دسته‌ها
معرفی

معرفی پرتال کسب و کار گپ + ویدیوی آموزش کار با سیستم آزمون ساز پیام رسان گپ

ارتباطات با دوستان ، بازی و سرگرمی ، آموزش ، اطلاعات و اخبار ، خدمات ، فروشگاه و . . . را در دنیای گپ تجربه نمایید.با پیام‌رسان گپ، راحت، رایگان و بدون محدودیت، با دوستان و عزیزانتون در سراسر دنیا تماس بگیرید :)گپ همانند سایر پیام رسان های معروف بین المللی تمامی امکانات ارتباطی از جمله چت دو نفره، گروه، کانال و تماس صوتی را در اختیار مخاطب خود قرار می دهد، اما در کنار این قابلیت برای افزایش کارایی پیام رسان، گپ یک بستر ارائه محتوای ارزشمند و معتبر نیز فراهم نموده است. شرکت ها و افرادی که دارای محتوا و خدمات ارزشمند هستند می توانند از طریق « پیام رسان گپ »، خدمات و اطلاعات خود را در اختیار مخاطبین گپ قرار دهند. سایت گپ : https://gap.im

 

ویدیو : نحوه ساخت یک آزمون با سیستم آزمون ساز پیام رسان گپ رو از طریق «پرتال کسب و کار گپ »

دریافت ویدیو (9مگابایت)

معرفی پرتال کسب و کار پیام رسان گپ

در پرتال کسب و کار پیام رسان گپ هرآنچه برای یک کسب و کار آنلاین احتیاج دارید در دسترس شماست.

در ادامه مطلب بر قابلیت های پرتال کسب و کار پیام رسان گپ مروری خواهیم داشت ؛ همراه بنیانا باشید

معرفی پرتال کسب و کار پیام رسان گپ
معرفی پرتال کسب و کار پیام رسان گپ

بات پلتفرم

یکی از شاخص‌های توسعه پذیری یک نرم افزار یا اپلیکیشن، امکان ارائه API، ایجاد و ارتباط زیرساخت تولید شده با دیگر سرویس‌ها می‌باشد. این امکان بصورت کامل و پیشرفته در پیام رسانِ گپ در نظر گرفته شده و تمامی توسعه دهندگان امکان بهره‌مندی و تولید ربات‌های متنوع و ارائه سرویس‌های گوناگون به تعداد نامحدود را دارا می‌باشند.

 

بارگزاری و فروش استیکر

استیکر بعنوان یکی از جذابترین ابزارهای موجود در گفتگوهای دو نفره و گروهی از جذابیت و محبوبیت خاصی برخوردار است.

همسو با توسعه کسب و کارهای مرتبط با فضای مجازی بعنوان یکی از اهداف اصلی گپ، امکان عرضه و فروش استیکرهای متنوع رایگان و پولی در پیام رسان گپ فراهم گردیده است.

 

فروشگاه ساز

از آنجاییکه یکی از اهدافِ پیام رسانِ گپ بر پایه توسعه کسب و کار، ایجاد فضایی جهت ارائه محصولات و عرضه هر چه راحت‌تر آن پایه گذاری شده است، فروشگاه‌سازِ گپ بعنوان یکی از مهمترین بخش‌های این پیام رسان محسوب میگردد. راه اندازی فروشگاه مد نظر شما تنها در چند دقیقه امکان پذیر می‌باشد و میتوانید به تعداد نامحدود محصول ثبت و به مشتریان خود ارائه نمایید. از مهمترین قابلیت‌های فروشگاه، امکان پرداخت به روش‌های متنوع می‌باشد.

 

آزمون ساز

امکانی منحصر بفرد برای تولید و برگزاری آزمون‌های متنوع در سطوح دلخواه، بدون نیاز به دانش برنامه نویسی.

با امکانات در نظر گرفته شده در این بخش، به راحتی و با استفاده از فرم‌های از پیش تعیین شده میتوانید تنظیمات دلخواه خود را برای برگزاری آزمون مد نظر ثبت و اجرا نمایید. از جمله قابلیت‌های این بخش برگزاری آزمون با قابلیت زمان‌بندی و تعیین مهلت پاسخگویی می‌باشد.

 

مسابقه ساز

یکی از جذابترین بخش‌های هر شبکه اجتماعی، امکانِ ایجاد رقابت بین افراد بصورت فردی و گروهی می‌باشد. پیام‌رسانِ گپ نیز در طراحی امکانات مختلفِ خود این بخش را مد نظر داشته است.

از این‌رو بدون نیاز به داشتن دانش فنی خاص، با استفاده از پلاگین بازی‌سازی، بازی مد نظر خود را ایجاد و بصورت رایگان یا پولی در اختیار کاربران میلیونی گپ قرار دهید.

 

گیم سنتر

تجربه دنیایی از هیجان و سرگرمی به همراه جوایز متنوع. بازی‌های آنلاین تک نفره و گروهی، برگزاری مسابقات با جوایز ماهیانه، تابلوی امتیازات و معرفی برترین‌ها

 

حسابداری

هر یک از اعضای گپ، به حسابداری جامع و یکپارچه خود دسترسی دارد که شامل صورت حساب های ارسال و دریافت پول، درآمد از تبلیغات، درآمد از سرویس ها، استیکرمارکت و … می‌باشد. در این بخش هر کاربر براحتی به میزانِ تراکنش‌های مالی خود اعم از خرید یا درآمد دسترسی خواهد داشت.

 

پرداخت با گپ

امکان ارسال انواع صورتحساب و فاکتور توسط فروشنده و پرداخت آسان توسط خریدار ، یک پیشخوان کامل از خدمات مالی و بانکی ، پرداخت قبض، خرید شارژ، ارسال صورتحساب، صدور فاکتور و …

برای ورود به بخش کسب وکار گپ روی لینک https://my.gap.im بزنید

 

 

در ادامه بخوانید »» 

پیام رسان گپ شرایط و ویژگی های جدید برای عضویت در کانال ها و گروه ها را منتشر کرد

آموزش ساخت بسته استیکر در پیام رسان گپ [ ویدیو ]

 

با دکمه‌های زیر این صفحه را برای دیگران ارسال کنید
سیدحسام علوی

از سیدحسام علوی

سید حسام هستم . یک جنوبی خون گرم . دوست و همراه همیشگی من کتاب های تاریخی هستن . کلا به تاریخ بی نهایت علاقه مندم .با همکاری دیگر نویسندگان سایت بنیانا درباره سبک زندگی اسلامی خبر و مقاله منتشر میکنم . یا علی مدد.

رخداد از
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه نظرات