دسته‌ها
کیوسک

نامه دلتنگی شهید فاطمیون برای دخترش

دلم تنگ شده برای خانواده‌ام. اسم نمی‌برم. همه. ولی امروز و دیروز دلم برای الهه خیلی تنگ شده. الهه بابا. الهی بابا فدات بشه دخترم.

شهید مدافع حرم محمدرضا زاهدی از شهدای دلاور فاطمیون است که برای دفاع از حرم حضرت زینب (س) علاوه بر تحمل مشقت‌های حضور در میدان نبرد، غم جانکاه دوری از خانواده و عزیز‌ترین کسانش را نیز به جان خرید. آنچه در پی می‌آید، تصویر و متن نامه سراسر احساس و دلتنگی این شهید بزرگوار است که از جبهه سوریه برای خانواده و دختر خود نگاشته است.

نامه دلتنگی شهید فاطمیون برای دخترش
نامه دلتنگی شهید فاطمیون برای دخترش
شهید مدافع حرم محمدرضا زاهدی
شهید مدافع حرم محمدرضا زاهدی

1395/6/3

به نام خداوند بزرگ

از خداوند بزرگ تشکر می‌کنم برای اینکه منو برای کاری خوب و مهم دعوت کرده کاری که لیاقت انو (آن را) هر انسان دیگری نداره و اسم منو نوشت توی دفتر مدافعان حرم.

و از حضرت زینب بی بی جانم تشکر می‌کنم که مُهر آخر رو زد و منو قبول کرد تا برم پابوس و یکی از کسانی باشم که اون دنیا پیش امام حسین شرمنده نباشم.

الان ساعت تقریبا ساعت 6 بعد از ظهر است امروز خیلی خسته شده و پاهام سه جا تاول زده چون رفتیم کوه برای آموزش کمین. و تقریبا 13 یا 14 کیلومتر توی کوه و بیابون پیاده روی کردیم.

از ساعت 4/5 که بیدار شدیم تا ساعت 2/5 عصر تو رفتن و آمدن بودیم. یعنی بعد از بیدار شدن و صبحانه خوردن راه افتادیم و ساعت 2/5 برگشتیم.

دلم تنگ شده برای خانواده‌ام. اسم نمی‌برم. همه. ولی امروز و دیروز دلم برای الهه خیلی تنگ شده. الهه بابا. الهی بابا فدات بشه دخترم. انشاءا… اگه خدا خواست که برگشتم دلم می‌خواد بگیرم تو بغلت و نوازشت کنم. دخترم.

منبع : سایت حریم حرم

در ادامه بخوانید »» ابعاد مختلف اندیشه شهید مرتضی آوینی در گفت‌وگو با استاد وحید یامین پور

با دکمه‌های زیر این صفحه را برای دیگران ارسال کنید
سارا دانشور

از سارا دانشور

سلام . سارا دانشور هستم . نویسنده و گردآورنده مطالب سایت بنیانا . . . | . . . چه تصویر قشنگی‌ست که در صحنه‌ی محشر ؛ما دور حسینیم و بهشت است که مات است . . .

رخداد از
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه نظرات