دسته‌ها
اخبار

دو شرط برای پیروزی بر نقشه دشمنان ، وحدت و هوشیاری است [دانلود نشریه خط حزب الله شماره 147]

صدوچهل‌وهفتمین شماره نشریه خط حزب‌الله منتشر شد.

در این شماره، نشریه خط حزب‌الله به‌مناسبت پیام حج امسال رهبر انقلاب، در سخن هفته‌ی خود با عنوان «وحدت و هوشیاری» به دو شرط رهبر انقلاب برای پیروزی بر نقشه دشمنان، و ساخت امت‌سازی اسلامی پرداخته است.

در بخشی از متن چنین می‌خوانیم: اگر تا چند سال قبل، نقشه‌‌ی دشمن برای منطقه چندان مشخص نبود، با تحولاتی که در سال‌های اخیر روی داده، برهمگان مشخص شده است که «نقشه‌ی این دشمن در این منطقه عمدتاً بر دو پایه استوار است… یکی عبارت است از ایجاد اختلاف، دوّمی عبارت است از نفوذ.»(۱۳۹۴/۰۵/۲۶)

به دلیل همین سیاست ایجاد اختلاف است که «از وقتی ادبیات سنّی و شیعه در کلمات آمریکایی‌ها ظهور پیدا کرد، اینجا کسانی که اهل فهم و دقّت بودند نگران شدند؛ فهمیدند که یک کار جدید در شُرف انجام است و تحقّق پیدا کرد. ایجاد جنگ بین شیعه و سنّی سابقه دارد؛ انگلیسی‌ها در این کار ماهرند… لکن نقشه‌ای که امروز آمریکایی‌ها در این زمینه دارند، نقشه‌ی خطرناک‌تری است.»(۱۳۹۴/۱۰/۰۸) بنابراین…

خط حزب الله 147
خط حزب الله 147

همچنین به‌‌همین مناسبت نشریه خط حزب‌الله در اطلاع‌نگاشتی با عنوان «تحقق کامل وعده الهی در راه است»، به ۱۳ محور مهم پیام‌های حج رهبر انقلاب پرداخته است.

به بهانه‌ی چاپ مجدد کتاب صلح امام حسن(ع) از سوی انتشارات انقلاب اسلامی، نشریه خط حزب‌الله در گزارش هفته‌ی این شماره خود نیز به این پاسخ می‌هد که «آینده انقلاب چگونه تضمین خواهد شد؟»

آقایان! با مردم گرم بگیرید و به میان آنها بروید، این روحیّه است که در هنگام خطر به داد کشور می‌رسد، جوان مؤمن و انقلابی در شرایط امروز کشور، چه کاری باید انجام دهد؟ کسانی که برای خودشان هیچ عیبی قائل نیستند هرگز اصلاح نخواهند شد، دنبال این نباش که رضایت گروه‌های خاص را به دست آوری، مدعیان آزادی حاضر نشدند پیام امام را منتشر کنند، بزرگ‌ترین خیانتی که به زن شده است و… عناوین بخش‌های دیگر نشریه‌ی خط حزب‌الله است که مخاطبین گرامی می‌‌توانند با مراجعه به نشریه، این مطالب را مورد مطالعه قرار دهند.

* صدوچهل‌وهفتمین شماره‌ی خط حزب‌الله به روح پرفتوح شهید شهید ناصر کاظمی تقدیم شده‌ است.

دانلود نسخه های مختلف نشریه خط حزب الله شماره 147

دریافت نسخه مطالعه وب و موبایل | دریافت نسخه چاپی رنگی | دریافت نسخه چاپی سیاه و سفید

لینک وب سایت نشریه

سایز بزرگ برای تابلو اعلانات »» دریافت نسخه رنگی | دریافت نسخه سیاه و سفید

نسخه های چاپی برای کاغذ اندازه A3 هستند و نسخه مطالعه برای موبایل و استفاده روی A4 است. شما می توانید هر نسخه از نشریه را با هزینه حدود ۲۵۰ تومان روی برگه A3 چاپ کنید و اندازه تابلو اعلانات برای کاغذ با ارتفاع حداقل ۷۰سانتیمتر است که حدود ۵هزار تومان هزینه دارد .

تکثیر و توزیع خط حزب‌الله به صورت داوطلبانه و خودجوش است. بدین نحو که برادران و خواهران گرامی فایل نشریه را دانلود کرده، و به تعدادی که امکان دارد تکثیر و در مکان‌هایی مانند مسجد، پایگاه بسیج، هیئت‌های مذهبی، دانشگاه‌ها و حوزه‌های علمیه توزیع می‌کنند.

شماره قبلی خط حزب الله »» اصل جمله رهبر انقلاب در قضیه برجام چه بود ؟ [دانلود شماره ۱۴۶ نشریه خط حزب الله]

با دکمه‌های زیر این صفحه را برای دیگران ارسال کنید
زهرا .

از زهرا .

نویسنده جدید و پرکار سایت بنیانا هستم . . . |
چه صبحی باشد آن صبحی
که تو در قنوتت دعای
" اللهم عجل لولیک الفرج "
می خوانی
و فرشته یک به یک آمین می گویند.... |

اللهم أصلح کل فاسد من امور المسلمین.

رخداد از
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه نظرات