دسته‌ها
صوت

چرا خدا امام زمان را مخفی کرده است ؟ [در رادیو جمال آفتاب 237 بشنوید]

بارها پیش آمده با افرادی روبرو شویم که نظرشان این است که برای زیاد شدن معنویت در جامعه فقط باید شور مردم زیاد باشد و نیاز نیست که شعور هم افزایش یابد مثلا می گویند ماه محرم فقط عزاداری کنیم و اصلا سراغ شناخت پیدا کردن به امام حسین علیه السلام نرویم تا جوانان بیشتر جذب شوند اما به فرموده بزرگان دینی ، شور و شعور در کنار هم باید باشد .

برای آگاهی دادن مردم لازم است با انتشار مفاهیم دینی در قالب های نوین برای افزایش معنویت در جامعه تلاش کنیم . این بزرگترین قدم برای پاسخ به شبهات و سوالات است .

حتما شما هم مثل ما حس شیرین وقتی که پاسخ یکی از سوالات عقیدتی خود را پیدا میکنید درک کرده اید سعی کنیم این حس را به بقیه هم منتقل کنیم . برنامه رادیویی جمال آفتاب تلاشی برای شناخت پیدا کردن نسبت به امام مهدی علیه السلام است . این برنامه به صورت هفتگی توسط سایت صدای میقات منتشر میشود . در ادامه مطلب می توانید فایل صوتی برنامه جمال آفتاب را دانلود کنید

بخش هایی که در جمال آفتاب قسمت 237 می شنوید :

تفسیر آیه 33 سوره اسراء در مورد انتقام گیرنده خون امام حسین علیه السلام

شبهه :چرا خدا امام زمان رو مخفی کرده ؟؟؟(پاسخ شنیدنی حاج آقا جاودان)

حسینیه : شب جمعه در کربلا چه خبره

حرف دل با امام زمان

قسمت 237 جمال آفتاب را آنلاین بشنوید »»

دریافت mp3 (با حجم 10 مگابایت)

درباره صدای میقات

گروه اینترنتی صدای میقات که از دهه ۸۰ فعالیت خود را آغاز کرده است از پیشتازان عرصه تولید محتوای وب فارسی است. سایت صدای میقات به آدرس sedayemighat.com در سال های گذشته بارها مورد حمله اینترنتی توسط گروه های ضد ایران قرار گرفته است .

تولیدات این گروه بیشتر در قالب پادکست و رادیوی اینترنتی است.اما این گروه تولیدات ویدیویی نیز داشته است . از مجموعه برنامه های معروف این گروه پادکست هفتگی “زنگ بیداری” را می توان نام برد . و از مجموعه داستان های صوتی معروف این گروه دو نمونه “ من امام حسینی ام ” و “ کمی دیر تر ” را می توان نام برد .

کانال گروه صدای میقات در سروش : http://splus.ir/sedayemighat

در ایتا : https://eitaa.com/radiosedayemighat

در آی گپ : https://profile.igap.net/sedayemighat

پادکست چیست ؟

چند سالی هست که دانلود و شنیدن فایلهای صوتی انتخابی در فضای اینترنت همه گیر شده است. این نوع فایلهای صوتی که به آنها اصطلاحا پادکست می گویند تنها به موسیقی و یا برنامه رادیویی محدود نمی شوند، بلکه در موضوعات مختلف و در قالب های گوناگون در فضای اینترنت عرضه می شوند.

کتاب های صوتی ، نمایشنامه های صوتی و حتی مقاله های رادیویی زیادی وجود دارند که علاقمندان می توانند آنها به صورت آنلاین شنیده و یا دانلود نموده تا در فرصت های مقتضی گوش دهند.

این روش ارائهٔ محتوا در سال ۲۰۰۴ محبوبیت و گسترش یافت؛ و گاه به آن رادیوی اینترنتی گفته می‌شود.

 

در ادامه دانلود کنید »» داستان صوتی امروز عاشوراست [ یاران امام حسین علیه السلام در دهه ۸۰ شمسی ]

با دکمه‌های زیر این صفحه را برای دیگران ارسال کنید
زهرا .

از زهرا .

نویسنده جدید و پرکار سایت بنیانا هستم . . . |
چه صبحی باشد آن صبحی
که تو در قنوتت دعای
" اللهم عجل لولیک الفرج "
می خوانی
و فرشته یک به یک آمین می گویند.... |

اللهم أصلح کل فاسد من امور المسلمین.

رخداد از
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه نظرات