دسته‌ها
اخبار

توضیح پیام رسان بله درباره‌ی اختلالات امروز

امروز صبح اختلالی کوتاه در پیام رسان بله به وجود آمد که بعد از آن کانال رسمی اخبار بله با شناسه : @info اطلاعیه ای در این باره منتشر کرد که در ادامه میخوانیم . 

توضیح درباره‌ی اختلالات امروز در بله

امروز صبح به دلیل ارتقای سمت سرور و عملیات گروه سکوئنس که با هدف ارائه‌ی ویژگی‌های جدید روی بله انجام می‌شود برای ۱۵ دقیقه اختلال در دسترسی ایجاد شد.

برای اعمال این ارتقا، درخواست پاک شدن کش کلاینت برای نرم‌افزار بله کاربران ارسال شد که متاسفانه در مواردی این اتفاق در سمت کاربر به درستی اعمال نشده است؛ به همین دلیل ممکن است برای ساعاتی برخی از کاربران مشکلاتی چون خروج از حساب، تغییر زبان، بارگذاری دوباره پیام‌ها و موارد مشابه را تجربه کنند که با حداکثر سرعت ممکن رفع خواهد شد.

در صورتی که شما یا یکی از آشنایانتان چنین مشکلی را تجربه می‌کنید و قصد دارید زودتر از اعمال اقدامات تکمیلی تیم ما مشکل‌تان حل شود کافی است یک بار از نرم‌افزار خارج و وارد شوید (لاگ‌آوت – لاگ‌این). برای این کار کافی است به زبانه‌ی «بیشتر» رفته و پس از کلیک روی تصویرتان گزینه‌ی «خروج از حساب کاربری» را انتخاب کنید.

از صبوری کاربران‌مان ممنونیم. 

منبع :  @info

در ادامه بخوانید »» پیام رسان بله نسخه ۳.۲۲ برای اندروید منتشر شد

با دکمه‌های زیر این صفحه را برای دیگران ارسال کنید
سارا دانشور

از سارا دانشور

سلام . سارا دانشور هستم . نویسنده و گردآورنده مطالب سایت بنیانا . . . | . . . چه تصویر قشنگی‌ست که در صحنه‌ی محشر ؛ما دور حسینیم و بهشت است که مات است . . .

رخداد از
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه نظرات