دسته‌ها
صوت

جنگ اراده ها به روایت حاج حسین یکتا [درباره تلاش های شیطان برای نابودی ایران چه می‌دانید؟]

حاج حسین یکتا متولد 1346 قم و جانباز دوران دفاع مقدس است و در حال حاضر نیز به عنوان راوی در یادواره ها و محافل شهدا فعالیت می کند. مسئول قرارگاه خاتم الاوصیاء(ص)، مسئولیت تفحص شهدا و تشییع شهدا در شهرها، دبیری ستاد مرکزی راهیان نور بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس از جمله سوابق و فعالیتهای او است. حسین یکتا همراه با بیژن نوباوه برنامهٔ «ماه نشان» ویژهٔ ماه مبارک رمضان 1395 در شبکهٔ افق را اجرا می‌کردند. یکتا که مدیرعاملی بنیاد کرامت امام رضا علیه الاسلام را برعهده دارد، پس از زلزله کرمانشاه حضور پررنگی در خدمات رسانی و کمک به مردم زلزله زده داشت.

***

تابحال به چشمان مجری های شبکه های ماهواره ای دقت کرده اید ؟ مجری های بی بی سی و منوتو وقتی خبر می خوانند یا برنامه ای اجرا می کنند ، نفرت از اسلام ، نفرت از ایران ، دشمنی با مردم و انقلاب از گوشه چشم آن ها آرام آرام پایین می ریزد …

یکی از مراحل آمادگی برای همکاری با بی بی سی و منوتو این است که فرد مورد نظر چند سال (حداقل 5سال ) را در میان افرادی که از سر تا پایشان با ایران دشمن هستند بگذارند . یعنی چند سال هر روز از صبح تا هنگام خواب ، هر لحظه ، جملات و رفتارها و کارهایی برای دشمنی با ایران را بشنود و تماشا کند .

در یک محیط بسته (echo chamber) برای بازتاب صدا ها ، یک اتاق پژواک که پر است از دشمنی با اسلام… و همکار جدید بی بی سی و منوتو باید در آن محیط به دشمنی با اسلام عادت کند. بعد از آن دوره چند ساله ، او این عادت را تا لحظه هلاکت و مرگ همراه خواهد داشت …

***

حاج حسین یکتا
حاج حسین یکتا

مقدمه بالا شروعی بود برای معرفی مجموعه 5 قسمتی کلیپ های صوتی (پادکست ) که با تدوین آقای حسین عباسی فر در وبلاگ راهدیو http://rahdio.blog.ir منتشر شده است . این پادکست ها براساس سخنان حاج حسین یکتا عزیز و گرامی است و درباره جنگی تمام عیار که توسط شیطان بر علیه ایرانی ها رهبری میشود توضیح میدهد .

جنگی سخت ، جنگ اراده ها که خواست و نظر خداوند متعال بر پیروزی حزب اللهی هاست … (اگر افسران جنگ نرم، متدین و انقلابی و پرکار باشند پیروز این نبرد خواهیم بود | امام خامنه ای)

شما در ادامه مطلب می توانید این کلیپ ها را آنلاین بشنوید یا دریافت کنید …

جنگ اراده ها – قسمت اول – بشنوید »»

دریافت قسمت اول (5مگابایت)

جنگ اراده ها – قسمت دوم – بشنوید »»

دریافت قسمت دوم (5مگابایت)

جنگ اراده ها – قسمت سوم – بشنوید »»

دریافت قسمت سوم (8مگابایت)

جنگ اراده ها – قسمت چهارم – بشنوید »»

دریافت قسمت چهار(6مگابایت)

جنگ اراده ها – قسمت پنجم – بشنوید »»

دریافت قسمت پنج (5مگابایت)

***

درادامه مطلب چند صفحه مجازی و … که برای دنبال کردن مطالب و سخنان حاج حسین یکتا می تونید استفاده کنید رو معرفی میکنیم … 

صفحه ویدیوهای مربتط با حاج حسین یکتا در سایت روشنگری 

دریافت بعضی از کلیپ ها وسخنرانی های حاج حسین یکتا از سایت یادواره ها

صفحه اینستاگرام روایت مردم | برنامه شبکه سه درباره مشکلات مردم در بازار تهران و… 

جنگ اراده ها به روایت امام خامنه ای »»

معنای جنگ نامتقارن این است که دو طرفِ جنگ از منابع مختلف‌الحالی، با هویّتهای مختلف برخوردارند؛ این جنگ نامتقارن است؛ یعنی هرکدامِ از این دو طرف امکاناتی دارند، منابع قدرتی دارند که طرف دیگر آن را ندارد.

ما با استکبار جهانی در حال جنگ نامتقارنیم؛ چرا؟ ممکن است او یک امکاناتی داشته باشد که ما نداشته باشیم امّا ما هم امکاناتی داریم که او ندارد؛ آن امکان چیست؟ توکّل، اعتماد به خدا، اعتماد به پیروزی نهایی، اعتماد به قدرت انسان، به قدرت اراده‌ی انسان مؤمن؛ این را ما داریم؛ این شد جنگ نامتقارن.

