دسته‌ها
کیوسک

یادداشت دکتر غلامرضا جلالی فراهانی درباره شبکه های اجتماعی ایرانی

دکتر غلامرضا جلالی فراهانی استاد دانشگاه عالی دفاع ملی هستند . ایشان در سال 94 با حکم امام خامنه ای به ریاست سازمان مهم پدافند غیر عامل منصوب شدند . ایشان مقالات زیادی درباره روش های جلوگیری از حملات رسانه ای آمریکا دارند . سابقه ایشان در همکاری با بخش مختلف قوای سه گانه در سال های اخیر مورد توجه بوده است . امروز یک یادداشت کوتاه از دکتر جلالی در کانال شخصی @drjalalifarahani منتشر شده که باهم میخوانیم : 

دکتر غلامرضا جلالی فراهانی
دکتر غلامرضا جلالی فراهانی

بسمه تعالی

نمی دانم دوستانی که بر طبل نمی توانیم در تولید و توسعه شبکه های اجتماعی بومی و ملی می کوبند حسن طهرانی مقدم را نمی شناسند یا شاید داستان تلاش های او در جریان تولید موشک ایرانی نیستند.

یکروز با حاج حسن طهرانی مقدم بعد از یک تست شلیک نا موفق موشک از میدان تست و تیر برمی گشتیم ،همه حالتون گرفته ،خسته و کوفته و ناراحت از موفق نبودن تست و نتیجه شاید حداقل یکسال تلاش شبانه روزی بود .ولی حسن مقدم میگفت الحمدالله فهمیدم مشکل از کجاست ان شاالله شش ماه دیگه دوباره تست میکنیم .

برای تست بعدی من نرفتم ولی حسن از میدان تست بمن خبر موفقیت را داد.

الان دوستانی که در زبان میگویند میخواهیم مثل حسن مقدم باشم حداقل از رزمندگان این حوزه که شبانه روز از سربازان جبهه تولید و طراحی و آزمایش و ارتقا شبکه های اجتماعی ایرانی تلاش میکنند حمایت کنند.برای من مثل روز روشن است که ما می توانیم .والله می توانیم، در خیلی از عرصه ها نشان دادیم که می توانیم امروز هم میتوانیم.

چرا باید به پیام رسان خارجی و نیمه خارجی اعتماد کنیم ولی به بچه های خودمان اعتماد نکنیم .من دست همه طراحان و تولید کنندگان پیام رسان های ایرانی و بومی را با افتخار می بوسم.

ارادتمند غلامرضا جلالی

در ادامه بخوانید »»

معنای دفاع از آزادی تلگرام چیست ؟ + ویدیوی بررسی امنیت تله گرام

پاول دوروف ، بازیگر هالیوودی اجاره ای [جنگ آمریکایی در زمین تلگرام]

با دکمه‌های زیر این صفحه را برای دیگران ارسال کنید
رخداد از
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه نظرات