دسته‌ها
معرفی

سایت حریم حرم [پایگاه تخصصی شناخت و معرفی مدافعان حریم آل الله ]

تابحال شده در شبکه های اجتماعی به عکس یا ویدیویی از یکی از شهدای مدافع حرم برسید و بعد از تماشا اون دلتون بخواد بیشتر درباره اون شهید بدونید اما با جستجو به معنی قابل اعتمادی نرسید یا مطلب دیگه ای درباره اون شهید عزیز پیدا نکنید ؟ بله این مشکل درباره مستند سازی سبک زندگی شهدای مدافع حریم آل الله که در سال های اخیر به شهادت رسیدند وجود داره .

مستند سازی و جمع آوری و معرفی زندگی نامه و عکس های و … مربوط به شهدای دفاع مقدس 8 ساله با تلاش های مردم و گروه های فرهنگی و ادارات و سازمان های مربوطه به نقطه خوبی رسیده و با جستجوی ساده در اینترنت حتما به مطلب مورد نظرتون میرسید .

تلاش های یکی دو سال اخیر برای جمع آوری و آرشیو زندگی نامه و … شهدای مدافع حرم هم قطعا نتیجه خواهد داد . امروز اگر شما برای کسب اطلاعات و یا نوشتن مقاله ای درباره یکی از شهدای مدافع حریم آل الله نیاز به اطلاعات داشته باشید می تونید از سایت حریم حرم استفاده کنید …

سایت حریم حرم
سایت حریم حرم

شروع کار سایت حریم حرم به عنوان پایگاه تخصصی شناخت و معرفی مدافعان حریم اوایل سال 94 بوده است . در این مدت سایت حریم حرم به تلاش های مسئولین سایت به یک دانشنامه جامع چندرسانه ای درباره شهدا تبدیل شده است …

در بخش درباره ما سایت حریم حرم نوشته شده :

پایگاه تخصصی «حریم حرم» با هدف بزرگداشت مقام شامخ شهدای مدافع حرم اهل بیت (علیهم السلام) به نشانی harimeharam.ir  راه اندازی شده است.

«حریم حرم» رسانه‌ای است برای معرفی شهدای مدافع حرم و نشان دادن اعتقادات استوار و صلابت مظلومانه خانواده‌های آنان؛ شهدای بر آمده از جغرافیای فکری سرزمینی انقلاب اسلامی با همه وسعت آن. از جان برکفان ایرانی گرفته تا مجاهدان عراقی و رزمندگان همیشه حاضر در صحنه حزب الله لبنان. از نبویون اهل سنت ایران گرفته تا فاطمیون و زینبیون افغانستانی و پاکستانی.

ما بر این اعتقادیم شهدای مدافع حرم به عنوان کسانی که سال‌ها در قامت انسان‌های معمولیِ عصر حاضر در کنار ما زیسته اند، دارای چنان ویژگی‌های شخصیتی و ابعاد وجودی کامل و جامعی هستند که می‌توان آنها را به عنوان الگوهایی استوار و تمام نشدنی به نسل جوان و فطرت‌هایِ پاکِ جویایِ حقیقت و معنویت عرضه کرد. تلاش ما تنها بر این است تا داستان‌ زندگی و انسان‌ساز این اسطوره‌های گمنام را روایت کنیم.

 ما خواهان آنیم تا خون پاک بر زمین ریخته شده شهدای مدافع حرم را بار دیگر در جان و روح عطشناک خود بازیابیم چراکه معتقدیم آنان جان خود را فدا نکردند مگر اینکه بار دیگر در وجود ما متولد شوند.

 «حریم حرم» پا به عرصه وجود گذاشته است تا نقشی هرچند اندک را در حفظ میراث نسل جدید شهدا ایفا کند.

«حریم حرم» رسانه‌ای است مردمی و «تعاملی بودن» از ویژگی‌های شاخص آن است؛ بی تردید پشتیانی فکری و مشورتی علاقه مندان به این حوزه و صاحبان قلمی که خود را مدیون شهدای مدافع حرم می‌دانند در ادامه مسیر این پایگاه و حضور موثر در فضای رسانه‌ای جامعه بسیار راه گشا و تاثیرگذار خواهد بود.

لینک سایت حریم حرم : http://harimeharam.ir

این وب سایت را به یاد داشته باشید و به دوستان هم معرفی کنید . هم چنین می تونید کانال حرم حرم رو در سروش @harimeharam_ir دنبال کنید 

در ادامه بخوانید »» معرفی EMAM.COM وب سایت اصلی امام خمینی رحمة الله علیه [شناخت امام بدون سیاسی‌کاری و جناح‌بازی]

با دکمه‌های زیر این صفحه را برای دیگران ارسال کنید
عباس رازی

از عباس رازی

پنج دهه از عمر من می‌گذرد و در تمام این سال‌ها دنبال رضای خدا و راه انداختن کار مردم بودم .بیشتر مطالبی که از من توی سایت بنیانا می‌خوانید در حوزه قرآن و سبک زندگی اسلامی هست.

رخداد از
guest

1 دیدگاه
قدیم ترین
جدیدترین بیشترین امتیاز
Inline Feedbacks
نمایش همه نظرات
محب امیرالمومنین
محب امیرالمومنین
5 سال قبل

سلام
ممنون از معرفی سایت خوبتون
واقعا عالیه
در زمینه شهدا مدافع حرم خیلی کم کاری شده و امیدوارم این سایت بتونه بخشی از رسالت رسانه که در این موضوع کم کاری کرده اند را جبران کند…… البته این سایت جدیدا گنجینه شهدای مقاومت را راه اندازی کرده اند که واقعا بی نظیر بود….