دسته‌ها
اخبار

تغییرات و بخش های جدید سایت بنیانا برای سال 1397

همه به شما می گویند: سال خوبی داشته باشید ؛ ولی ما به شما می گویم : ” سال خوبی را برای خودتان خلق کنید ” به فکر آمدن روزهای خوب نباشید! آنها نخواهند آمد … به فکر ساختن باشید… روزهای خوب را باید ساخت ؛ آرزو می کنیم بهترین معمار سال جدید باشید… ؛ سال نو مبارک و ان شاالله امسال شاهد ظهور منجی عالم ، امام مهدی علیه السلام باشیم .

در این مطلب از  چند مورد تغییرات سایت بنیانا برای سال 97 خواهیم نوشت . در سال 96 بیش از 400 هزار نفر ؛ یک میلیون و 300 هزار بار صفحات سایت بنیانا را خواندند و بیش از 60 درصد آن ها با موبایل اندرویدی از سایت بازدید کردند 

اول 

از ابتدای سال 97 سایت بنیانا با استفاده از گواهی SSL برای کاربران بارگذاری می شود . با این حساب علاوه بر امنیت بیشتر ، سرعت بالاتری برای بازشدن صفحات را خواهیم داشت.

دوم

«پازل کامل» عنوان بخشی هفتگی است که در بدور از هیاهو شبکه های اجتماعی به بررسی موضوعات به صورت عمیق تر می پردازد . برای دریافت شماره مختلف آن ، برچسب « پازل کامل » را دنبال کنید

سوم

بخش انگلیسی زبان برای انتشار مقاله و اخبار برای مردم دنیا ایجاد شد . در سال 95 ما تجربه ای همراه با شکست برای نسخه عربی و انگلیسی وب سایت بنیانا داشتیم امااز  آغاز سال 97 با استفاده از بستر سرویس های وردپرس و مدیوم بخش انگلیسی را ایجاد کردیم ؛ برای دسترسی به این بخش روی لینک روبرو بزنید » https://medium.com/@bonyana

چهارم

یکی از اشکالاتی به ما از سوی خوانندگان سایت وارد بود ، قدیمی بودن برخی مطالب بود . در واقع برخی از مطالبی که در سال 92 و 93 در وب سایت ارسال شده بود ، فونت ناخوانایی داشت و لینک های دانلود آن ها از کار افتاده بود . ما از ابتدای سال 97 شروع به اصلاح مطالب قدیمی و آپلود دوباره فایل ها کردیم , و این کار تا چند روز آینده ادامه خواهد داشت .

پنجم

اکثر لینک های دانلود در سایت بنیانا شامل ترافیک نیم بها خواهند بود . تقریبا همه فایل ها اعم صوتی یا ویدیو که در بنیانا بارگذاری می شود از طریق سایت های بیان باکس (bayanbox.ir) و شاتل لند (shatelland.com) قابل دانلود است و این به معنای نیم بها بودن حجم ترافیک مصرفی شما در ایران خواهد بود .

ششم

عکس نوشته های (فوتوتیتر) جدید برای اطلاع رسانی سریع از گفته ها و نوشته های افراد مهم را هم  می توانید در کانال های اجتماعی بنیانا در پیام رسان گپ : @bonyana و پیام رسان آی گپ : @bonyana بخوانید ؛ هم چنین خلاصه ای از مطالب وب سایت در کانال ها منتشر می شود . 

هفتم

با توجه به افزایش بازدید مجله بنیانا تصمیم گرفتیم به صورت ویژه تری محتوای مخصوص نوجوانان و بانوان گرامی منتشر کنیم . بخش های جدید  «نوجوانیا» و «زنان» در زیرمجموعه بخش ویژه نامه‌ها از آغاز سال 97 رو دنبال کنید . 

هشتم 

صفحه « وبلاگ های خوب فارسی » که برای معرفی و لیست کردن وبلاگ ها و وبلاگ نویس های معروف بود ، حدود دو سال بروزرسانی نشده بود ؛ اما از آغاز سال جدید تصمیم گرفتیم خوبان وبلاگ نویس رو هم در این لینکدونی معرفی کنیم .

 

ان شاالله سال خوبی داشته باشین ؛ ارادتمند شما،تحریریه بنیانا 

با دکمه‌های زیر این صفحه را برای دیگران ارسال کنید
رخداد از
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه نظرات