دسته‌ها
مقاله

درباره مسیح علی نژاد و کارهایش [بدترین دشمن خدا چه کسی است؟]

معصومه علی‌نژاد قمی، معروف به مسیح علی نژاد در سال ۱۳۵۵ در بابل متولد شد. او روزنامه‌نگاری را از سال ۱۳۷۸ با روزنامه همبستگی آغاز کرد و بعد از آن با ایلنا همکاری کرد.

از او در روزنامه‌های شرق، بهار، وقایع اتفاقیه، هم‌میهن و اعتماد ملی (5روزنامه اصلاح طلبان آمریکایی) نیز نوشته‌هایی منتشر شده است.

اقدام مسیح علی نژاد برای دزدی اسناد محرمانه مجلس شورای اسلامی (دوره هفتم مجلس که باعث اخراجش از مجلس شد) هنگامی که خبرنگار ایلنا بود علی‌نژاد را طعمه خوبی برای سرویس جاسوسی انگلیس قرار داد تا از وی جاسوسی خوب تربیت کند، لذا از همان زمان بود که وی به دام MI۶ افتاد و الحق مورد مناسبی برای این سرویس جاسوسی برای فعالیت علیه ایران بود.

” این طیف همچنین پس از انتخابات ریاست جمهوری دهم و به‌ویژه در روزهای منتهی به ۱۸ تیر، از سوی رسانه‌های بدنام غربی (صدای آمریکا، رادیو فردا، بی‌بی‌سی، گویانیوز، روز نت، رادیو زمانه و…) به عرصه فعالیت فراخوانده شدند تا به تحریک بی‌هزینه برای آشوبگری بپردازند.

“مسیح علی نژاد سپس به همراه عناصر افراطی و نفوذی مدعی اصلاح‌طلبی به آمریکا فرار کرد، و معرکه‌گیر تجمعات ۲۰-۳۰ نفره ضد انقلاب در شهرهای واشنگتن، نیویورک و بوستون شد. در این تجمعات عناصری نظیر محسن سازگارا، فاطمه حقیقت‌جو، علی افشاری، علی‌اکبر موسوی خوئینی، محمد تهوری، احمد باطبی، مسیح علی نژاد  و… حضور پیدا می‌کنند و ضمن معرکه‌گیری تلاش می‌کنند تا خود را نزد طرف آمریکایی، فعال و به درد بخور! نشان دهند.

این طیف همچنین پس از انتخابات ریاست جمهوری دهم و به‌ویژه در روزهای منتهی به ۱۸ تیر، از سوی رسانه‌های بدنام غربی (صدای آمریکا، رادیو فردا، بی‌بی‌سی، گویانیوز، روز نت، رادیو زمانه و…) به عرصه فعالیت فراخوانده شدند تا به تحریک بی‌هزینه برای آشوبگری بپردازند.

مخالفت علنی با حجاب در بهمن ۱۳۹۲ در دفاع از اقدام زشت سریع القلم که خود را مشاور روحانی می داند و در کنفرانس داووس کروات زده بود که با اعتراضات گسترده داخل کشور نیز مواجه شده بود بر آمده است و به حجاب بانوان مومن ایرانی توهین می نماید و مدعی می شود که آنان از روی اجبار حجاب دارند!

مسیح علی نژاددر اینباره می گوید: ” این دغدغه بزرگی است که هنوز در کشور ما خیلی ها یاد نگرفته اند یکی را به خاطر حق انتخاب پوشش، گزینش نکنند، انکار نکنند، خوار نکنند… به افتخار همه زنانی که پوشش اجباری را این همه سال تحمل کردند و هی پشت سر هم شنیدند حالا همه مشکلات حل شده مانده همین که شما روسری از سرت برداری…”

کمپین چهارشنبه‌های بدون اجبار! به تازگی تشکیلات وابستهٔ بهائیت، در راستای مبارزهٔ (بیش از صد سالهٔ) خود با حجاب زن ایرانی، به ترویج و حمایت از کمپین چهارشنبه‌های بدون اجبار (با هدف مبارزه با حجاب ایرانی، اسلامی) روی آورده است. اما آیا هدف از تشکیل این جنبش، مبارزه با فرهنگ اصیل ایرانی اسلامی است؟!

چرا که تاریخ گواهی می‌دهد، زنان ایرانی حتی پیش از اسلام، به حیا و پاکدامنی شهره بوده و حجاب جزء پوشش آن‌ها به شمار می‌رفت. (تاریخ تمدن، ج 1، ص 434) بی‌شک رعایت حجاب اسلامی، با هدف حفظ کرامت زنان تشریع شده؛ اما در این میان، مراکز استکباری که منافع خود را در برهنگی زنان می‌بینند، با استفاده از تمامی ابزارهای خود (از جمله فرقهٔ بهائیت)، در صدد برداشتن حجاب از زنان مسلمان هستند.

