای شما مخاطبان بنیانا مجموعه هزار تایی عکس امام خامنه‌ای را آماده کرده ایم که مخصوص وبلاگ نویسان است . مجموعه عکس امام خامنه‌ای از سایت‌های مختلفی جمع آوری شده است.

عکس امام خامنه‌ای (10)

اگر هم طراح گرافیک هستید سایت farsi.khamenei.ir/  منبعی بزرگ از تصاویر باکیفیت برای شماست

1000 عکس امام خامنه‌ای ازدیدارها , سخنرانی‌ها و …

ابتدا ده عکس به عنوان نمونه از این مجموعه , سپس زندگی نامه کوتاهی از امام خامنه ای و لینک های دانلود مجموعه عکس امام خامنه‌ای که در قالب ده فایل مهیا شده است . ( نمایش سایز بزرگ را با کلیک روی تصاویر ببینید)

 

زندگی نامه آیت الله خامنه ای

رهبر عالي قدر حضرت آيت الله سيد على خامنه ‏اى فرزند مرحوم حجت الاسلام والمسلمين حاج سيد جواد حسينى خامنه ‏اى، در روز (۲۹ فروردین ۱۳۱۸/ ۲۸صفر ۱۳۵۸/ ۱۹ آوریل ۱۹۳۹) در مشهد مقدس چشم به دنيا گشود.
ايشان دومين پسر خانواده هستند. زندگى سيد جواد خامنه‏اى مانند بيشتر روحانيون و مدرسّان علوم دينى، بسيار ساده بود.
همسر و فرزندانش نيز معناى عميق قناعت و ساده زيستى را از او ياد گرفته بودند و با آن خو داشتند.

 ايشان از دوره دبيرستان، خواندن «جامع المقدمات» و صرف و نحو را آغاز کرده بود. سپس از مدرسه جديد وارد حوزه علميه شد و نزد پدر و ديگر اساتيد وقت ادبيات و مقدمات را خواند.

در حوزه علميه نجف اشرف

آيت الله خامنه اى که از هيجده سالگى در مشهد درس خارج فقه و اصول را نزد مرجع بزرگ مرحوم آيت الله العظمى ميلانى شروع کرده بودند.

در سال 1336 به قصد زيارت عتبات عاليات، عازم نجف اشرف شدند و با مشاهده و شرکت در درس هاى خارج مجتهدان بزرگ حوزه نجف از جمله مرحوم سيد محسن حکيم، سيد محمود شاهرودى، ميرزا باقر زنجانى، سيد يحيى يزدى، و ميرزا حسن بجنوردى، اوضاع درس و تدريس و تحقيق آن حوزه علميه را پسنديدند و ايشان را از قصد خود آگاه ساختند. ولى پدر موافقت نکرد. پس از مدّ تى ايشان به مشهد باز گشتند.

 

در حوزه علميه قم

آيت الله خامنه اى از سال 1337 تا 1343 در حوزه علميه قم به تحصيلات عالى در فقه و اصول و فلسفه، مشغول شدند و از محضر بزرگانی چون مرحوم آيت الله العظمى بروجردى، امام خمينى، شيخ مرتضى حائرى يزدى وعلـّامه طباطبائى استفاده کردند.

در سال 1343، از مکاتباتى که رهبر انقلاب با پدرشان داشتند، متوجّه شدند که يک چشم پدر به علت «آب مرواريد» نابينا شده است، بسيار غمگين شدند و بين ماندن در قم و ادامه تحصيل در حوزه عظيم آن و رفتن به مشهد و مواظبت از پدر در ترديد ماندند.
آيت الله خامنه اى به اين نتيجـه رسيدند که به خاطر خدا از قــم به مشهد هجرت کنند واز پدرشان مواظبت نمايند.

 

همراه با نهضت امام خمينى (قدس سره)

آيت الله خامنه‏اى از سال 1341 که در قم حضورداشتند و حرکت انقلابى واعتراض آميز امام خمينى عليه سياست هاى ضد اسلامى و امريکا پسند محمدرضا شاه پهلوى، آغاز شد، وارد ميدان مبارزات سياسى شدند و شانزده سال تمام با وجود فراز و نشيب هاى فراوان و شکنجه‏ها و تعبيدها و زندان ها مبارزه کردند و در اين مسير ازهيچ خطرى نترسيدند.

نخستين بار در محرّم سال 1383 از سوى امام خمينى (قدس سره) مأموريت يافتند که پيام ايشان را به آيت الله ميلانى و علماى خراسان در خصوص چگونگى برنامه هاى تبليغاتى روحانيون در ماه محرّم و افشاگرى عليه سياست هاى امريکايى شاه و اوضاع ايران و حوادث قم، برسانند.

ايشان اين مأموريت را انجام دادند و خود نيز براى تبليغ، عازم شهر بيرجند شدند و در راستاى پيام امام خمينى، به تبليغ و افشاگرى عليه رژيم پهلوى و امريکا پرداختند. بدين خاطر در 9 محرّم «12 خرداد 1342» دستگير و يک شب بازداشت شدند و فرداى آن به شرط اين که منبر نروند و تحت نظر باشند آزاد شدند.

