دسته‌ها
کیوسک

نقد سید حسن آقامیری [ پادکست علی زکریایی + نکاتی درباه پشتوانه تاریخی سخنان آقامیری و شایعات ]

نقد سید حسن آقامیری
نقد سید حسن آقامیری

در طول صدها سال گذشته همیشه افرادی بوده اند که برای جذب بیشتر مردم به اطراف خود از تکنیک های مختلف شنیداری استفاده کرده اند . برخی از این افراد پا را فراتر گذاشته و گاهی بدون استناد به منابع تاریخی سخنانی را به زبان می آورند که عواقب بسیاری دارد .

فردی که این روزها با روش های گوناگون در شبکه های اجتماعی معروف شده است . آقای سید حسن آقامیری است .

به فرموده بزرگان دینی ما می توانیم بدون قضاوت عجولانه درباره افراد و بدون غیبت کردن و به نیت بررسی و تحلیل سیاسی اجتماعی سخنان افراد مختلف را بررسی کنیم و آن سخنان و جملات را با کتب تاریخی و سخنان مهم تاریخی یا قرآن کریم تطبیق دهیم و مقایسه کنیم تا صحیح یا غلط حرفی تایید شود

در این مطلب از سایت بنیانا به بررسی چند نکته درباره سید حسن آقامیری می پردازیم . در ادامه مطلب شما می توانید فایل صوتی بررسی علی زکریایی درباره سید حسن آقامیری را دانلود کنید . این فایل به تازگی منتشر شده است و نکات مهمی دارد . متاسفانه این فایل صوتی خیلی کم دانلود شده است . تصمیم گرفتیم با انتشار آن قدمی در راه آگاهی بخشی جامعه برداریم … در ادامه مطلب برخی از مطالب منتشر شده در دیگر سایت ها درباره آقای سید حسن آقامیری را معرفی می کنیم

نکته اول این که آقای سید حسن آقامیری یک برادر به اسم سیدحسین آقامیری هم دارند . بسیاری از افراد فضای مجازی این دو نفر را اشتباه می گیرید . هرقدر آقای سیدحسن آقامیری سخنان بدون پشتوانه تاریخی دارند و کلیپ های هیجانی و همراه فریاد زدن دارند ، آقای سید حسین آقامیری برعکس هستند

بسیاری از مراکز و موسسات مهم از آقای سید “حسین” آقامیری برای سخنرانی دعوت میکنند . اما چون از نظر لحن صدا و صورت و… بسیار شبیه برادرشان هستند ، بسیاری از مردم این دو فرد را جابجا در نظر می گیرند .

نکته دوم اینکه کلیپ های هیجانی سید حسن آقامیری باعث جذب بخشی از جوانان و نوجوانان شده است که به اقضای سن و سال خود به دنبال هیجان است اما باید توجه کرد که صدای بلند این فرد لزوما به معنای حرف صحیح نیست .

***

صحبتهای علی زکریائی درباره سید حسن آقامیری و مغالطات و انحرافات در سخنرانی های این فرد… حتما گوش کنید و بین مردم منتشر کنید
آنلاین گوش کنید »»

دریافت mp3 با حجم 65 مگابایت  | لینک دوم 

دانلود این فایل صوتی از کانال گروه فرهنگی رادیو مون در پیام رسان بله 

***

[su_note]

بروزرسانی…

دو ویدیو جدید در 23 دی 97 به این صفحه افزوده شد …

[/su_note]

ویدیو » تلنگری برای حسن آقامیری [ نامرد نباشیم ]

 ویدیو در دیدستان | دانلود ویدیو

ویدیو » درباره سید حسن آقامیری + پادکست علی زکریایی + نکاتی درباه پشتوانه تاریخی سخنان آقامیری و شایعات

ویدیو در دیدستان

در ادامه مطلب تعدادی از مطالب منتشر شده در نقد و بررسی سخنان سیدحسن آقامیری بهمراه لینک مطلب را می بینیم »»»

***

آقامیری: قرآن تحریف شده، نظم قرآن بهم خرده، امام حسین برای شمر گریه کرد / نقد آقامیری توسط سیدنیماحسینی