در جنگ نامتقارن اراده‌ها هستند که با هم میجنگند؛ هر اراده‌ای غلبه پیدا کرد، پیروز خواهد شد. در میدان، اراده را ضعیف نکنید؛ در میدان نبرد، اراده را دچار تزلزل نکنید؛ اگر یک طرفِ جنگ در میدان نبرد اراده‌اش سست شد، قطعاً شکست خواهد خورد.

نگذارید اراده‌تان سست بشود، نگذارید تبلیغات دشمن و وسوسه‌های دشمن، در اراده و عزم راسخ شما تزلزل ایجاد کند؛ این اراده‌ی مستحکم را نگه دارید؛ این ضامن پیروزی است.

امام خامنه ای | بیانات در دانشگاه افسرى و تربیت پاسداری امام حسین علیه‌السلام | سه خرداد 95 | لینک

زندگی نامه (بیوگرافی ) حاج حسین یکتا

حاج محمدحسین حسینی یکتا متولد ۱۳۴۶ قم و جانباز دوران دفاع مقدس است و در حال حاضر نیز به‌عنوان راوی در یادواره‌ها و محافل شهدا فعالیت می‌کند. مسئول قرارگاه خاتم الاوصیاء (ص)، مسئولیت تفحص شهدا و تشییع شهدا در شهرها، دبیری ستاد مرکزی راهیان نور بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس از جمله سوابق و فعالیت‌های او است.

حاج حسین یکتا که همچنین مدیرعاملی بنیاد کرامت امام رضا علیه الاسلام را بر عهده دارد، پس از زلزله کرمانشاه حضور پررنگی در خدمات‌رسانی و کمک به مردم زلزله‌زده داشت. حاج حسین یکتا را می‌توان یکی از فعال‌ترین ایثارگران دفاع مقدس در جبهه فرهنگی و اجتماعی بعد از جنگ دانست. حاج حسین با پل زدن از دل اتفاقات جنگ و حال‌وهوای شهدا به اتفاقات روز، روایت شیرین و تأثیرگذاری را از خود برجای گذاشته و جوانان زیادی را به خود جذب کرده است.

شغل خانوادگی

پدر حسین یکتا پتوفروش بود. این شغل از پدر به حاج حسین و از حاج حسین به پسرش منتقل شده است. امروز در بازار قم پسر یکتا در مغازه پدربزرگ می‌ایستد.

اولین تصویر

اولین تصویری که از سردار حاج حسین یکتا در رسانه‌ها وجود دارد، کلیپی است که در آن رزمنده‌ها در حال اعزام هستند و سرود «مرغ دل پر می‌زند پیوسته سوی کربلا…» را همخوانی می‌کنند. با اتمام سرود، جوانی لاغراندام جلوی دوربین ظاهر می‌شود و می‌گوید: «من محمدحسین حسینی یکتا. طلبه شهرستان قم. گروهان کربلا. در خدمت برادرها هستم.»

اجرا در تلویزیون

حاج حسین یکتا در رمضان ۱۳۹۵ همراه با بیژن نوباوه ویژه‌برنامهٔ «ماه‌نشان» در شبکهٔ افق را اجرا می‌کردند. خیرین و مدیران سازمان‌های مردم‌نهاد به این برنامه دعوت می‌شدند و به بیان حوزه کاری خود در حوزه‌های جهادی و خدمت‌رسانی به اقشار مختلف جامعه می‌پرداختند.

دیدگاه آیت‌الله خامنه‌ای درباره حاج حسین یکتا

مقام معظم رهبری در دیدار ۱۹/۸/۹۵ با بخشی از بدنه جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی درباره حاج حسین یکتا گفت: «من از آقای یکتا که در راه اندازی این کار خیلی نقش ایفا کردند و زحمت کشیدند، تشکر می کنم. آقای یکتا، الحق از آن دست آدم هایی ست که تمام نمی شود، همین طور می جوشد. ایشان مثل اسب عربی است. اسب عربی خستگی ندارد، تا وقتی که تمام شود و بمیرد کار می کند. من پیش از این در جمعی خودم را به اسب عربی تشبیه کرده بودم. این آقای یکتا هم اسب اصیل عربی است که واقعا تمامی ندارد.»

پرکاری حاج حسین یکتای ۵۰ ساله زیر سیمای آرامش پنهان است

در ادامه دانلود کنید »» 

شهید چمران شرف را بیمه کرد [ مستند صوتی شاگرد اول ]

داستان صوتی روز آخر [مسیح دروغین اجازه یاری صاحب الزمان را نمی‌دهد]

با دکمه‌های زیر این صفحه را برای دیگران ارسال کنید
سیدحسام علوی

از سیدحسام علوی

سید حسام هستم . یک جنوبی خون گرم . دوست و همراه همیشگی من کتاب های تاریخی هستن . کلا به تاریخ بی نهایت علاقه مندم .با همکاری دیگر نویسندگان سایت بنیانا درباره سبک زندگی اسلامی خبر و مقاله منتشر میکنم . یا علی مدد.

رخداد از
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه نظرات