دسته‌ها
اخبار

بن بست وجود ندارد ؛ نکات امام خامنه ای در دیدار هیات دولت را دوباره بخوانیم [خط حزب الله 148]

خط حزب‌الله ۱۴۸| بن‌بست وجود ندارد

صدوچهل‌وهشتمین شماره از نشریه خط حزب‌الله منتشر شد.

به‌مناسبت هفته دولت رهبر انقلاب روز چهارشنبه با رئیس‌جمهور و اعضای هیئت دولت دیدار کردند. در این دیدار رهبر انقلاب در سه محور راه‌کارهایی را برای حل مشکلات کشور مطرح کردند.

به‌همین جهت نشریه خط حزب‌الله در سخن هفته این شماره خود با عنوان «بن‌بست وجود ندارد» به این سه محور پرداخته است. در بخشی از متن چنین می‌خوانیم: از نظر رهبر انقلاب، «وظیفه‌ی دولت، مدیریت اقتصادی است.»

این مدیریت اقتصادی اما دارای ارکانی است که دو رکن مهم آن، یکی «باز کردن میدان برای فعالان سالمِ اقتصادی و جوانان مبتکر و پرتلاش و برطرف کردن موانع و بهبود فضای کسب‌وکار» است و دیگری «بستن منافذ فساد و برخورد با مفسد». اولی موجب شکوفایی و رونق اقتصادی و ایجاد شغل خواهد شد و دومی، ضمن برخورد با مفسدین اقتصادی، به سرمایه‌گذاران اقتصادی، پیام امنیت و ثبات و آرامش فضای کسب و کار را خواهد داد.

خط حزب‌الله ۱۴۸
خط حزب‌الله ۱۴۸

گزارش هفته این شماره نیز با عنوان «چرا مذاکره با آمریکا نه؟» به چرایی این سؤال که در روزهای اخیر در فضای رسانه‌ای مورد بحث قرار گرفته، پرداخته است.

همچنین رهبر انقلاب در دیدار شاعران مذهبی‌سرا که در تاریخ ۹۵/۱۲/۵ انجام شد، به‌مناسبت شعر شاعر آئینی، آقای جعفر عباسی، چند دقیقه‌ای درباره‌ی ویژگی کتاب الغدیر، و کار بزرگی که علامه‌ی امینی انجام دادند، بیاناتی فرمودند که خط حزب‌الله برای اولین بار، آن را منتشر کرد.

اطلاع‌نگاشت این شماره نیز با عنوان «از دولت حمایت می‌کنم اما چک سفید امضاء به کسی نمی‌دهم» با توجه به هفته دولت به بیانات ‌رهبر انقلاب در رابطه با دولت‌ها پرداخته است.

زندگی بی‌شادی و لبخند زندگی دوزخی است، اسلام چنین انسان‌هایی پرورش می‌دهد، امروز این دعا مستجاب شده است، خودتان را ضعیف نشمرید، زندگی باید با کفاف و راحت بگذرد نه پر خرج و مسرفانه و… عناوین بخش‌های دیگر نشریه‌ی خط حزب‌الله است که مخاطبین گرامی می‌‌توانند با مراجعه به نشریه، این مطالب را مورد مطالعه قرار دهند.

صدوچهل‌وهشتمین شماره‌ی خط حزب‌الله به روح پرفتوح شهید آیت‌الله علی قدوسی تقدیم شده‌ است.

دانلود نسخه های مختلف نشریه خط حزب الله شماره 148

دریافت نسخه مطالعه وب و موبایل | دریافت نسخه چاپی رنگی | دریافت نسخه چاپی سیاه و سفید

لینک وب سایت نشریه

سایز بزرگ برای تابلو اعلانات »» دریافت نسخه رنگی | دریافت نسخه سیاه و سفید

نسخه های چاپی برای کاغذ اندازه A3 هستند و نسخه مطالعه برای موبایل و استفاده روی A4 است. شما می توانید هر نسخه از نشریه را با هزینه حدود ۲۵۰ تومان روی برگه A3 چاپ کنید و اندازه تابلو اعلانات برای کاغذ با ارتفاع حداقل ۷۰سانتیمتر است که حدود ۵هزار تومان هزینه دارد .

تکثیر و توزیع خط حزب‌الله به صورت داوطلبانه و خودجوش است. بدین نحو که برادران و خواهران گرامی فایل نشریه را دانلود کرده، و به تعدادی که امکان دارد تکثیر و در مکان‌هایی مانند مسجد، پایگاه بسیج، هیئت‌های مذهبی، دانشگاه‌ها و حوزه‌های علمیه توزیع می‌کنند.

شماره قبلی خط حزب الله »» دو شرط برای پیروزی بر نقشه دشمنان ، وحدت و هوشیاری است [دانلود نشریه خط حزب الله شماره ۱۴۷]

با دکمه‌های زیر این صفحه را برای دیگران ارسال کنید
عباس رازی

از عباس رازی

پنج دهه از عمر من می‌گذرد و در تمام این سال‌ها دنبال رضای خدا و راه انداختن کار مردم بودم .بیشتر مطالبی که از من توی سایت بنیانا می‌خوانید در حوزه قرآن و سبک زندگی اسلامی هست.

رخداد از
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه نظرات