دسته‌ها
اخبار

تجلیل ویژه فرمانده سپاه از ابراهیم حاتمی کیا و فیلم به وقت شام + ویدیو سخنان استاد حاتمی کیا در جشنواره فجر

تجلیل ویژه فرمانده سپاه از ابراهیم حاتمی کیا
تجلیل ویژه فرمانده سپاه از ابراهیم حاتمی کیا

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در پیامی از زحمات ابراهیم حاتمی کیا قدردانی کرد.

به گزارش مجله بنیانا ، سرلشکر محمدعلی جعفری فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با صدور پیامی از ابراهیم حاتمی کیا کارگردان سینما تشکر کرد. متن این پیام به‌شرح زیر است:

بسمه تعالی

برادر عزیز و فداکار جناب آقای ابراهیم حاتمی کیا

سلام علیکم

با صلوات بر محمد و آل محمد،

سخنان زیبا، دردمندانه و عاشقانه جناب‌عالی در مراسم اختتامیه جشنواره فیلم فجر علامتی گویا از شجاعت، وطن‌دوستی و اخلاص شماست و در زمانه‌ای مطرح شده که دشمن با تمام توان درصدد ضربه زدن به شور ایمان و عمق اعتقادات ملت ایران است.

فیلم به‌وقت شام در توصیف رشادت‌ها و مجاهدت‌های فرزندان رشید مدافع حرم، گوشه‌ای از صحنه طوفانی و پرحادثه دفاع از عزت، خاک و ناموس مردم مظلوم خاورمیانه را به‌تصویر کشیده و به مردم بزرگ و عزیز ایران می‌گوید که چه فرزندان پرافتخار و رشیدی در دامن خود پرورانده‌اند.

این‌جانب به‌عنوان خادم سربازان پاکباخته این سرزمین که توانسته‌اند در زمانی کوتاه بلایی به‌بزرگی داعش را در منطقه ریشه‌کن کنند، از جناب‌عالی بابت زحمتی که کشیده و رنجی که در ارائه این تصویر درخشان برده‌اید، سپاسگزاری می‌کنم و آرزوی آن را دارم که دیگر هنرمندان وطن‌دوست و کاردان این کشور نیز در همین مسیر گام بردارند.

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی وظیفه خود می‌داند که از هر تلاش خالصانه‌ای در این راه، حمایت کند و به ایجاد پیوند میان رزمندگان عرصه جهاد و شهادت و فعالان و فداکاران حوزه هنر و فرهنگ یاری برساند.

توفیق روزافزون جناب‌عالی و سایر هنرمندان متعهد و انقلابی ایران اسلامی را از خدای بزرگ مسئلت دارم.

*******

ابراهیم تنها نبود... لبخند شهدا گوارایت...
ابراهیم تنها نبود…
لبخند شهدا گوارایت…

لازم به ذکر است که در روز پایانی و مراسم اعلام برندگان جشنواره فیلم فجر استاد حاتمی کیا انتقاداتی نسبت به صداسیما داشتند . در روزهای برگزاری جشنواره فیلم فجر از سوی جریان تفکر غربی-آمریکایی در ایران انتقاداتی تند و تیز به فیلم ” به وقت شام ” انجام شده بود و رضا رشید پور ( اصلاح طلب افراطی ) در برنامه های صداوسیما آثار آقای حاتمی کیا را مورد تمسخر قرار داد .

ویدیو : سخنان استاد حاتمی کیا در جشنواره فجر 

سخنان صریح و آتشین ابراهیم حاتمی کیا روی سن جشنواره فجر : من فیلمساز وابسته‌ام 

دریافت ویدیو : نسخه6مگابایتی  | نسخه 22مگابایتی | نسخه 36 مگابایتی 

[su_note]

گزارشی از فیلم به وقت شام استاد حاتمی کیا [+عکس محل فیلم‌برداری]

[/su_note]

با دکمه‌های زیر این صفحه را برای دیگران ارسال کنید
سارا دانشور

از سارا دانشور

سلام . سارا دانشور هستم . نویسنده و گردآورنده مطالب سایت بنیانا . . . | . . . چه تصویر قشنگی‌ست که در صحنه‌ی محشر ؛ما دور حسینیم و بهشت است که مات است . . .

رخداد از
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه نظرات