با پيش آمدن حادثه خونين 15خرداد، باز هم ايشان را از بيرجند به مشهد آورده، تحويل بازداشتگاه نظامى دادند و ده روز در آن جا با سخت ترين شرايط و شکنجه و آزارها زندانى شدند.

 

در آستانه پيروزى

درآستانه پيروزى انقلاب اسلامى، پيش از بازگشت امام خمينى از پاريس به تهران، «شوراى انقلاب اسلامى» با شرکت افراد و شخصيت‏هاى مبارزى همچون شهيد مطهرى، شهيد بهشتى، هاشمى رفسنجانى و… از سوى امام خمينى در ايران تشکيل گرديد، آيت الله خامنه‏اى نيز به فرمان امام بزرگوار به عضويت اين شورا درآمد.
پيام امام توسط شهيد مطهرى «ره» به ايشان ابلاغ گرديد و با دريافت پيام رهبر کبير انقلاب، از مشهد به تهران آمدند.

 

پس از پيروزى

آيت الله خامنه ‏اى پس از پيروزى انقلاب اسلامى نيز هم چنان پرشور و پرتلاش به فعاليّت هاى ارزشمند اسلامى و در جهت نزديک تر شدن به اهداف انقلاب اسلامى پرداختند که همه در نوع خود و در زمان خود بى‏نظير و بسيار مهّم بودند که در اين مختصر فقط به ذکر رؤوس آنها مى پردازيم:

– پايه گذارى «حزب جمهورى اسلامى» با همکارى و همفکرى علماى مبارز و هم رزم خود: شهيد بهشتى، شهيد باهنر، هاشمى رفسنجانى و… دراسفند 1357. 
– معاونت وزارت دفاع در سال 1358. 
– سرپرستى سپاه پاسداران انقلاب اسلامى، 1358. 
– امام جمعه تهران، 1358. 
– نماينده امام خميني«قدّس سرّه» در شوراى عالى دفاع ، 1359. 
– نماينده مردم تهران در مجلس شوراى اسلامى، 1358.  
– حضور فعّال و مخلصانه در لباس رزم در جبهه هاى دفاع مقدس، در سال 1359 با شروع جنگ تحميلى عراق عليه ايران و تجاوز ارتش متجاوز صّدام به مرزهاى ايران؛ با تجهيزات و تحريکات قدرت هاى شيطانى و بزرگ ازجمله امريکا و شوروى سابق. 
– ترور نافرجام ايشان توسط منافقين در ششم تيرماه 1360 در مسجد ابوذر تهران. 
– رياست جمهورى؛ به دنبال شهادت محمد على رجايى دومّين رئيس جمهور ايران، آيت الله خامنه‏اى در مهر ماه 1360 با کسب بيش از شانزده ميليون رأى مردمى و حکم تنفيذ امام خمينى (قدس سره) به مقام رياست جمهورى ايران اسلامى برگزيده شدند. هم چنين از سال 1364 تا 1368 براى دوّمين بار به اين مقام و مسؤوليت انتخاب شدند. 
– رياست شوراى انقلاب فرهنگ، 1360. 
– رياست مجمع تشخيص مصلحت نظام، 1366. 
– رياست شوراى بازنگرى قانون اساسى، 1368. 
– رهبرى و ولايت امّت، که از سال 1368، روز چهاردهم خرداد پس از رحلت رهبر کبير انقلاب امام خمينى (قدس سره) توسط مجلس خبرگان رهبرى به اين مقام والا و مسؤوليت عظيم انتخاب شدند، و چه انتخاب مبارک و درستى بود که پس از رحلت امام راحل، با شايستگى تمام توانستند امّت مسلمان ايران، بلکه مسلمانان جهان را رهبرى نمايند.

[su_note]

در ادامه بخوانید » دانلود متن کامل زندگی‌نامه رهبر معظم انقلاب

[/su_note]

دانلود مجموعه عکس امام خامنه‌ای بخش اول لینک

دانلود مجموعه عکس امام خامنه‌ای بخش دوم لینک

دانلود مجموعه عکس امام خامنه‌ای بخش سوم لینک

دانلود مجموعه عکس امام خامنه‌ای بخش چهارم لینک
دانلود مجموعه عکس امام خامنه‌ای بخش پنجم لینک

دانلود مجموعه عکس امام خامنه‌ای بخش ششم لینک

دانلود مجموعه عکس امام خامنه‌ای بخش هفتم لینک

دانلود مجموعه عکس امام خامنه‌ای بخش هشتم  لینک

دانلود مجموعه عکس امام خامنه‌ای بخش نهم  لینک

دانلود مجموعه عکس امام خامنه‌ای بخش دهم  لینک

 

با دکمه‌های زیر این صفحه را برای دیگران ارسال کنید
زهرا .

از زهرا .

نویسنده جدید و پرکار سایت بنیانا هستم . . . |
چه صبحی باشد آن صبحی
که تو در قنوتت دعای
" اللهم عجل لولیک الفرج "
می خوانی
و فرشته یک به یک آمین می گویند.... |

اللهم أصلح کل فاسد من امور المسلمین.

رخداد از
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه نظرات