دسته‌ها
اخبار

نشریه خط حزب الله 131 ؛ اتاق جنگ ایران کجاست ؟ [ فایل PDF ]

صدوسی‌ویکمین شماره از نشریه خط حزب‌الله همزمان با فرارسیدن ولادت با سعادت حضرت مهدی(عج) منتشر شد.

به گزارش خط حزب‌الله، روز دوشنبه هفته‌ی جاری، رهبر انقلاب در دیدار با کارگران درباره‌ی «اتاق جنگ آمریکا» علیه ایران صحبت کرده و فرمودند: «دشمنان ما فهمیده‌اند و دانسته‌اند که در جنگ سخت نظامی طرْفی نخواهند بست… این را می‌دانند که اگر وارد درگیری و برخورد سخت و نظامی با ما بشوند، پایشان گیر می‌افتد. بله، به ما ضربه می‌زنند، امّا خودشان ممکن است چند برابر ضربه بخورند؛ این را فهمیده‌اند… امروز آنچه مطرح است برای دشمنان ما، جنگ اقتصادی است. اتاق جنگ آمریکا علیه ما عبارت است از وزارت خزانه‌داری آمریکا که همان وزارت اقتصاد و داراییشان است؛ آنجا اتاق جنگ با ما است.»(۱۳۹۷/۰۲/۱۰)

به‌همین منظور سخن هفته‌ی این شماره از نشریه خط حزب الله با عنوان «اتاق جنگ کجاست؟» به این سوال پاسخ می‌دهد.

 اگر با جمهوری اسلامی مواجه شوید قطعاً شکست خواهیدخورد، دست هنرمند کارگر ایرانی، می‌تواند کشور را آباد کند، این افتخار نیست که مارک خارجی را به تولید داخلی ترجیح دهیم، نمی‌شود بگوییم یک وزیر خوب گذاشتیم و همه چیز تمام است، مسئولین باید از ریخت‌وپاش در زندگی‌شان پرهیز کنند، کاری نکنید ایمان بچه‌هایتان متزلزل شود، درس بزرگ انتظار فرج، ولایت کفار مسلمان‌ها را بدبخت می‌کند، نقش زن در رشد و تعالی انسان مهم‌تر است، اگر حرکت دشمن را پیش‌بینی کردید هیچ ضربه‌ای نخواهید خورد و.. عناوین بخش‌های دیگر نشریه خط حزب‌الله است که مخاطبین گرامی می‌‌توانند با مراجعه به نشریه این مطالب را مورد مطالعه قرار دهند.

صدوسی‌ویکمین شماره‌ی خط حزب‌الله به روح پرفتوح شهید حسین شوریده تقدیم شده ‌است.

دانلود نسخه های مختلف نشریه خط حزب الله شماره 131

دریافت نسخه مطالعه وب و موبایل | دریافت نسخه چاپی رنگی | دریافت نسخه چاپی سیاه و سفید

لینک وب سایت اصلی نشریه 

سایز بزرگ برای تابلو اعلانات »» دریافت نسخه رنگی | دریافت نسخه سیاه و سفید 

نسخه های چاپی برای کاغذ اندازه A3 هستند و نسخه مطالعه برای موبایل و استفاده روی A4 است. شما می توانید هر نسخه از نشریه را با هزینه حدود 250 تومان روی برگه A3 چاپ کنید و اندازه تابلو اعلانات برای کاغذ با ارتفاع حداقل 70سانتیمتر است که حدود 5هزار تومان هزینه دارد . 

تکثیر و توزیع خط حزب‌الله به صورت داوطلبانه و خودجوش است. بدین نحو که برادران و خواهران گرامی فایل نشریه را دانلود کرده، و به تعدادی که امکان دارد تکثیر و در مکان‌هایی مانند مسجد، پایگاه بسیج، هیئت‌های مذهبی، دانشگاه‌ها و حوزه‌های علمیه توزیع می‌کنند.

شماره قبلی نشریه  : نشریه خط حزب الله شماره ۱۳۰ با موضوع خطر اشرافی گری منتشر شد [دانلود رایگان]

با دکمه‌های زیر این صفحه را برای دیگران ارسال کنید
زهرا .

از زهرا .

نویسنده جدید و پرکار سایت بنیانا هستم . . . |
چه صبحی باشد آن صبحی
که تو در قنوتت دعای
" اللهم عجل لولیک الفرج "
می خوانی
و فرشته یک به یک آمین می گویند.... |

اللهم أصلح کل فاسد من امور المسلمین.

رخداد از
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه نظرات