دسته‌ها
اخبار

مدافعان حرم یا مدافعان اسد؟! پاسخی به داعشی‌های وطنی [در رادیو زنگ بیداری 250 بشنوید]

برنامه زنگ بیداری 250 از تولیدات سایت صدای میقات اواخر مرداد ماه منتشر شد . این برنامه در بخش های مختلف به بررسی مسائل فرهنگی سیاسی روز ایران می پردازد . در ادامه فهرستی از برنامه های این قسمت زنگ بیداری را می خوانیم :

*بمب خنده : دوبل از شهردار جدید و مجلس و گزارشگر فوتبالمون تا… (نمایشهای طنز) به مناسبت سالروز ازدواج مولا علی (ع) و حضرت فاطمه (س).………کاری از بروبچه های  گروه نمایش زنگ بیداری

*قسمت آخر (12) داستان صوتی روز آخر فصل دوم (دولت حق) مرگ دجال………فریب بزرگ………

*حکایت ( بادکنک دوستت را نترکان) ماجرای دردآوره دنیای امروز ما…….با اجرای آقای صفری

*تلنگر (مدافعان حرم یا مدافعان اسد؟!) پاسخی به داعشیهای وطنی

*گلهای یاس (شجاعترین سردار) به یاد سردار جاوید الاثر فرمانده لشکر 27 محمد رسول الله احمد متوسلیان

*حرف دل سخنی با امام زمان عج

زنگ بیداری 250 را آنلاین بشنوید »»

دریافت mp3 – شانزده مگابایت

 

[su_note]

درباره صدای میقات : مهم‌ترین هدف رادیو صدای میقات ارتقا و رشد اخلاق دینی و انقلابی در میان فرزندان نسل سوم انقلاب هست و هدف اصلی دشمنان اسلام از بین بردن همین اخلاق است ، که اگر اخلاق را ریشه کن کنند ، مراحل بعدی تخریب را خیلی سریع‌تر تمام می کنند ان شا الله با صدای میقات و صداهای دیگری که در آینده به این راه خواهند پیوست ، هیچ‌گاه به هدف شومشان نخواهند رسید

[/su_note]

[su_note]

پادکست چیست (رادیو اینترنتی)

پادکست (به انگلیسی: Podcast) یا پادپخش یا تدوین صوتی انتشار مجموعه‌ای از پرونده‌های رسانه دیجیتال است که توزیع آن در اینترنت با استفاده از فید صورت می‌گیرد، و توسط کاربران معمولاً بر روی یک پخش‌کنندهٔ موسیقی دیجیتال (موبایل و رایانه) قابل دریافت و پخش است.

این روش ارائهٔ محتوا در سال ۲۰۰۴ محبوبیت و گسترش یافت؛ و گاه به آن رادیوی اینترنتی گفته می‌شود. برای دریافت آن، معمولاً از برنامه‌های خبر خوان که از خدمات وب استفاده می‌کنند استفاده می‌شود و بر روی رایانه‌های خانگی یا پخش‌کننده‌های موسیقی دیجیتال قابل پیاده‌سازی است. قابل ذکر است که عمل دریافت پادکست را پادکچ (به انگلیسی: Podcatch) می‌گویند.

[/su_note]

منبع صوت : سایت صدای میقات و کانال تلگرامی صدای میقات  

با دکمه‌های زیر این صفحه را برای دیگران ارسال کنید
سیدحسام علوی

از سیدحسام علوی

سید حسام هستم . یک جنوبی خون گرم . دوست و همراه همیشگی من کتاب های تاریخی هستن . کلا به تاریخ بی نهایت علاقه مندم .با همکاری دیگر نویسندگان سایت بنیانا درباره سبک زندگی اسلامی خبر و مقاله منتشر میکنم . یا علی مدد.

رخداد از
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه نظرات