مسیح علی نژاد

برای آشنایی با روش کار مسیح علی نژاد و بررسی رفتار های او مقاله بررسی کارهای مسیح علی نژاد در گفت و گو با مدیر پرس تی وی لندن را بخوانید …

****

بدترین دشمن خدا چه کسی است؟؟

پاسخ: کسی که در ظاهر حرفهای زیبا می‌زند، اما هدف او فاسد کردن نسل انسان است.

وَمِنَ النَّاسِ مَن يُعْجِبُكَ قَوْلُهُ فِي الْحَيَاةِ الدُّنْيَا وَيُشْهِدُ اللَّهَ عَلَىٰ مَا فِي قَلْبِهِ وَهُوَ أَلَدُّ الْخِصَامِ

ﻭ ﮔﻔﺘﺎﺭِ ﺑﻌﻀﻲ ﺍﺯ ﻣﺮﺩم ﺩﺭﺑﺎﺭﻩ ﻯ ﺯﻧﺪﮔﻲ ﺩﻧﻴﺎ، ﻣﺎﻳﻪ ﻱ ﺍﻋﺠﺎﺏ ﺗﻮ ﻣﻲﺷﻮﺩ ﻭ ﺧﺪﺍﻭﻧﺪ ﺭﺍ ﺑﺮ ﺁﻧﭽﻪ ﺩﺭ ﺩﻝ ﺩﺍﺭﺩ، ﮔﻮﺍﻩ ﻣﻲ ﮔﻴﺮﺩ [ﺩﺭ ﺣﺎﻟﻲ ﻛﻪ] ﺍﻭ ﺳﺮﺳﺨﺖﺗﺮﻳﻦِ ﺩﺷﻤﻨﺎﻥ ﺍﺳﺖ.

.

وَإِذَا تَوَلَّىٰ سَعَىٰ فِي الْأَرْضِ لِيُفْسِدَ فِيهَا وَيُهْلِكَ الْحَرْثَ وَالنَّسْلَ وَاللَّهُ لَا يُحِبُّ الْفَسَادَ

ﻭ ﭼﻮﻥ ﺍﺯ ﺗﻮ ﺭﻭﻱ ﮔﺮﺩﺍﻧﺪ، ﺑﺮﺍﻱ ﻓﺴﺎﺩ ﺩﺭ ﺯﻣﻴﻦ ﺗﻠﺎﺵ ﻣﻰ ﻛﻨﺪ ﻭ ﻛﺸﺖ ﻭ ﺯﺭﻉ ﻭ ﻧﺴﻞِ ﺍﻧﺴﺎﻥ ﺭﺍ ﻧﺎﺑﻮﺩ ﻣﻰ ﺳﺎﺯﺩ ﻭ ﺧﺪﺍﻭﻧﺪ ﻓﺴﺎﺩ ﻭ ﺗﺒﻬﻜﺎﺭﻯ ﺭﺍ ﺩﻭﺳﺖ ﻧﺪﺍﺭﺩ. (قرآن کریم .سوره بقره ۲۰۵۲۰۴)

مسیح علی نژاد
مسیح علی نژاد

به نقل از امیرمؤمنان علیه‌السلام که فرمود: من و فاطمه بر رسول خدا صلی‌الله‌علیه‌و‌آله وارد شدیم. پس ایشان را در حالی که سخت می گریست؛ یافتیم. من عرض کردم: پدر و مادرم فدایت یا رسول اللَّه! چه باعث شده که شما این چنین گریه می کنید؟

فرمود: ای علی! شبی که مرا به آسمان بردند (یعنی معراج) زنانی از امّتم را در عذابی شدید، نگریستم و آن وضع برای من سخت گران آمد. گریه ام از جهت عذاب سخت آنان است که به چشم خویش وضعشان را دیدم.

زنی را به مویش در دوزخ، معلّق، آویخته بودند که مغز سر او می جوشید. زن دیگری را دیدم که به زبانش در جهنّم آویزان بود و آتش در حلقوم او می ریختند. زن دیگری را مشاهده کردم که او را به پستان‌هایش آویخته بودند. و دیگری را دیدم که گوشت بدن خویش را می‌خورد و آتش در زیر او شعله می کشید.

