دسته‌ها
فیلم

چگونه از ایام عید برای پاسخ به سوالات اقوام استفاده کنیم ؟ [ + ویدیو از استاد قرائتی ]

حجت‌الاسلام والمسلمین محسن قرائتی سخنران و کارشناس مسائیل دینی دربارهٔ عید نوروز و فرصت‌های آن گفتند : دید و بازدیدی مبارک است که اگر شبهه‌ای در ذهن کسی هست، به آن پاسخ داده و به برطرف شدن آن کمک کند.

ایشان افزودند : از فرصت عید نوروز و دید و بازدیدها باید برای آشنایی و آگاهی از مشکلات یکدیگر و شبهات موجود استفاده کرد تا درصدد پاسخ‌گویی و رفع مشکلات باشیم. مشکلات فکری مانند تیغ می‌ماند، اگر این تیغ به پای انسان برخورد کند، زخمی می‌شود و دیگر نمی‌تواند راه برود، حال اگر این تیغ به فکر آدمی برخورد کند، دیگر نمی‌توان درست فکر کرد؛ حتی در مسائل دینی.

حجت‌الاسلام والمسلمین قرائتی خاطرنشان کرد: اگر در سفرها و دید و بازدیدها شبهاتی به چشم خورد، می‌توان از مراکزی که برای پاسخگویی به این کارها درنظر گرفته شده، استفاده کنیم و از آنان سؤالات و شبهات را بپرسیم و پاسخشان را بیابیم. اگر چنین کنیم عید ما با پر برکت می‌شود، چراکه باعث نجات یک فرد از مشکلات و شبهات شده‌ایم.

ادامه سخنان حجت‌الاسلام والمسلمین قرائتی درباره پاسخ به سوالات اقوام را در فیلم زیر تماشا کنید: 

دریافت ویدیو (15مگابایت) (اگر در پخش ویدیو دچار مشکل شدید ، آن را دانلود کنید )

[su_note]

در ادامه بخوانید »» 

بیانات استاد قرائتی درباره ازدواج و سبک زندگی 

پیام نوروزی استاد قرائتی به مردم ایران

[/su_note]

با دکمه‌های زیر این صفحه را برای دیگران ارسال کنید
سارا دانشور

از سارا دانشور

سلام . سارا دانشور هستم . نویسنده و گردآورنده مطالب سایت بنیانا . . . | . . . چه تصویر قشنگی‌ست که در صحنه‌ی محشر ؛ما دور حسینیم و بهشت است که مات است . . .

رخداد از
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه نظرات