دسته‌ها
اخبار

امکان مشاهده موجودی کارت به نسخه 3.1 بله افزوده شد

مشاهده موجودی کارت
مشاهده موجودی کارت

در عصر تکنولوژی یکی از معمول‌ترین ابزار‌های برقراری ارتباط، اپلیکیشن‌های پیام‌رسان است. پیام‌رسان‌ها یکی پس از دیگری آمدند و محبوب شدند و سپس منسوخ شدند اما در این میان آن‌هایی که به نیاز کاربران توجه بیشتری داشتند و گام به گام خود را ارتقا دادند، در بازار پرهیاهوی شبکه‌های اجتماعی ماندنی شدند.

اپلیکیشنی در دنیای تکنولوژی شانس مانا بودن بیشتری دارد که روز به روز خود را با استانداردهای امنیتی، علاقه‌مندی‌های کاربران، رابط کاربری به‌روز، کارایی‌های بیشتر و … تطبیق دهد. با توجه به همه این تفاسیر پیام‌رسان نوپای بله به جهان شبکه‌های اجتماعی راه یافت. پیام‌رسان بله با اضافه کردن فعالیت‌های مالی، نام خود را به عنوان یک اپلیکیشن منحصر به فرد به ثبت رساند. 

طبق اطلاعیه رسمی بلاگ پیام رسان بله ، قابلیت مشاهده موجودی کارت در نسخه شماره ۳.۱ اندروید ارائه شد. این نسخه هم‌اکنون از طریق لینک bale.ai/dl در دسترس است. در حال حاضر امکان مشاهده موجودی کارت‌های بانک ملی بدون دریافت کارمزد فراهم است و به زودی امکان مشاهده موجودی کارت سایر بانک‌ها نیز اضافه خواهد شد.  

 

[su_note]

در ادامه بخوانید »» نسخه جدید بله برای اندروید و iOS منتشر شد [ + بررسی ویژگی های نسخه ۳ پیام رسان بله در اندروید ]

[/su_note]

برای دنبال کردن کانال مجله بنیانا در پیام رسان بله روی یوزر @bonyana بزنید 

با دکمه‌های زیر این صفحه را برای دیگران ارسال کنید
سیدحسام علوی

از سیدحسام علوی

سید حسام هستم . یک جنوبی خون گرم . دوست و همراه همیشگی من کتاب های تاریخی هستن . کلا به تاریخ بی نهایت علاقه مندم .با همکاری دیگر نویسندگان سایت بنیانا درباره سبک زندگی اسلامی خبر و مقاله منتشر میکنم . یا علی مدد.

رخداد از
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه نظرات