دسته‌ها
اخبار

دستور رهبر انقلاب به تمرکز مسئولان بر حل مشکلات مردم [شماره 117 خط حزب الله منتشر شد]

شماره 117 خط حزب الله
شماره 117 خط حزب الله

صدوهفدهمین شماره خط حزب‌الله با یادداشتی باعنوان «برای مرهم زخم» که درباره دستور رهبر انقلاب به تمرکز مسئولان بر روی نقاط کلیدی مشکلات مردم است، ‌منتشر شد.

در بخشی از متن چنین می‌خوانیم: در این میدان «مبارزه‌ی سرنوشت‌ساز»(۱۳۹۵/۰۴/۱۲)، دشمن عصبانی از شکست‌های متناوبش در مقابل مردم و انقلاب است. او از هر کاری برای ضربه‌زدن به کشور فروگذاری نمی‌کند.

او، حالا که نمی‌تواند به “جسم” مردم لطمه بزند و امنیت جانی آنان را مورد تهدید قرار دهد؛ بر “ذهن” مردم حمله می‌کند تا “روح امید” مردم و تحرک آنان را خاموش کند و «نمی‌شود و نمی‌توانیم» را در جامعه حاکم کند.

در مقابل چنین مردم لحظه‌شناس و وفاداری و در شرایط غیرعادی که کشور با آن روبه‌روست وظیفه‌ی مسئولین سنگین‌تر است: «فکر اساسى این است که کارى کنید که کشور از اَخم دشمن ضربه نبیند، از تحریم دشمن لطمه نخورد؛ و راه‌هایى هست، کارهایى هست که می‌شود کرد… معتقدم باید دل را به نقطه‌هاى امیدبخش حقیقى سپرد، نه به نقطه‌هاى خیالى.»(۱۳۹۳/۱۰/۱۷)

 

به گزارش نشریه خط حزب‌الله، روز سه‌شنبه، رهبر انقلاب در دیدار شرکت‌کنندگان در کنفرانس اتحادیه‌ی بین‌المجالس سازمان همکاری اسلامی، با اشاره به موضوع فلسطین، به عنوان مسأله‌ی اصلی جهان اسلام فرمودند: «رژیم‌صهیونیستی در لبنان شکست خورد، مجبور به عقب‌نشینی شد، مجبور به اعتراف به شکست شد؛ درحالی‌که همه خیال می‌کردند این یک رژیم شکست‌ناپذیر است.»

به همین دلیل گزارش هفته‌‌ی این شماره از نشریه نیز با عنوان «پایان افسانه شکست‌ناپذیری رژیم صهیونیستی» به همین موضوع پرداخته است.

 

همچنین نشریه خط حزب‌الله همزمان با ایام فرار شاه کثیف از ایران و نزدیک شدن به ایام دهه فجر و پیروزی انقلاب اسلامی، ستون ویژه‌ی «بدتر از قاجار» را در صفحه‌ی سوم راه‌اندازی کرد. در این شماره، مطلبی با عنوان «شاهی که حتی اجازه تعیین نخست‌وزیر خود را هم نداشت» منتشر شد.

 

یک مجموعه بسته بعد از مدّتی فرسوده خواهد شد، همیشه جوان حزب‌اللهی در مقابل دشمن سینه سپر کرده است، ترامپ درباره ایران باید از مدل ریگان پیروی کند، پرچم پرافتخاری که میرزای شیرازی آن را بلند کرد، رفتار خود را از همین حالا خوب کنیم، شیوه درست از بین بردن خطای همسر و… عناوین بخش‌های دیگر نشریه خط حزب‌الله است که مخاطبین گرامی می‌‌توانند با مراجعه به نشریه این مطالب را مورد مطالعه قرار دهند.

 

صدوهفدهمین شماره‌ی خط حزب‌الله به روح جان باختگان کشتی نفتکش ایرانی سانچی تقدیم شده ‌است.

گفتنی است مخاطبین محترم از این پس می‌توانند خط حزب‌الله را در کانال شبکه پیام‌رسان آی‌گپ به نشانی @KHATTEHEZBOLLAH مطالعه کرده و نسخه‌های مختلف و تابلو اعلاناتی آن را دانلود فرمایند.

 

[su_note note_color=”#C8E6C9″]

دریافت نسخه مطالعه | دریافت نسخه چاپی رنگی | دریافت نسخه چاپی سیاه و سفید

نسخه های چاپی برای کاغذ اندازه A3 هستند .و نسخه مطالعه برای موبایل و استفاده روی A4 است.

لینک وب سایت اصلی نشریه | کانال در آی گپ : @khattehezbollah

سایز بزرگ برای تابلو اعلانات »» دریافت نسخه رنگی | دریافت نسخه سیاه و سفید

[/su_note]

[su_note]

تکثیر و توزیع خط حزب‌الله به صورت داوطلبانه و خودجوش است. بدین نحو که برادران و خواهران گرامی فایل نشریه را دانلود کرده، و به تعدادی که امکان دارد تکثیر و در مکان‌هایی مانند مسجد، پایگاه بسیج، هیئت‌های مذهبی، دانشگاه‌ها و حوزه‌های علمیه توزیع می‌کنند.

[/su_note]

ویدیو : نکات مهم نشریه 117 خط حزب الله 

دریافت (5مگابایت)

شماره قبلی نشریه : شبهه ،شایعه و سیاه نمایی ، برنامه دشمن برای حمله به مردم [شماره ۱۱۶ خط حزب الله را رایگان دانلود کنید] 

با دکمه‌های زیر این صفحه را برای دیگران ارسال کنید
زهرا .

از زهرا .

نویسنده جدید و پرکار سایت بنیانا هستم . . . |
چه صبحی باشد آن صبحی
که تو در قنوتت دعای
" اللهم عجل لولیک الفرج "
می خوانی
و فرشته یک به یک آمین می گویند.... |

اللهم أصلح کل فاسد من امور المسلمین.

رخداد از
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه نظرات