دسته‌ها
اخبار

در مقابل دست چدنی اروپا و آمریکا باید تضمین‌های واقعی گرفت [دانلود شماره 134 خط حزب الله]

صدوسی‌وچهارمین شماره از نشریه خط حزب‌الله همزمان با آغاز سالگرد پیروزی فتح خرمشهر همراه با مطالبی درباره‌ی برجام و شروط هفت‌گانه رهبر انقلاب برای مذاکره با اروپائیان منتشر شد.

 به گزارش خط حزب‌الله، رهبر انقلاب در دیدار رمضانی خود با مسئولین نظام به تشریح نکات مهمی درباره‌ی مسائل سیاسی روز از جمله برشمردن تجربه‌ی برجام، عمق دشمنی آمریکا و تجربه‌ی ملت ایران در مواجهه با آن پرداختند. از جمله مهم‌ترین نکاتی که ایشان در این دیدار به آن پرداختند شروط هفت‌گانه‌ای است خطاب به مسئولین برای مذاکره با اروپایی‌ها. به‌همین جهت سخن هفته‌ی این شماره از خط حزب‌الله با عنوان «تضمین‌های واقعی در مقابل دست چدنی» به این موضوع پرداخته است.

 همچنین رهبر انقلاب در دیدار سال گذشته‌ی خود با دانشجویان در ماه مبارک رمضان یک مطالبه‌ی صریح و جدی از دانشجویان داشتند که عبارت بود از غلبه‌ی گفتمان انقلاب در دانشگاه‌ها. به همین جهت با توجه به اینکه هفته‌ی آینده دانشجویان با رهبر انقلاب دیدار دارند، گزارش هفته‌ی این شماره با عنوان «۴ اصل غلبه گفتمانی» این مطالبه را مورد بررسی قرار داده است.

 به‌مناسبت سالروز عملیات بیت‌المقدس و فتح خرمشهر نشریه خط حزب‌الله به بازخوانی این سؤال که «چرا امام بعد از فتح خرمشهر آتش‌بس را قبول نکرد؟» پرداخته است.

 مسئولین به‌جای مسائل سیاسی به مسائل واقعی مردم بپردازند، شش تجربه برجام، اگر جامعه‌‌ای دارای ولایت شد چه می‌شود؟، بدترین نوع وابستگی و… عناوین بخش‌های دیگر نشریه خط حزب‌الله است که مخاطبین گرامی می‌‌توانند با مراجعه به نشریه این مطالب را مورد مطالعه قرار دهند.

صدوسی‌وچهارمین شماره‌ی خط حزب‌الله به ارواح طیبه شهدای آزادسازی خرمشهر تقدیم شده ‌است. 

[su_note note_color=”#C8E6C9″]

دانلود نسخه های مختلف نشریه خط حزب الله شماره 134 

دریافت نسخه مطالعه وب و موبایل | دریافت نسخه چاپی رنگی | دریافت نسخه چاپی سیاه و سفید

لینک وب سایت نشریه

سایز بزرگ برای تابلو اعلانات »» دریافت نسخه رنگی | دریافت نسخه سیاه و سفید

نسخه های چاپی برای کاغذ اندازه A3 هستند و نسخه مطالعه برای موبایل و استفاده روی A4 است. شما می توانید هر نسخه از نشریه را با هزینه حدود ۲۵۰ تومان روی برگه A3 چاپ کنید و اندازه تابلو اعلانات برای کاغذ با ارتفاع حداقل ۷۰سانتیمتر است که حدود ۵هزار تومان هزینه دارد .

[/su_note]

تکثیر و توزیع خط حزب‌الله به صورت داوطلبانه و خودجوش است. بدین نحو که برادران و خواهران گرامی فایل نشریه را دانلود کرده، و به تعدادی که امکان دارد تکثیر و در مکان‌هایی مانند مسجد، پایگاه بسیج، هیئت‌های مذهبی، دانشگاه‌ها و حوزه‌های علمیه توزیع می‌کنند. 

شماره قبلی نشریه : سند صیانت را دوباره بخوانید ؛ خط حزب الله ۱۳۳ درباره برجام منتشر شد [ +ویدیو ]

با دکمه‌های زیر این صفحه را برای دیگران ارسال کنید
سیدحسام علوی

از سیدحسام علوی

سید حسام هستم . یک جنوبی خون گرم . دوست و همراه همیشگی من کتاب های تاریخی هستن . کلا به تاریخ بی نهایت علاقه مندم .با همکاری دیگر نویسندگان سایت بنیانا درباره سبک زندگی اسلامی خبر و مقاله منتشر میکنم . یا علی مدد.

رخداد از
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه نظرات