دسته‌ها
اخبار

شبهه ،شایعه و سیاه نمایی ، برنامه دشمن برای حمله به مردم [شماره 116 خط حزب الله را رایگان دانلود کنید]

صدوشانزدهمین شماره از نشریه خط حزب‌الله در هفتهٔ چهارم از دی ماه ۱۳۹۶ منتشر شد.

 سخن هفتهٔ این شماره از نشریه خط حزب الله با عنوان «حمله به امید مردم»، به هشدار این روزهای رهبر انقلاب دربارهٔ برنامه سه‌گانهٔ دشمن، و راه‌های غلبه بر آن پرداخته است.

در بخشی از متن چنین می‌خوانیم: آنچه در هفته‌های اخیر در کشور اتفاق افتاد، بخشی از پروژهٔ «کوتاهمدت» دشمن، برای رسیدن به هدف «میان‌مدت» و «بلندمدت» او بود.

بیستم اردیبهشت‌ماه امسال، درست نهُ روز قبل از انتخابات، رهبر انقلاب، راهبرد و اهداف سه مرحله‌ای دشمن را بیان کردند: «دشمن یک هدف کوتاه‌مدّت دارد، یک هدف میان‌مدّت دارد، یک هدف بلندمدّت دارد. هدف کوتاه‌مدّت دشمن به هم زدن امنیّت کشور است، ایجاد آشوب و فتنه در کشور است… هدف میان‌مدّت آنها مسئلهٔ اقتصاد کشور است… مردم بایستی از جمهوری اسلامی و از نظام اسلامی به‌خاطر مشکلات معیشتی ناامید و مأیوس بشوند… هدف بلندمدّت هم، اصل نظام اسلامی است.» (۱۳۹۶/۰۲/۲۰)

 

گزارش هفتهٔ این شماره از نشریه خط حزب الله نیز با عنوان «روزآمد شدن قلب فرهنگی شهر» به نکته‌هایی درباره انتصاب رئیس جدید شورای سیاستگذاری ائمه جمعهٔ کشور پرداخته است.

 

 صفحه سوم نشریه نیز با توجه به اهمیت دیدار روز ۱۹ دی مردم قم با رهبر انقلاب، به هشت نکتهٔ مهم رهبر انقلاب دربارهٔ شرایط روز کشور اختصاص یافته است.

 

همچنین «نیکی هیلی بار دیگر آمریکا را به انزوای خجالت‌آور کشاند»، عنوان گزارش رصدی این هفته از نشریه است که به ماجرای شکست و انزوای آمریکا در شورای امنیت اشاره کرده است.

 

دستور رهبری برای حل مشکلات مؤسسات مالی، روایت رهبر انقلاب از ماجرای اغتشاشات اخیر، وعده الهی این است: اگر احساس ناامیدی نکردید پیروزید، تشکل‌ها از ایجاد بداخلاقی و اهانت پرهیز کنند، تبلیغات اسلامی امیدبخش جامعه است، زن‌ها می‌توانند زندگی را شیرین‌تر کنند و… عناوین بخش‌های دیگر نشریه خط حزب‌الله است که مخاطبین گرامی می‌توانند با مراجعه به نشریه این مطالب را مورد مطالعه قرار دهند.

 

 صدوشانزدهمین شمارهٔ خط حزب‌الله به روح پرفتوح شهید احمد کاظمی و شهدای سانحه هوایی سپاه تقدیم شده است.

 

گفتنی است مخاطبین محترم از این پس می‌توانند خط حزب‌الله را در کانال شبکه پیام‌رسان آی‌گپ به نشانی @KHATTEHEZBOLLAH مطالعه کرده و نسخه‌های دستی و تابلو اعلاناتی آن را دانلود فرمایند.

 

[su_note note_color=”#C8E6C9″]

دریافت نسخه مطالعه | دریافت نسخه چاپی رنگی | دریافت نسخه چاپی سیاه و سفید

نسخه های چاپی برای کاغذ اندازه A3 هستند .و نسخه مطالعه برای موبایل و استفاده روی A4 است.

لینک وب سایت اصلی نشریه | کانال در آی گپ : @khattehezbollah

سایز بزرگ برای تابلو اعلانات »» دریافت نسخه رنگی | دریافت نسخه سیاه و سفید

[/su_note]

[su_note]

تکثیر و توزیع خط حزب‌الله به صورت داوطلبانه و خودجوش است. بدین نحو که برادران و خواهران گرامی فایل نشریه را دانلود کرده، و به تعدادی که امکان دارد تکثیر و در مکان‌هایی مانند مسجد، پایگاه بسیج، هیئت‌های مذهبی، دانشگاه‌ها و حوزه‌های علمیه توزیع می‌کنند.

[/su_note]

ویدیو : شماره 116 خط حزب الله 

دریافت (4مگابایت)

 

شماره قبلی نشریه » اغتشاش در ایران چگونه شکل گرفت و چه کسانی از آن حمایت کردند ؟ [ دانلود رایگان شماره ۱۱۵ خط حزب الله]

با دکمه‌های زیر این صفحه را برای دیگران ارسال کنید
سیدحسام علوی

از سیدحسام علوی

سید حسام هستم . یک جنوبی خون گرم . دوست و همراه همیشگی من کتاب های تاریخی هستن . کلا به تاریخ بی نهایت علاقه مندم .با همکاری دیگر نویسندگان سایت بنیانا درباره سبک زندگی اسلامی خبر و مقاله منتشر میکنم . یا علی مدد.

رخداد از
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه نظرات