دسته‌ها
معرفی

برنامه کودک من برای مدیریت تلفن همراه و سیمکارت کودکان توسط والدین [ویژه ایرانسلی‌ها]

کودک من
کودک من

 

بیشترین و مهم‌ترین بستری که کودکان از طریق آن به دنیای دیجیتال و جهان آنلاین متصل می‌شوند، دستگاه‌های موبایل در خانه‌هاست. اپراتورهای ایرانی که بخش اعظمی از اینترنت موبایل‌ها را برای کاربران خود عرضه می‌کنند در این بین خود را مسئول صیانت این کودکان در فضای آنلاین می‌دانند.

 

ایرانسل با هدف فراهم‌کردن امکان بهره‌مندی مناسب کودکان و نوجوانان از دنیای دیجیتال و همچنین نظارت والدین بر این فعالیت‌ها، مجموعه اپلیکیشن «کودک من» را به طور رایگان در وبسایت خود منتشر ساخته است.

 

این مجموعه شامل دو اپلیکیشن مجزا، یکی مختص کودکان با نام کودک من و دیگری مختص والدین با نام «مدیریت کودک من »، تهیه شده و همان‌طور که از اسامی آن‌ها برمی‌آید، به ترتیب بر روی موبایل خود کودک و والدین وی نصب می‌شوند.

 

تفاوتی که در نگاه اول به محیط این دو برنامه به چشم می‌خورد، نوع رابط کاربری آن و طراحی صفحات داخلی اپلیکیشن‌هاست. در برنامه نسخه کودک با ظاهری کاملا کودکانه، رنگارنگ و جذاب روبرو هستیم که مخاطب خود را برای استفاده از آن راضی نگه‌دارد.

 

والدین نیز با کمک نسخه عرضه شده برای آن‌ها می‌توانند نحوه استفاده کودک از تلفن‌همراه را در بستر اینترنت از راه دور و از طریق موبایل خود مدیریت کنند. امکانات دیگری که در این نسخه تعبیه شده شامل:

 

*تعریف فهرست مجاز مخاطبان کودک (به منظور برقراری تماس)

*ارسال و دریافت پیامک

*تعریف فهرست مجاز وب‌سایت‌ها برای کودک

*نظارت بر برنامه‌های کاربردی نصب شده بر روی تلفن‌همراه کودک (با امکان فعال و غیرفعال کردن آن‌ها)

*تعریف زمان‌بندی دلخواه برای استفاده کودک از خدمات تماس (به عنوان مثال می‌توان خدمات تماس را از ساعتی خاص به بعد قطع کرد)

*دریافت گزارش تماس‌ها، پیامک‌ها و وبسایت‌های بازدید شده توسط کودک

*تغییرات سیم کارت کودک

*تعریف زمان‌بندی دلخواه برای استفاده کودک از برنامه‌های کاربردی داخل تلفن همراه کودکان

 

با نگاهی موارد فوق می‌توان دریافت که برنامه جدید ایرانسل حساب تمام مشکلات و دغدغه یک والدین نگران از دنیای دیجیتالی امروزی را کرده و برای آن‌ها راه‌حلی طراحی کرده است.

 

برای استفاده از این مجموعه باید سیم‌کارت‌های کودک و والدین، ایرانسلی یا ترابرد شده به شبکه ایرانسل بوده و هر دو همزمان تحت مالکیت پدر یا مادر باشد.

 

[su_note note_color=”#C8E6C9″]

دانلود فایل راهنمای برنامه(pdf) 

فایل اندروید مدیریت کودک من (نسخه والدین) دانلود (3مگابایت)

فایل اندروید کودک‌من (نسخه کودک) دانلود (6مگابایت)

[/su_note]

[su_note]

در ادامه بخوانید »» 

موتورهای جستجو برای بچه‌ها و نوجوانان بدون مطالب غیراخلاقی

چگونه بچه را تربیت کنیم و فرزند عالی داشته باشیم

چطور کودکان را به نماز دعوت کنیم؟

[/su_note]

 

با دکمه‌های زیر این صفحه را برای دیگران ارسال کنید
سیدحسام علوی

از سیدحسام علوی

سید حسام هستم . یک جنوبی خون گرم . دوست و همراه همیشگی من کتاب های تاریخی هستن . کلا به تاریخ بی نهایت علاقه مندم .با همکاری دیگر نویسندگان سایت بنیانا درباره سبک زندگی اسلامی خبر و مقاله منتشر میکنم . یا علی مدد.

رخداد از
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه نظرات