زنی دیگر را دیدم که پاهایش را به دست‌هایش زنجیر کرده بودند و مارها و عقرب ها بر او مسلّط بودند و زنی را دیدم کر و کور و لال که در تابوتی از آتش است و مخ او از بینیش خارج می شود و همه بدنش قطعه قطعه از جذام و برص (خوره و پیسی) است و زن دیگر را مشاهد کردم که در تنّوری از آتش به پاهایش آویزان است، و زنی را دیدم که گوشت بدنش را از پس و پیش با قیچی آتشین می برند.

و دیگری را دیدم صورت و دست هایش آتش گرفته و مشغول خوردن روده های خویش است. زنی را دیدم که سرش سر خوک و بدنش بدن حمار است و هزار هزار نوع او را عذاب می کنند و زنی را به صورت سگ دیدم که از عقب به شکم او آتش می ریزند و از دهانش بیرون می ریزد و فرشتگان با گرزهائی آتشین بر سر و پیکر او می زنند.

امّا آن زنی که به موی سرش معلّق در آتش بود؛ آن فردی بود که موی سر خویش از نامحرمان نمی پوشانید. و امّا آن زنی که به زبانش آویخته بود؛ او کسی بود که با زبان، شوهر خویش را آزار می داد. آن که به پستان هایش آویزان بود؛ شوهرداری بود که از آمیزش با شویش پرهیز داشت و امّا آنکه به پاهایش معلق در دوزخ بود؛ کسی بود که بدون اذن همسر خود، از خانه بیرون می رفت.

امّا آن زنی که گوشت بدن خویش را می خورد؛ آن بود که خود را برای نامحرمان زینت می کرد. امّا آنکه دست و پایش را به هم زنجیر کرده بودند و مارها و عقرب ها بر او مسلّط بودند؛ زنی بود که درست وضو نمی ساخت و لباسش را از آلودگی به نجاست، تطهیر نمی کرد. غسل جنابت و حیض به جای نمی آورد. خود را نظیف نمی ساخت و به نماز اهمیت نمی داد.

و امّا آن کر و کور و لال، زنی بود که از غیر شوهر خویش، دارای فرزند می شد و به شوهر خود نسبت می داد. آنکه گوشت بدنش را با مقراض ها می بریدند…

پس وی زنی بود که خود را در اختیار مردان اجنبی می نهاد و خود را بدان ها عرضه می نمود. و امّا آن زنی که سر و رویش آتش گرفته بود و مشغول خوردن روده های خود بود؛ آن کسی بود که دلّالی جنسی به حرام می کرد. امّا آنکه سرش، سر خوک و بدنش بدن حمار بود؛ آن زنی بود که سخن چینی به دروغ می نمود.

امّا آنکه رخسارش رخسار سگ بود و آتش در دبر او می ریختند و از دهانش بیرون می آمد؛ آن زنی آوازه خوان و نوحه گر و حسود بود آن گاه پیامبر(ص) فرمود: وای بر زنی که شوی خویش را به غضب آرد و خوشا به حال بانوئی که شوهرش از او راضی باشد.

منبع : شیخ صدوق‏، عیون أخبار الرضا(ع)، ج‏2، ص 9-11.

#تاریخ در حال تکرار است. مصدق به آیت‌الله کاشانی پشت کرد. به آمریکاییها اعتماد کرد و دست دوستی داد.

اما همون آمریکا و انگلیس کودتای ۲۸ مرداد رو با میانداری شعبون‌بی‌مخ و پری‌بلنده ترتیب دادند. مصدق رو به زیر کشیدند و ایران قریب به چهار‌ دهه تبدیل به حیات خلوت آمریکا شد. منابعش غارت شد. دین و فرهنگش به تارج رفت. ملت ایران سیلی محکمی خورد و طعم تلخ اعتماد به آمریکا را تجربه کرد…

اگه از من بپرسید بدبخت‌ترین آدمای حال حاضر کیا هستن، میگم دخترا و زنهای فریب‌خورده که با طناب مسیح علی نژاد دارن خودشونو راهی جهنم میکنن.

اون زن هرزه اونجا نشسته پول خوش خدمتی به آمریکا رو میگیره، عشق و حال دنیاشو میکنه!! تو رو خام کرده که خوراک رسانه‌ای پیجشو تأمین کنی. در قبال چی؟؟ چی بهت میرسه؟؟ دنیات درست میشه؟ آخرتت اصلاح میشه؟؟ برای هیچ و پوچ…

اون ملعون خوب میدونه که جاش تو قعر چاه ویل جهنمه، از زور حسادت داره امثال تو رو با خودش میبره که تنها نباشه. فکر کردی دلش برای آزادی تو میسوزه؟؟ فکر کردی آزاد بودن یا نبودن تو اصلا برای او پشیزی اهمیت داره؟؟

اونم کدوم آزادی؟؟ آزادی غربی. آزادی خلاف امر خدا. یعنی آزاد باش، هر جور دلت خواست! حرف خدا کیلویی چنده!