اگر اشتباه نکنم حدود پنج یا شش سال پیش و در عنفوان فیسبوک در جمع طلبگی ما، در ولگردی‌های اینترنتی با پِیجی با عنوان «بیدار باش!» مواجه شدم و تصادفاً خطابات حضرتتان را پیرامون موضوعات دینی و اخلاقی متنوع و رنگارنگی از دنیا و عقبی که به طرز ساده اما ماهرانه‌ای همراه با افکت‌های صوتی و تصویری مزیّن شده بود، دیدم و شنیدم. اما در این میان آنچه بیش از هر چیز موجب تحیّر این فقیر شد نه فنِّ خطابه حضرتعالی و فراز و فرودهای به جا و به موقعِ همراه با سرعت بالایِ ادایِ کلماتتان بود،… لینک ادامه مطلب .

مخالفت حسن آقامیری با حکم قطعی قرآن / قصاص با فطرت نمی سازه… بخشش واجبه
آقامیری:‌قصاص با فطرت نمی سازه، همه میگن (قصاص) نکنیم؛ چون این نسخه مال تو نیست . (این نسخه برای زمان پیامبر بوده، نه الان)… تواین جامعه، بخشش واجبه. … لینک ادامه مطلب .

نقد شبهات سید حسن آقامیری قسمت اول – حدیث معراج | لینک ادامه مطلب .

دروغ بستن حسن آقامیری به علامه طباطبایی در مبحث قصاص
حسن آقامیری برای انکار قصاص، از هیچ دروغ و مغالطه ای اِبا نمی کند و با تهمت زدن به علامه طباطبایی می گوید: …. | لینک ادامه مطلب .

نقد سخنان سید حسن آقامیری با استناد به آیات قرآن / مگر چند آیه در مورد حجاب داریم که آن را این قدر بزرگ جلوه می دهید و این همه در مورد آن مانور می دهید
یکی از ایرادات اساسی سخنان آقامیری استناد به قصه های مجهول از علمای غیر معصوم آنهم در حال سکرات است؛چرا ایشان به جای استناد به قصه های مجهول به قرآن و سنت پیامبر(ص) و اهل بیت استناد نمی کنند؟ واضح است که بهترین راه برای اثبات حرف باطل این است که چیزی بگو … | لینک ادامه مطلب .

انحرافات حسن آقامیری / مرجئه شیعی
کم یا زیاد کردن و کوچک یا بزرگ کردن قسمتی از دین ، یکی از انحرافات جدی ادیان است. در صدر اسلام جریانی به وجود آمد به نام مُرجئه، که با امید دادنِ بی جا ، در میان مردم شبهه افکنی می نمودند ، مردم را جرات به گناه می دادند و بر این باور بود ندکه ما از….. | لینک ادامه مطلب .

مخالفت آقامیری با مرجعیت و تقلید 2 / یا باید تقلید کنید یا احتیاط
فتوای بزرگان و مراجع که با عقل و آیات و روایات مطابق است این است که انسان یا به علم خود عمل میکند و یا تقلید میکند و یا احتیاط میکند و مامور به حقیقت نیست بلکه مامور به ظاهر است حتی اهل بیت ع هم مامور به باطن نبودند . حال جناب آقای آقامیری با این بیان، … | لینک ادامه مطلب .

مناظره اول با سید حسن آقا میری در رابطه با جمکران / آقامیری: این آقایون نمیدونن این چاه وهن دینه؟ #مهم  … | لینک ادامه مطلب .


در ادامه بخوانید »»

درباره علی زکریایی [برنامه خط خطی و تهدید به مرگ بخاطر آهنگ های سیاسی]

۱۲ منبع برای تحقیق درباه رضا شاه و دوران پهلوی و پاسخ به سوالات و شایعات

سایت شایعات ,ایده برتر وب فارسی [شکارچیان چهل کلاغ]


با دکمه‌های زیر این صفحه را برای دیگران ارسال کنید
سارا دانشور

از سارا دانشور

سلام . سارا دانشور هستم . نویسنده و گردآورنده مطالب سایت بنیانا . . . | . . . چه تصویر قشنگی‌ست که در صحنه‌ی محشر ؛ما دور حسینیم و بهشت است که مات است . . .

رخداد از
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه نظرات