دسته‌ها
اخبار

راز ماندگاری انقلاب اسلامی چیست ؟ ؛ شماره 120 نشریه خط حزب الله رایگان منتشر شد

خط حزب‌الله ۱۲۰ | پرچمدار

در آستانهٔ چهلمین سالگرد و جشن پیروزی انقلاب اسلامی، صدوبیستمین شماره از خط حزب الله با مطالبی دربارهٔ انقلاب منتشر شد.

 

به گزارش خط حزب‌الله، سخن هفتهٔ این شماره از نشریه، باعنوان «پرچمدار»، به این پرسش پاسخ می‌دهد که راز ماندگاری انقلاب اسلامی چیست؟

در بخشی از متن چنین می‌خوانیم: «”مردم، پرچم و پرچمدار”، سه ضلع مثلث اقتدار و پیروزی کشورند، برای همین، دشمن و در رأس آن، «شیطان بزرگ» به‌شدت عصبانی است: «آمریکا عصبانی است، به‌شدت عصبانی است. از که عصبانی است؟ فقط از این حقیر که عصبانی نیست، از شما هم عصبانی است؛ از ملّت ایران عصبانی است، از حکومت ایران عصبانی است، از انقلاب ایران عصبانی است؛ چرا؟ برای خاطر اینکه شکست خورده؛ از این حرکت عظیم شکست خورده.»

 

گزارش هفتهٔ این شماره از نشریه خط حزب الله نیز باعنوان «اگر انقلاب نمی‌شد…» به چهار منجلابی که خاندان پهلوی این کشور را گرفتار آن کرده بود پرداخته است.

 

 در ستون «بدتر از قاجار» این شماره نشریه خط حزب الله ، مطلبی با عنوان «ژنرال آمریکایی گفت لوله تفنگ‌ها را پایین بیاورید و مردم را بزنید»، و در ستون «مطالبهٔ رهبری» مطلبی با عنوان «کسانی که در نیمهٔ راه هستند را جذب کنید» منتشر شده است.

همچنین «دستاوردهای انقلاب خمینی، غیرقابل انکاراست»، عنوان گزارش رصدی این هفته از نشریه است که اندیشکدهٔ اسرائیلی بگین سادات به دستاوردهای انقلاب اشاره کرده است.

 

برنامهٔ اسلام این نیست هر کسی فقط به فکر زندگی خود باشد، شما آن نسلی هستید که اگر خوب عمل کنید آیندهٔ کشور تضمین خواهد شد، خصوصیت کار تشکیلاتی این است که فرد باید خودش را در جمع حل کند، دههٔ فجر منهای اسلام یک پول هم ارزش ندارد، برای ساختن دنیای خود و دیگران باید مجاهدت کنیم، هرکدام از زن و مرد وظیفه اختصاصی خود را دارند و… عناوین بخش‌های دیگر نشریه خط حزب‌الله است که مخاطبین گرامی می‌توانند با مراجعه به نشریه خط حزب الله این مطالب را مورد مطالعه قرار دهند.

 

صدوبیستمین شمارهٔ خط حزب‌الله به روح پرفتوح شهید علی محمودوند تقدیم شده است.

 

گفتنی است مخاطبین محترم از این پس می‌توانند خط حزب‌الله را در کانال شبکه پیام‌رسان آی‌گپ به نشانی @KHATTEHEZBOLLAH مطالعه کرده و نسخه‌های مختلف و تابلو اعلاناتی آن را دانلود فرمایند.

[su_note note_color=”#C8E6C9″]

دریافت نسخه مطالعه | دریافت نسخه چاپی رنگی | دریافت نسخه چاپی سیاه و سفید

نسخه های چاپی برای کاغذ اندازه A3 هستند .و نسخه مطالعه برای موبایل و استفاده روی A4 است.

لینک وب سایت اصلی نشریه | کانال در آی گپ : @khattehezbollah

سایز بزرگ برای تابلو اعلانات »» دریافت نسخه رنگی | دریافت نسخه سیاه و سفید

[/su_note]

[su_note]

تکثیر و توزیع خط حزب‌الله به صورت داوطلبانه و خودجوش است. بدین نحو که برادران و خواهران گرامی فایل نشریه را دانلود کرده، و به تعدادی که امکان دارد تکثیر و در مکان‌هایی مانند مسجد، پایگاه بسیج، هیئت‌های مذهبی، دانشگاه‌ها و حوزه‌های علمیه توزیع می‌کنند.

[/su_note] 

ویدیو : مهم‌ترین بخش‌های شماره ۱٢٠ نشریه خط حزب‌الله| رهبر انقلاب: آمریکا عصبانی است… فقط از این حقیر که عصبانی نیست، از شما هم عصبانی است… چرا؟ برای خاطر اینکه شکست خورده…

دریافت ویدیو (6مگابایت)

شماره قبلی نشریه : شاخصی برای رفتار شناسی رهبر انقلاب را در شماره ۱۱۹ نشریه خط حزب الله بخوانید [ دانلود رایگان ]

با دکمه‌های زیر این صفحه را برای دیگران ارسال کنید
سیدحسام علوی

از سیدحسام علوی

سید حسام هستم . یک جنوبی خون گرم . دوست و همراه همیشگی من کتاب های تاریخی هستن . کلا به تاریخ بی نهایت علاقه مندم .با همکاری دیگر نویسندگان سایت بنیانا درباره سبک زندگی اسلامی خبر و مقاله منتشر میکنم . یا علی مدد.

رخداد از
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه نظرات