نه بزرگوار، بدجور بازی خوردی. آخرتت که تباه میشه، تا آخر عمرم عذاب وجدان راحتت نمیذاره. شاید خودتو خوشحال نشون بدی، اما خوب میدونی که عاقبتت به کجا ختم میشه.

ببین، آدما تو دنیا دو دسته بیشتر نیستن. یا بنده خدا هستن، یا بنده شیطون. مسیر سومی وجود نداره. اون چیزی که شما اسمشو گذاشتین آزادی، همون بندگی شیطونه. یعنی بی بندوباری. یعنی باری به هرجهت. یعنی معنا نداشتنِ حلال و حروم!!

بله، بنده خدا ممکنه از روی نادونی یا اشتباه یا سهل‌انگاری خطاهایی مرتکب بشه، گناهانی بکنه… اما مثل گربه بی‌حیا نیست. اگرچه خدا درِ دیزی رو باز گذاشته!

فریب این شیاطین انسان‌نما رو نخورید که خسران دنیا و آخرت در انتظارتونه. گولتونم نزنن که چون فساد اقتصادی و دزدی و اختلاس بیداد میکنه، شما رو بندازن تو چاه! نخیر، نه دزدا رو تو قبر شما میذارن، نه شما رو تو قبر اونا. هر کسی کارنامه اعمال خودش رو داره.

اگه شما دزد به خونتون بزنه، برای اعتراض میرید سرلخت تو خیابون می‌رقصید؟ کلیپ یا عکس برهنه خودتون رو میذارید تو انظار خلق الله؟ کدوم عاقلی این کارو میکنه؟؟

وجود مفاسد اقتصادی جواز بر فساد اخلاق نیست. این فریب شیطونه، گول نخورید. راه مقابله با فساد اقتصادی، زیر پا گذاشتن حیا و عفت نیست. راه درمان طاعون، پریدن تو درّه نیست.

خدا عاقبت همه زنها و دخترای این سرزمین رو ختم به خیر کنه. ان شاء الله.

منبع مطالب : اینستاگرام zohoor.12

ویدیو »»»  کدوم افراد بی حجاب با خدا دشمن هستند؟
[توضیحات حاج آقا داستانپور] دختر خانم هایی که حجاب شون ؛ حجاب اسلامی نیست از اینهایی که هستند 90% شون سر جنگ با خدا ندارند صحبت های حاج اقا داستانپور در رابطه با حجاب و عفاف و رواج بی حجابی توسط مسیح علینژاد تشکر از گروه فرهنگی فانوس اصفهان | اینستاگرام گروه فانوس fanousgroup_esf  | فیلم های گروه فانوس در آپارات | اخبار گروه فانوس



تماشا ویدیو در دیدستان
| تماشا ویدیو در روشنگری

در ادامه بخوانید »» دروغی به نام « حجاب اجباری » و سرانجام هجمه به حجاب

با دکمه‌های زیر این صفحه را برای دیگران ارسال کنید
سارا دانشور

از سارا دانشور

سلام . سارا دانشور هستم . نویسنده و گردآورنده مطالب سایت بنیانا . . . | . . . چه تصویر قشنگی‌ست که در صحنه‌ی محشر ؛ما دور حسینیم و بهشت است که مات است . . .

رخداد از
guest

2 نظرات
قدیم ترین
جدیدترین بیشترین امتیاز
Inline Feedbacks
نمایش همه نظرات
لیلی
لیلی
1 سال قبل

واقعا برام جالبه و حتی عجیب که چرا دختران ما تحت تائثیر چنین افردای قرار میگیرن

بنیانا
مدیر
پاسخ به  لیلی
1 سال قبل

سلام… برای ما هم دردناک و جالب و عجیب هست … این گناه کارها از قبیل مصی علینژاد و بقیه و… بقیه شون زندگی شون پر از بوی بد و گناه و فحش و درد و افسردگی و هوس و بی حیایی و …. هست … زندگی خوبی ندارن …. حتی اگر مسلمان و شیعه هم نبودیم …. بازهم بصرفه بود از این افراد و افکارشون که پر از نفرت و کینه و بی حیایی و هوس و افسردگی و قرص و وطن فروشی و دوری از خانواده و دوری از صله رحم هست دوری کنیم ….