دسته‌ها
اخبار

مثل عمار ؛ مالک؛ سلمان برای مقابله با قاسطین، ناکثین و مارقین انقلاب [خط حزب الله 136]

در هفته‌ی سوم خرداد 97 و در ایام لیالی قدر، صدوسی‌وششمین شماره از نشریه خط حزب‌ الله همراه با مطالبی از بیانات رهبرانقلاب در سالگرد مراسم ارتحال امام خمینی(ره) منتشر شد.

به گزارش خط حزب‌ الله، رهبر انقلاب در مراسم سالگرد امام خمینی(ره) به شباهت‌های امام خمینی(ره) با حضرت علی(ع) پرداختند که یکی از این شباهت‌ها سه جبهه مقابل حضرت علی(ع) بود که در زمان امام خمینی(ره) و اکنون نیز این سه جبهه وجود داشته و دارند. به‌همین دلیل سخن هفته این شماره با عنوان «مثل عمار؛ مالک؛ سلمان» به الگوی رهبر انقلاب برای نیروهای مؤمن و انقلابی در مواجهه با سه جبهه قاسطین، ناکثین و مارقین انقلاب پرداخته است.

گزارش این هفته از نشریه خط حزب‌الله نیز با عنوان «زمان به نفع تل‌آویو نیست» به این سؤال پاسخ می‌دهد که چرا رژیم صهیونیستی به پایان خود در حال نزدیک شدن است؟      

همچنین رهبر انقلاب در مراسم سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) ۳ نقشه دشمن و هدف آنها از عملیاتی کردن این نقشه‌ها در کشور را مطرح کردند که نشریه خط حزب‌الله در مطلبی با عنوان «نقشه امروز دشمن برای ایران چیست؟» به آن پرداخته است.

«پنج گزاره اشتباه که تجربه برجام آن را مشخص کرد» روایت رهبر انقلاب است در جواب شبهاتی که برجام را راه‌حل نهایی برای رهایی از مشکلات کشور معرفی می‌کند.

 بعد از امام راه امام را موبه‌مو دنبال کرده‌ایم، دو خصوصیت به ظاهر متضاد در امیرالمؤمنین(ع)، از هر راه ممکن برای آزادی فلسطین و نابودی صهیونیسم کمک کنید و… عناوین بخش‌های دیگر نشریه خط حزب‌الله است که مخاطبین گرامی می‌‌توانند با مراجعه به نشریه این مطالب را مورد مطالعه قرار دهند.

صدوسی‌وششمین شماره‌ی خط حزب‌ الله به همه شهدای راه آزادسازی قدس شریف، مخصوصا شهیده این هفته، رزان اشرف النجار تقدیم شده است.

دانلود نسخه های مختلف نشریه خط حزب الله شماره 136

دریافت نسخه مطالعه وب و موبایل | دریافت نسخه چاپی رنگی | دریافت نسخه چاپی سیاه و سفید

لینک وب سایت نشریه

سایز بزرگ برای تابلو اعلانات »» دریافت نسخه رنگی | دریافت نسخه سیاه و سفید

نسخه های چاپی برای کاغذ اندازه A3 هستند و نسخه مطالعه برای موبایل و استفاده روی A4 است. شما می توانید هر نسخه از نشریه را با هزینه حدود ۲۵۰ تومان روی برگه A3 چاپ کنید و اندازه تابلو اعلانات برای کاغذ با ارتفاع حداقل ۷۰سانتیمتر است که حدود ۵هزار تومان هزینه دارد .

تکثیر و توزیع خط حزب‌الله به صورت داوطلبانه و خودجوش است. بدین نحو که برادران و خواهران گرامی فایل نشریه را دانلود کرده، و به تعدادی که امکان دارد تکثیر و در مکان‌هایی مانند مسجد، پایگاه بسیج، هیئت‌های مذهبی، دانشگاه‌ها و حوزه‌های علمیه توزیع می‌کنند.

شماره قبلی نشریه : در آستانه‌ی سالگرد رحلت بنیان‌گذار انقلاب اسلامی ۱۳۵امین شماره از نشریه خط حزب الله منتشر شد

با دکمه‌های زیر این صفحه را برای دیگران ارسال کنید
عباس رازی

از عباس رازی

پنج دهه از عمر من می‌گذرد و در تمام این سال‌ها دنبال رضای خدا و راه انداختن کار مردم بودم .بیشتر مطالبی که از من توی سایت بنیانا می‌خوانید در حوزه قرآن و سبک زندگی اسلامی هست.

رخداد از
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه نظرات