دسته‌ها
اخبار

دانلود شماره 128 نشریه خط حزب الله | احتیاج به « تعمیر قلب » داریم

نشریه خط حزب‌الله در هفته‌ی چهارم از فروردین ۹۷ به شماره صدوبیست‌وهشتم خود رسید.

به گزارش خط حزب‌الله، رهبر انقلاب به‌مناسبت آغاز سال جدید، روز دوشنبه‌ی هفته‌ی جاری(۱۳۹۷/۰۱/۲۰) با برخی از مسئولان و کارگزاران نظام دیدار کرده و بیاناتی کوتاه و صمیمی در جمع آنان ایراد فرمودند.

در بخشی از این دیدار، رهبر انقلاب با توجه به فضای معنوی ماه رجب، اشاراتی به فضای حاکم بر مدیران دهه‌ی ۶۰، و حال و هوای آن روزهای کشور داشتند.

نظر به اهمیت این موضوع، خط حزب‌الله، برای اولین بار، این بخش‌ از بیانات ایشان را منتشر می‌کند. در بخشی از متن چنین می‌خوانیم: عزیزان من! از هر جا که هستید – قوه‌ی مجریه، مقننه، قضائیه، جاهای دیگر-  همه در این جهت یکسانید و یکسانیم. و ما در جمهوری اسلامی احتیاج داریم به تعمیر قلب خودمان؛ به این نیاز داریم چون جمهوری اسلامی با یک حکومت متعارف معمولی در دنیا فرق دارد.

جمهوری اسلامی با یک هدفی، با یک آرمانی، با یک منطقی، با یک عَلَمی به وجود آمده؛ آن عَلَم عبارت است از توحید، از حکم الهی، از شریعت الهی؛ با این عَلَم به وجود آمده. همه‌ی آن چیزهایی که ما می‌خواهیم – آزادی و عدالت و استقلال و غیره – همه در همین عَلَم اسلام مندرج و مندمج  است.

* «ماجرای نامه‌نگاری نهضت آزادی به امام خمینی در دهه ۶۰» عنوان سخن هفته‌ی این شماره از نشریه خط حزب‌الله است که با رویکرد تاریخی به مسئله‌ی نامه‌نگاری‌های نهضت آزادی با امام خمینی در دهه ۶۰ و نمایندگان مجلس ششم در سال ۸۱ پرداخته و به این سوال پاسخ می‌دهد که چرا یک سیاستمدار دچار خطای در تحلیل می‌شود؟

* همچنین با توجه تحولات اخیر سوریه در گزارش رصدی این هفته مطلبی با عنوان «تکرار سناریوی نخ‌نمای آمریکا و غرب درباره سوریه» به این مسئله پرداخته است.

* در روزهای اخیر نیز در کشور، شاهد آشفتگی بازار ارزی بوده‌ایم که یقینا بخشی از این آشفتگی، به‌دلیل وابستگی اقتصاد کشور به دلار و تأثیرپذیری آن از فضای روانی جامعه و وقایع سیاسی بین‌المللی است. «دومینوی جمعه سیاه» عنوان گزارش دیگر نشریه است که با توجه به اتفاقات اخیری که در بازار ارز بوجود آمد، به چرایی و حل این مشکل پرداخته است.

* از مجموعه مدیران ارشدتان گزارش بخواهید، چهار صفتی که منشاء همه ضررها و زیان‌ها است، اگر در سنگر خوابت برد معنایش این نیست که دشمن هم خوابش برده، زنان دقیق و ظریف، این نکته را می‌دانند، نیروهای جوان و مؤمن خواهند توانست معضلات اقتصادی را حل کنند، مسجد هسته مرکزی است و… عناوین بخش‌های دیگر نشریه خط حزب‌الله است که مخاطبین گرامی می‌‌توانند با مراجعه به نشریه این مطالب را مورد مطالعه قرار دهند.

* صدوبیست‌وهشتمین شماره‌ی خط حزب‌الله به روح پرفتوح شهید آیت‌الله سیدمحمدباقر صدر تقدیم شده‌ است.

دریافت نسخه مطالعه وب و موبایل | دریافت نسخه چاپی رنگی | دریافت نسخه چاپی سیاه و سفید

نسخه های چاپی برای کاغذ اندازه A3 هستند و نسخه مطالعه برای موبایل و استفاده روی A4 است.

لینک وب سایت اصلی نشریه

سایز بزرگ برای تابلو اعلانات »» دریافت نسخه رنگی | دریافت نسخه سیاه و سفید

تکثیر و توزیع خط حزب‌الله به صورت داوطلبانه و خودجوش است. بدین نحو که برادران و خواهران گرامی فایل نشریه را دانلود کرده، و به تعدادی که امکان دارد تکثیر و در مکان‌هایی مانند مسجد، پایگاه بسیج، هیئت‌های مذهبی، دانشگاه‌ها و حوزه‌های علمیه توزیع می‌کنند.

شماره قبلی نشریه : دانلود نشریه خط حزب الله ۱۲۷ | چرا جوان مومن و انقلابی باید نهج البلاغه بخواند؟

با دکمه‌های زیر این صفحه را برای دیگران ارسال کنید
زهرا .

از زهرا .

نویسنده جدید و پرکار سایت بنیانا هستم . . . |
چه صبحی باشد آن صبحی
که تو در قنوتت دعای
" اللهم عجل لولیک الفرج "
می خوانی
و فرشته یک به یک آمین می گویند.... |

اللهم أصلح کل فاسد من امور المسلمین.

رخداد از
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه نظرات