دسته‌ها
اخبار

خرید و دانلود فیلم محمد رسول الله بصورت کامل و بدون سانسور

پوستر فیلم محمد رسول الله
پوستر فیلم محمد رسول الله

[su_note]

ابرهه یکی از فرماندهان سپاه حبشه که به فرمان پادشاه حبشه لشکرکشی می کند تا خانه خدا را از بین ببرد.

ابرهه با چندین هزار نفر با اسب و فیل و تجهیزات به سمت مکه می آیند ، اما به اراده خداوند در 3 کیلومتری مکه که حریم مکه محسوب می شود ، فیل ها قدم از قدم برنمی دارند و میلیون ها پرنده ابابیل (پرستوهای کوچک ) در حالیکه سنگ هایی در منقار خود دارند ، که این سنگ ها، سنگ هایی از جهنم است بر سر لشکریان ابرهه فرو می ریزد و همه را از بین می برد .

یکماه بعد از حمله ابرهه، پیامبر اسلام حضرت محمد (ص) به دنیا می آید و فیلم دوران جاهلیت و ظلم و ستمی که به مردم می رود را به تصویر درمی آورد و پیامبر که شاهد وقایع تلخ دوران جاهلیت است را تا سن 13 سالگی پیامبر تصدیق می‌کند

[/su_note]

محمد رسول الله (ص) فیلم سینمایی ساخته مجید مجیدی کارگردان ایرانی درباره دوران نوجوانی حضرت محمد (ص)،پیامبر اسلام. این فیلم به روایت تاریخی وقایع پیش از تولد پیامبر اسلام تا دوازده سالگی وی می‌پردازد. تولید آن بین سال‌های ۱۳۸۶ش تا ۱۳۹۳ش انجام گرفته است.

 

محمد رسول الله از آغاز تولید تا اکران با مخالفت‌ها و موافقت‌های مختلف دینی و فنی بسیاری مواجه گردید، که از جمله اعترضات دینی، مخالفت الازهر مصر با ساخت فیلمی بود که انسانی در آن نقش پیامبر اسلام را بازی کند. با تمام این حواشی، اکران عمومی فیلم با استقبال مخاطبین عام مواجه گردید.

فیلم مجیدی در کانادا، جشنوارهٔ تورنتو و آمریکا نیز اکران شد و نیز به عنوان نماینده ایران به اسکار ۲۰۱۶ میلادی معرفی شد.

 

تولید و نگارش فیلم نامه محمد رسول الله

مراحل مقدماتی و پیش تولید فیلم محمد رسول‌الله که از مهر سال ۱۳۸۶ آغاز گردید سه سال به طول انجامید، نخستین نسخه از فیلم‌نامه بهار سال ۱۳۸۸ آماده شد.

 

به ادعای مجیدی در نگارش فیلم‎نامه علاوه بر منابع مکتوب، از نظرات علما نیز استفاده شده است و دلیل انتخاب مقطع کودکی زندگی پیامبر، عدم وجود اختلاف بین شیعیان و اهل سنت درباره این مقطع از زندگی وی است. کامپوزیا پرتوی و حمید امجد، مجیدی را در نگارش فیلم‌نامه یاری دادند.

خرید و دانلود فیلم محمد رسول الله
خرید و دانلود فیلم محمد رسول الله

ساخت شهرک سینمایی برای سینمایی محمد رسول الله

سال ۱۳۸۹ پیش تولید فیلم «محمد رسول الله» رسما آغاز شد و ساخت دکور این فیلم در شهرک سینمایی پیامبر اعظم (ص) در ۵۵ کیلومتری جاده تهران – قم به پایان رسید. لوکیشن اصلی فیلم سینمایی «محمد رسول الله» در این شهرک با دویست و بیست هکتار مساحت با دکورهایی بر اساس مستندهای تاریخی آن دوره از دو شهر مکه و مدینه ساخته شده بود. کرمان و عسلویه دیگر مکان‌های فیلم‎برداری بوده و بخش‌های لشکرکشی سپاه ابرهه به مکه پس از به توافق نرسیدن با هند در آفریقا مقابل دوربین رفت. فیلم‌برداری اثر شش ماه به طول انجامید و فیلم برای جشنواره فجر سال ۱۳۹۳ آماده نمایش شد.[۲]

 

حضور امام خامنه ای در لوکیشن فیلم محمد رسول الله

آیت الله خامنه ای روز چهارشنبه ۱۷ آبان ماه ۱۳۹۱ برای بازدید از لوکیشن فیلم به محل فیلم‌برداری این فیلم رفت، بازدید وی از مراحل تولید این اثر اولین حضور رهبر ایران در یک پروژه سینمایی به شمار می آمد.

 

هزینه ساخت فیلم محمد رسول‌ الله ساخته مجید مجیدی

فیلم محمد رسول‌الله پرهزینه‌ترین فیلم تاریخ سینمای ایران به شمار می‌رود، به گفته تهیه کننده فیلم، هزینه ساخت دکورهای شهر مکه ۱۴۱ میلیارد ریال، شهر مدینه با ۱۹ هکتار ۴۲ میلیارد ریال و ساخت و ساز ساختمان اداری ۱۲.۲ میلیارد بوده است. همچنین ۳ میلیارد ریال هزینه فیلمنامه،‌ ۶ میلیارد ریال هزینه مطالعات اجرایی، ۱۵۲ میلیارد ریال هزینه پیش تولید،‌ ۳۱۰ میلیارد ریال هزینه تولید و ۱۵۱ میلیارد ریال هزینه پس از تولید فیلم «محمد رسول الله» شده است. بنابراین مجموع هزینه‌های صرف شده برای ساخت این فیلم ۶۲۳.۳ میلیارد ریال بوده است.

 

[su_note note_color=”#E8F5E9″]

خرید و دانلود فیلم محمد رسول الله

شما می توانید با استفاده از لینکهای زیر فیلم محمد رسول الله را با قیمت کمتر نسبت به DVD های فروشگاه ها خرید و دانلود کنید »

دانلود با کیفیت Bluray_1080p به صورت قانونی| حجم:6گیگابایت (7000 تومان)

دانلود با کیفیت HQ_1080p به صورت قانونی | 4.70گیگابایت (5000 تومان)

دانلود با کیفیت 1080p به صورت قانونی| 2.47گیگابایت (4000 تومان)

دانلود با کیفیت HD 720p به صورت قانونی | 2.1گیگابایت (3000 تومان)

دانلود با کیفیت HD 480p به صورت قانونی | 1.24گیگابایت (2000 تومان)

دانلود همه ی کیفیت ها به صورت قانونی (8000 تومان) (پیشنهادی ؛ دانلود هر کیفیت در زمان دلخواه)

[/su_note]

 

با دکمه‌های زیر این صفحه را برای دیگران ارسال کنید
سارا دانشور

از سارا دانشور

سلام . سارا دانشور هستم . نویسنده و گردآورنده مطالب سایت بنیانا . . . | . . . چه تصویر قشنگی‌ست که در صحنه‌ی محشر ؛ما دور حسینیم و بهشت است که مات است . . .

رخداد از
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه نظرات