دسته‌ها
اخبار

آهای ترامپ قمار باز ، تو هم می‌روی [دانلود شماره 143 نشریه خط حزب الله]

در روز ولادت با سعادت حضرت علی بن موسی الرضا(ع) شماره ۱۴۳ نشریه خط حزب‌الله منتشر شد.

سخن هفته این شماره از نشریه با عنوان «تو هم می‌روی» به با توجه به اظهار نظر اخیر رئیس‌جمهور آمریکا درباره‌ی ایران به‌علت اصلی عصبانیت ترامپ می‌پردازد.

در بخشی از متن چنین می‌‌خوانیم: چنین اظهارنظرهایی، هیچ جای تعجب ندارد. هرچند «اینها کارهایی است که از اوّل هم می‌کردند؛ در دوران دولت گذشته‌ی آمریکا یک‌جور بود، حالا یک‌جور است؛ دوران قبل از او -دوران بوش پسر- یک‌جور بود… خیلی‌ از آنها استخوان‌هایشان هم خاک شد، بدنشان هم در زیر خاک خوراک کرم و مور و مار شد، [امّا] جمهوری اسلامی بحمدالله با قدرت سینه سپر کرده ایستاده؛ این آقا هم بدنش خاک خواهد شد، خوراک مار و مور خواهد شد، جمهوری اسلامی همچنان خواهد ایستاد.»(۱۳۹۷/۰۲/۱۹)

خط حزب الله 143
خط حزب الله 143

اطلاع‌نگاشت این شماره از نشریه نیز با عنوان «خلف وعده موجب می‌شود انسان از چشم مردم بیفتد» به توصیه‌های رهبر انقلاب به مسئولان براساس نامه ۵۳ نهج‌البلاغه پرداخته است.

«مهم‌ترین گلوگاه نفتی جهان را بشناسید» عنوان “گزارش رصدی” این هفته از نشریه است که به تحلیل مرکز مطالعات استراتژیک و بین‌الملل آمریکا درباره‌ی اهمیت تنگه هرمز، و واکنش روزنامه‌ی صهیونیستی هاآرتص مبنی بر تهدید ایران به بستن این تنگه پرداخته است.

اندیشکده‌ای که به‌دنبال براندازی در ایران است، چه زمانی حکومت اسلامی وظیفه دارد در برابر فعل حرام بایستد؟ در مقابل دشمن اگر مسئولین احساس ترس بکنند برسر ملت بلاهای بزرگ خواهد آمد، در این راه عزم و اراده‌ی محکم و پایدار داشته باشید، باید بنیه معنوی خودمان را تقویت کنیم، در این جنگ اقتصادی هرکسی بتواند به نفع کشور تلاش کند جهاد کرده است، باید عقب‌ماندگی‌های گذشته را جبران کنیم، عیوب یکدیگر را تحمل کنید و… عناوین بخش‌های دیگر نشریه خط حزب‌الله است که مخاطبین گرامی می‌‌توانند با مراجعه به نشریه این مطالب را مورد مطالعه قرار دهند.

صدوچهل‌وسومین شماره‌ی نشریه خط حزب‌ الله به ارواح طیبه‌ی شهدای عملیات تروریستی مریوان تقدیم شده‌ است.

دانلود نسخه های مختلف نشریه خط حزب الله شماره 143

دریافت نسخه مطالعه وب و موبایل | دریافت نسخه چاپی رنگی | دریافت نسخه چاپی سیاه و سفید

لینک وب سایت نشریه

سایز بزرگ برای تابلو اعلانات »» دریافت نسخه رنگی | دریافت نسخه سیاه و سفید

نسخه های چاپی برای کاغذ اندازه A3 هستند و نسخه مطالعه برای موبایل و استفاده روی A4 است. شما می توانید هر نسخه از نشریه را با هزینه حدود ۲۵۰ تومان روی برگه A3 چاپ کنید و اندازه تابلو اعلانات برای کاغذ با ارتفاع حداقل ۷۰سانتیمتر است که حدود ۵هزار تومان هزینه دارد .

تکثیر و توزیع خط حزب‌الله به صورت داوطلبانه و خودجوش است. بدین نحو که برادران و خواهران گرامی فایل نشریه را دانلود کرده، و به تعدادی که امکان دارد تکثیر و در مکان‌هایی مانند مسجد، پایگاه بسیج، هیئت‌های مذهبی، دانشگاه‌ها و حوزه‌های علمیه توزیع می‌کنند.

شماره قبلی نشریه »» در دیدار هیات دولت با امام خامنه ای چه گذشت ؟ [در شماره ۱۴۲ خط حزب الله بخوانید ]

با دکمه‌های زیر این صفحه را برای دیگران ارسال کنید
زهرا .

از زهرا .

نویسنده جدید و پرکار سایت بنیانا هستم . . . |
چه صبحی باشد آن صبحی
که تو در قنوتت دعای
" اللهم عجل لولیک الفرج "
می خوانی
و فرشته یک به یک آمین می گویند.... |

اللهم أصلح کل فاسد من امور المسلمین.

رخداد از
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه نظرات