دسته‌ها
اخبار

نشریه خط حزب الله 106 ؛ویژه نامه اربعین مخصوص زائران و هیئت‌ها [+ویدیو]

 

* در آستانهٔ فرارسیدن اربعین حسینی صدوششمین شماره خط حزب‌الله با مطالبی ویژه از رهبر انقلاب، دربارهٔ اربعین، مخصوص موکب‌ها و هیأت‌های مذهبی منتشر شد.

 

* به گزارش نشریه خط حزب‌الله، سخن هفته این شماره، با عنوان «به رهبری حسین» به امتداد قیام امام حسین علیه‌السلام در طول تاریخ و اتصال آن به پدیدهٔ عظیم و با شکوه راهپیمایی اربعین پرداخته است.

 

در بخشی از آن این گونه آمده است: این «جریان مداوم و غیرقابل انقطاع»، حالا بعد از گذشت چهل سال از پیروزی انقلاب اسلامی، متصل به «پدیده‌ای عظیم و بی‌نظیر» در جهان شده است موسوم به «راهپیمایی اربعین». «این راه‌پیمایی عظیم و باشکوه که حقیقتاً یک پدیدهٔ عظیم تاریخی است… معمولاً در این‌جور پدیده‌هایی که انسان مشاهده می‌کند که تبلیغاتی برای آن انجام نگرفته لکن ناگهان یک پدیده‌ای در محیط دید انسان بُروز می‌کند، دست خدایی مشهودتر از همه‌جای دیگر است.»(۱۳۹۵/۰۹/۰۳)

 

* “پیاده‌روی اربعین” با وسعت جمعیتی امروزه را، می‌توان جلوهٔ تمام‌عیار دیپلماسی  مردمی محور مقاومت دانست. آنگونه که برآورد کرده‌اند، هرساله بیش از دو میلیون زائر از ایران، و حدود ۱۸تا ۲۰ میلیون زائر عراقی و کمی هم سایر کشورها، در این مراسم شرکت می‌کنند.

 

مراسمی که بخش عمده و اصلی آن، بدون دخالت دولت‌ها، و صرفا مبتنی بر انگیزه‌ها و فعالیت‌های مردمی انجام می‌شود، از برپایی موکب‌ها و پذیرایی از زائران میلیونی گرفته، تا شعارها و نمادهایی که در طول این مراسم در نظر گرفته می‌شود، همه و همه، مبتنی بر فعالیت‌های مردمی است. جالب آنکه به برکت اندیشهٔ اربعین، دو کشور ایران و عراق، در یک “جبههٔ واحد” قرار گرفته و مشغول نبرد با “دشمن مشترک” هستند.

 

* متن بالا بخشی از گزارش هفتهٔ این شماره از نشریه خط حزب الله با عنوان «دیپلماسی مردمی محور مقاومت» است که به اهمیت پیاده‌روی اربعین، در نزدیکی مردم و ملت‌ها به هم پرداخته است.

 

نسخه «تابلو اعلانات» خط‌حزب‌الله ۱۰۶
نسخه «تابلو اعلانات» خط‌حزب‌الله ۱۰۶

 

* روایت رسانه‌های غربی از راهپیمایی اربعین، دولت،ملت و عشایر فداکار و خدوم عراق بزرگواری نشان دادند، اربعین شروع جوشش کربلا است، اربعین مقدمه اتحاد مسلمانان، اسلام برای اجتماع اربعین تبلیغ کرده است، خلاصه نهضت حسینی در زیارت اربعین، احکام زیارت اربعین، یالیتنا کنّا معکم فنفوز فوزاً عظیماً… عناوین دیگر بخش‌های نشریه خط حزب‌الله هستند که مخاطبین گرامی می‌توانند با مراجعه به نشریه این مطالب را مورد مطالعه قرار دهند.

 

* صدوششمین شمارهٔ خط حزب‌الله به روح پرفتوح شهید نادر مهدوی تقدیم شده‌است.

 

* نسخهٔ PDF نشریه در سه نسخهٔ تابلوی اعلانات، A۴ جهت مطالعه و A۳ برای چاپ و تکثیر در پایگاه (وبسایت) KHAMENEI.IR قرار گرفته و عموم امت حزب‌الله می‌توانند آن را چاپ و در محافل انقلابی، نمازهای جمعه، هیئت‌های مذهبی و پایگاه‌های بسیج توزیع کنند.

[su_note note_color=”#C8E6C9″]

دریافت نسخه مطالعه | دریافت نسخه چاپی رنگی | دریافت نسخه چاپی سیاه و سفید

نسخه های چاپی برای کاغذ اندازه A3 هستند .

لینک وب سایت اصلی نشریه | کانال : @khattehezbollah

سایز بزرگ برای تابلو اعلانات | دریافت نسخه رنگی | دریافت نسخه سیاه و سفید

[/su_note]

 

ویدیو :  در ۱۰۰ ثانیه سرخط مهم‌ترین بخش‌های شماره ۱۰۶ نشریه خط‌ حزب‌الله را ببینید.

دریافت mp4 – هفت مگابایت

 

برای اطلاع از اخبار و نشریات جدید خط حزب الله به صفحه این نشریه در بنیانا مراجعه کنید 
با دکمه‌های زیر این صفحه را برای دیگران ارسال کنید
سارا دانشور

از سارا دانشور

سلام . سارا دانشور هستم . نویسنده و گردآورنده مطالب سایت بنیانا . . . | . . . چه تصویر قشنگی‌ست که در صحنه‌ی محشر ؛ما دور حسینیم و بهشت است که مات است . . .

رخداد از
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه نظرات