دسته‌ها
اخبار

پیام رسان بله برای ویندوز و لینوکس منتشر شد [دریافت نسخه آزمایشی]

بله برای ویندوز
بله برای ویندوز

نرم‌افزار رومیزی بله برای ویندوز و لینوکس منتشر شد!

این نسخه ویرایش بتا است؛ یعنی در مرحله‌ی آزمایشی است و برای سیستم‌عامل‌های ویندوز و لینوکس ارائه شده است.

نرم‌افزار رومیزی پیام رسان بله این امکان را فراهم می‌کند که در محیط کار و منزل با کامپیوتر شخصی راحت‌تر از نسخه‌ی وب با «بله» کار کنید و در زمان عدم اتصال به اینترنت نیز به آرشیو پیام‌ها دسترسی داشته باشید. همچنین با این نرم‌افزار انجام امور کاری مانند ارسال فایل آسان‌تر از پیش خواهد بود.

در این نسخه از نرم‌افزارِ رومیزی، عموم خدمات پیام‌رسانیِ بله مانند گفت‌وگوی شخصی و حضور و ایجاد کانال و گروه در دسترس است؛ اما برای استفاده از خدمات بانکی، درخواست پول یا واریز پول هم‌چنان باید به نسخه‌های موبایلی بله مراجعه کرد.

برای دسترسی به تنظیمات و امکانات این نرم‌افزار کافی است روی علامت بازشوی کنار نام‌تان کلیک کنید. در تنظیمات این نرم‌افزار می‌توانید چگونگی فعالیت اعلام‌ها و صداهای نرم‌افزار و دانلود خودکار را کنترل کنید. ضمن اینکه از طریق تنظیمات به گزارش نشست‌های فعال کاربری خود دسترسی دارید و می‌توانید دسترسی دیگر نشست‌ها را نیز کنترل کنید.

ممکن است در هنگام نصب با اخطاری از طرف محافظ ویندوز (درباره‌ی عدم تایید نرم‌افزار) مواجه شوید. دلیل وقوع این اخطار این است که برای نسخه‌ی آزمایشی گواهینامه‌ی رسمی تهیه نشده است. برای عبور از این مرحله روی لینک More info کلیک کرده و سپس روی دکمه‌ی Run anyway بفشارید.

دریافت نسخه‌ی رومیزی پیام رسان بله برای ویندوز و لینوکس :
از وب‌سایت بله: https://bale.ai/dl

نسخه : 0.6.58
دانلود مستقیم برای ویندوز: نسخه ۳۲ بیت | نسخه ۶۴ بیت
دانلود مستقیم برای لینوکس: نسخه ۶۴ بیت


در ادامه بخوانید »» صفحه مستندات توسعه دهندگان بات (بازو) در پیام رسان بله بروزرسانی شد

کانال مجله بنیانا در بله را با کلیک روی @bonyana دنبال کنید 

با دکمه‌های زیر این صفحه را برای دیگران ارسال کنید
عباس رازی

از عباس رازی

پنج دهه از عمر من می‌گذرد و در تمام این سال‌ها دنبال رضای خدا و راه انداختن کار مردم بودم .بیشتر مطالبی که از من توی سایت بنیانا می‌خوانید در حوزه قرآن و سبک زندگی اسلامی هست.

رخداد از
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه نظرات