دسته‌ها
فیلم

ویدیوی دیدار سردار سلیمانی با خانواده شهدا در همدان [+بررسی بازتاب سخنان سردار در رسانه‌ها]

چهارم مرداد سردار سلیمانی در همدان حضور داشتند . ایشان علاوه بر شرکت در مراسم بزرگداشت عملیات رمضان و سخنرانی در این مراسم به دیدار خانواده شهدا رفتند و در کنار دیگر مسئولین استانی از کتاب رقص در خاکریز رونمایی کردند . در این صفحه خلاصه ای از بازتاب سخنان سردار سلیمانی در رسانه های دیگر کشورها را می خوانیم و در ادامه سه فیلم می بینیم ؛ دیروز هم متن و ویدیوی کامل سخنان سرلشکر سلیمانی را منتشر کردیم…

رسانه‌های مختلف جهان اظهارات سردار قاسم سلیمانی را در واکنش به یاوه‌گویی‌های رئیس‌جمهوری آمریکا در سطح گسترده‌ای پوشش دادند. خبرگزاری رویترز در این باره نوشت: سردار سلیمانی، فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران ایران روز پنجشنبه‌ خطاب به رئیس‌جمهور آمریکا اعلام کرد تهران به هرگونه اقدام خصمانه واشنگتن پاسخ خواهد داد. به شما می‌گویم از آنچه فکر می‌کنید به شما نزدیک‌‌تریم.

به گزارش مهر، روزنامه صهیونیستی هاآرتص نیز نوشت: فرمانده سپاه قدس اظهار کرد ترامپ باید بداند ما ملت شهادت هستیم. این را بدانید اگر جنگی اتفاق بیفتد این نابودی همه امکانات شما و پیروزی ما است که پایان جنگ را رقم خواهد زد، پس شما جنگ را شروع کنید باقی ماجرا با ما.

شبکه خبری روسیا الیوم نوشت: سلیمانی، فرمانده سپاه قدس خطاب به ترامپ گفت: طرف حساب شما من و سپاه قدس است، نه همه نیروهای مسلح ایران، ما از آنچه تصور می‌کنید به شما نزدیک‌تر هستیم.

روزنامه صهیونیستی یدیعوت آحارونوت نیز ضمن بازتاب سخنان سردار سلیمانی، در پایگاه اینترنتی خود نوشت: فرمانده نیروی قدس (سپاه پاسداران انقلاب اسلامی) ایران روز پنجشنبه به دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور آمریکا نسبت به هر گونه اقدام نظامی علیه ایران هشدار داد. وی تهدید کرد: اگر واشنگتن جنگی را آغاز کند، ما پایان‌دهنده این جنگ خواهیم بود.

خبرگزاری اسپوتنیک عربی در گزارشی از سخنان سردار سلیمانی، می‌نویسد: «سردار سلیمانی خطاب به ترامپ گفت طرف تهدیدات تو من هستم، نه حسن روحانی رئیس‌جمهوری ایران».

پایگاه خبری الدیار در گزارشی از سخنان سردار سلیمانی خطاب به ترامپ نوشت: «تو باید بدانی که این جنگ همه دار و ندارت را نابود خواهد کرد. شما آغازگر این جنگ هستید ولی پایانش را ما رقم می‌زنیم پس مراقب باش به ملت و رئیس‌جمهوری ما اهانت نکنی و بدان که چه می‌گویی.

دیدار سردار سلیمانی با خانواده شهدا
دیدار سردار سلیمانی با خانواده شهدا

ویدیو »» واکنش وزیر دفاع آمریکا بعد از سخنرانی سرلشکر سلیمانی در همدان

تماشا در دیدستان | تماشا در روشنگری

ویدیو »» میروم [به منزلشان]؛ خوب نیست [ آنها بیایند ] (سردار سلیمانی در همدان)
دیدار سردار سلیمانی با خانواده شهدا

تماشا در دیدستان | تماشا در روشنگری

ویدیو : رونمایی از کتاب رقص خاکریز
کتاب رقص خاکریز به خاطرات شهدای استان همدان در عملیات رمضان می پردازد.

دریافت ویدیو (3مگابایت)

ویدیو : سردار حاج قاسم سلیمانی در ابتدای ورود به همدان با حضور در گلزار شهدای این شهر به مقام والای آنها ادای احترام کرد .

دریافت (10مگابایت)

ویدیو » تشییع دو شهید گمنام در حضور سردار سلیمانی
این دو شهید در منطقه کوشک در عملیات رمضان تازه تفحص شده اند و قرار است در معراج الشهدای تهران شناسایی شوند.

دریافت ویدیو (4مگابایت)

مطلب مرتبط »» فیلم کامل سخنرانی سردار سلیمانی در همدان و مراسم بزرگداشت عملیات رمضان [+متن]

با دکمه‌های زیر این صفحه را برای دیگران ارسال کنید
سیدحسام علوی

از سیدحسام علوی

سید حسام هستم . یک جنوبی خون گرم . دوست و همراه همیشگی من کتاب های تاریخی هستن . کلا به تاریخ بی نهایت علاقه مندم .با همکاری دیگر نویسندگان سایت بنیانا درباره سبک زندگی اسلامی خبر و مقاله منتشر میکنم . یا علی مدد.

رخداد از
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه نظرات