دسته‌ها
صوت

دانلود اولین برنامه رادیو مسیر در سال 97

182 امین برنامه رادیو مسیر منتشر شد . پادکست فرهنگی-سیاسی رادیو مسیر از مجموعه برنامه های گروه صدای میقات است که به صورت هفتگی فقط بصورت اینترنتی و فایل صوتی منتشر می شود. رویکرد فرهنگی و بیان اخبار سیاسی از ویژگی های این برنامه رادیوی اینترنتی است. مجریان رادیو مسیر از بانوان هستند .

شماره 182 پادکست رادیو مسیر ۲۰ فروردین 97 منتشر شد ؛ در ادامه فهرستی از عناوین این فایل صوتی نوشته شده است :

عید دیدنی فکو فامیل

سال حمایت از کالای ایرانی

در جریان باشید: رقابت تنگاتنگ رشد دلار با لوبیای سحرآمیز | علی برکت الله شفای مسئولان | پایتخت نشینان باید هزینه ی زندگی در پایتخت را بپردازند | خبر خوب! جلوگیری از واردات گندم| سلبریتی های آمریکا احمق نیستند|  از عملیات غرورآفرین H3 چه می دانید؟ |

یاد شهدا (به یاد شهید خلبان علی بابایی)

وقتی آمریکا به آل سقوط بومرنگ فروخت!

چرا رهبری به آینده امیدوارند؟ امرولی: استفاده از نیروی جوانان

بوی الرحمن تلگرام بلند شد جمع کنید بریم نرم افزار ایرانی

 

رادیو مسیر 182 را آنلاین بشنوید »»

دریافت mp3 حجم 19 مگابایت

 

[su_note note_color=”#90CAF9″]

درباره صدای میقات

گروه اینترنتی صدای میقات که از دهه ۸۰ فعالیت خود را آغاز کرده است از پیشتازان عرصه تولید محتوای وب فارسی است . سایت صدای میقات به آدرس sedayemighat.com در سال های گذشته بارها مورد حمله اینترنتی توسط گروه های ضد ایران قرار گرفته است .

تولیدات این گروه بیشتر در قالب پادکست و رادیوی اینترنتی است.اما این گروه تولیدات ویدیویی نیز داشته است . از مجموعه برنامه های معروف این گروه پادکست هفتگی “ رادیو مسیر ” را می توان نام برد . و از مجموعه داستان های صوتی معروف این گروه دو نمونه “من امام حسینی ام ” و “ کمی دیر تر ” را می توان نام برد .

کانال گروه صدای میقات در سروش :  http://splus.ir/sedayemighat

[/su_note]

[su_note note_color=”#90CAF9″]

پادکست چیست ؟

چند سالی هست که دانلود و شنیدن فایلهای صوتی انتخابی در فضای اینترنت همه گیر شده است. این نوع فایلهای صوتی که به آنها اصطلاحا پادکست می گویند تنها به موسیقی و یا برنامه رادیویی محدود نمی شوند، بلکه در موضوعات مختلف و در قالب های گوناگون در فضای اینترنت عرضه می شوند.

کتاب های صوتی ، نمایشنامه های صوتی و حتی مقاله های رادیویی زیادی وجود دارند که علاقمندان می توانند آنها به صورت آنلاین شنیده و یا دانلود نموده تا در فرصت های مقتضی گوش دهند.

این روش ارائهٔ محتوا در سال ۲۰۰۴ محبوبیت و گسترش یافت؛ و گاه به آن رادیوی اینترنتی گفته می‌شود.

[/su_note]

قسمت قبلی برنامه »» آخرین قسمت رادیو مسیر در سال ۹۶ منتشر شد + برنامه خبری «در جریان باشید»

 

با دکمه‌های زیر این صفحه را برای دیگران ارسال کنید
سیدحسام علوی

از سیدحسام علوی

سید حسام هستم . یک جنوبی خون گرم . دوست و همراه همیشگی من کتاب های تاریخی هستن . کلا به تاریخ بی نهایت علاقه مندم .با همکاری دیگر نویسندگان سایت بنیانا درباره سبک زندگی اسلامی خبر و مقاله منتشر میکنم . یا علی مدد.

رخداد از
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه نظرات