دسته‌ها
فیلم

دکتر سلام 169 ؛ لب کارون چ گل بارون . . .

قسمت اول مجموعه طنز دکترسلام در اردیبهشت ماه ۱۳۹۲ منتشر شد . این مجموعه بلافاصله جایگاه ویژه‌ای در میان دانشجویان و خانواده‌ها پیدا کرد و با استقبال شخصیت‌های سیاسی، فرهنگی و رسانه‌ای روبرو شد. قسمت ۱۶۸ دکتر سلام ، 26 تیر ۹۷ منتشر شد

دکتر سلام 169 ؛ لب کارون چ گل بارون . . .


تماشا ویدیو در دیدستان

تماشا در روشنگری

دریافت کیفیت 85 مگابایتی

دریافت کیفیت 65 مگابایتی

دریافت کیفیت 52 مگابایتی

کانال های دکتر سلام در پیام رسان ها | دکتر سلام در سروش | گپ | ایتا  و در پیام رسان بله 

طنز همواره همزاد سیاست و شوخی با سیاست و حکومت یکی از عام‌ترین رفتارهای اجتماعی بوده است. اهل سیاست اما به فراخور زمان و اقتضائات زمانه‌گاه حوصله شنیدن این شوخی‌ها را داشته‌اند و گاه کمتر آنها را تحمل کرده‌اند.در دوران کنونی هم ماجرا به همین منوال پیش می‌رود. اهل سیاست هر از گاهی شوخی‌های طنازان با سیاست را برنمی‌تابند.

در این میان شاید بتوان مجموعه طنز «دکتر سلام» را در میان مجموعه‌هایی دسته‌بندی کرد که گذشت زمان از کیفیت‌شان نکاسته است. اهل فن می‌دانند که حوزه طنز یکی از سخت‌ترین حوزه‌های فعالیت است بویژه آنجا که قرار است با «سیاست» دست و پنجه نرم کند.

«دکترسلام» اما در میان همه برنامه‌هایی که با محتوای طنز ساخته می‌شوند، بخوبی توانسته مخاطب را جذب و مدیریت کند و با شوخی‌های عامیانه مردم با دولت و سیاست همراه شود . برنامه دکتر سلام توسط سایت خبرگزاری دانشجو SNN.IR منتشر میشود .

قسمت قبلی دکتر سلام »» توچال تا بازار تهران و اعتراضات خرمشهر | دکتر سلام ۱۶۸

با دکمه‌های زیر این صفحه را برای دیگران ارسال کنید
سارا دانشور

از سارا دانشور

سلام . سارا دانشور هستم . نویسنده و گردآورنده مطالب سایت بنیانا . . . | . . . چه تصویر قشنگی‌ست که در صحنه‌ی محشر ؛ما دور حسینیم و بهشت است که مات است . . .

رخداد از
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه نظرات