دسته‌ها
اخبار

صوت استاد شهاب مرادی درباره تکذیب جمله منتسب به ایشان

با روی کارآمدن نسل جدید تلفن‌های همراه گویا رابطه‌ها نیز از حالت سنتی خارج و سبک سوپرمدرن به خود گرفته است.این روزها اینترنت نقش پررنگی در زندگی بسیاری از افراد جامعه بازی می کند؛ فضایی که علیرغم امتیازات مثبتش گویا مجازی بودن آن عده‌ای را مجاز کرده تا دروغ  را در لباس حقیقت به دیگران عرضه کنند. 

بسیاری از بزرگان و فرهیختگان جامعه اکنون در قید حیات نیستند یا آنکه در یک بازه زمانی کمترین سخنرانی یا مصاحبه را دارند با این حال روز به روز برسخنان به جای مانده از این افراد افزوده می‌شود. عبارات نوظهوری که نقل محافل اجتماعی شده است و طرفداران و ارسال‌کنندگان زیادی نیز دارد. فرقی هم ندارد در چه زمینه‌ای باشد.

چند روز گذشته هم در فضای مجازی و شبکه های اجتماعی جمله ای از استاد شهاب مرادی عزیز منتشر شد که استاد در صفحه شخصی خود در تلگرام از ناصحیح بودن آن خبر دادند 

جمله مذکور : حجت الاسلام مرادی: وقتی برنامه های شعبده بازی رو نگاه میکنم متوجه نکته خوبی میشم: مردم برای کسی دست میزنن که گیجشون کنه،  نه آگاهشون…

 

پیام صوت استاد شهاب مرادی درباره تکذیب پیام تلگرامی منتسب به ایشان

بهتر است مخاطبین این گونه پیام‌ها را مورد تجزیه و تحلیل قرارداده و با خود بیاندیشند که آیا چنین جمله‌ای در حد شخصیت وشان فردی که این پیام به او نسبت داده شده قرار دارد یا خیر ؟! همچنین در صورت دریافت این گونه پیام‌ها از فرستنده بخواهند که منابع و ماخذ را ذکر کنند به طور حتم این اقدام می‌تواند سبب عقب‌نشینی افراد و گروه‌هایی شود که سعی دارند تاثیری منفی بر افکار افراد گذاشته و بافت فرهنگی جامعه را تخریب کنند.

بهتر است هر مطلبی که در شبکه‌های مجازی نقل و ارسال می‌شود را تنها با مبنای عقلانی و ذکر منبع پذیرفت. افراد جامعه می‌توانند با اقداماتی هوشمندانه مانند بالا بردن سطح مطالعات و تحقیق در زمینه‌های مختلف دید وسیع‌تری نسبت به این گونه موارد پیدا کنند. چرا که اگر موضع‌گیری موثری در این زمینه انجام نگیرد در مدتی کوتاه تاثیر منفی آن بر جامعه ، هویدا و در واقع اجتماع دچار نوعی از خودبیگانگی فرهنگی می‌شود.

[su_note]

حتما بخوانید : اعلام نظر سازمان بازرسی درباره تخریب میلیاردی شهاب مرادی 

حتما بخوانید : سایت شایعات ,ایده برتر وب فارسی [شکارچیان چهل کلاغ]

[/su_note]

با دکمه‌های زیر این صفحه را برای دیگران ارسال کنید
سیدحسام علوی

از سیدحسام علوی

سید حسام هستم . یک جنوبی خون گرم . دوست و همراه همیشگی من کتاب های تاریخی هستن . کلا به تاریخ بی نهایت علاقه مندم .با همکاری دیگر نویسندگان سایت بنیانا درباره سبک زندگی اسلامی خبر و مقاله منتشر میکنم . یا علی مدد.

رخداد از
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه نظرات