دسته‌ها
اخبار

بیانیه جبهه منا در واکنش به تصویب حقوق 24 میلیونی مدیران دولتی

امام خمینی(ره): تا وقتی دولت،مجلس و ارتش از طبقه مرفه سرمایه دار نیست کشور محفوظ است
امام خمینی(ره): تا وقتی دولت،مجلس و ارتش از طبقه مرفه سرمایه دار نیست کشور محفوظ است

بیانیه جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی

در واکنش به تصویب حقوق 24 میلیونی مدیران دولتی

 

” إِنَّ اللَّهَ تَعَالَی فَرَضَ عَلَی أَئِمَّةِ الْعَدْلِ أَنْ یُقَدِّرُوا أَنْفُسَهُمْ بِضَعَفَةِ النَّاسِ کیْلَا یَتَبَیَّغَ بِالْفَقِیرِ فَقْرُه”(2) خداوند بر پیشوایان‏حق واجب شمرده که بر خود سخت گیرند و همچون طبقه ضعیف مردم باشند،تا نداری فقیراو را به سرکشی وطغیان وانداردوسر از فرمان خداوند برنتابد.

 

 نمایندگان مجلس شورای اسلامی در روز چهارشنبه 11 اسفند ماه و در جریان بررسی ماده 38 لایحه برنامه ششم توسعه ، با اکثریت آرا سقف حقوق 24 میلیونی را برای مدیران دولتی در حالی به تصویب رساندند که پیش از آن رای به حقوق 812 هزار تومانی کارگران داده بودند.

معنای این مصوبه تعجب آور که باید آن را “ریشخند به عدالت” نامید، آن است که مجلسیان با آرای خود به فاصله طبقاتی 30 برابری حقوق بگیران رای “آری” داده اند! به بیان دیگر، حقوق روزانه 800 هزار تومانی یک مدیر خوش نشین دولتی معادل تمام حقوق و دسترنج یک ماهه یک کارگر سخت کوش و نجیب است.

مجلسی که به فرموده حضرت امام (ره) فراهم آمده از ” الله اکبر” های مردم، “عصاره فضائل ملت” و “امید مستضعفین” است، باید “عدالت” را از چنگال ظلم و تبعیض و فاصله طبقاتی برهاند، نه آن که به طرح ها و لوایحی رای دهد که از آن بوی تعفن اشرافیت و دست اندازی به بیت المال به مشام می رسد.

 

مصوبه روز چهارشنبه مجلس راباهیچ منطقی نمی توان توجیه نمود و اگر گفته می شود مدیران ما با حقوق های 10 و 15 میلیونی بر کرسی های صدارت ومدیریت جلوس نمی کنند! پس بگذارید شر این مدیران کاسب مسلک وزیاده خواه از سر این ملت مظلوم کم شود..

 

جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی نسخه شفابخش رهایی از وضع موجود را میدان دادن به مدیران وجوانان کارآمدی میداند که عطر و بوی بسیجی های دلداده و عاشق خدمت به بندگان خدا را دارند. مدیرانی که روحیه ای جهادی، رفتاری بسیجی و ایمانی زلال وقلبی آکنده از عشق به مردم دارند. مردم ما نیازمند مدیرانی هستند که خود را همپایه مردم مستضعفی بدانند که این انقلاب واین نظام با همت وفداکاری آنان قد راست نمود .مدیرانی که کمربندهای مجاهدت را محکم کرده و با خدمت به بندگان خداوند به ابتهاج برسند..

 

مدیران کاسب مسلک، بوروکرات و تکنوکرات هیچ ملتی را به صلاح و اصلاح نرسانده اند. مدیران خسته و نشسته، مدیران رفاه طلب و ویلا نشین وکاخ نشینی که با اشرافیت خو گرفته اند وبجای خدمت بی منت به مردم مدام مطالبه سهم خود از انقلاب می کنند، مدیرانی که کرسی های صدارت خود را غنیمت می دانند نه مسوولیت، همان بهتر که کنار گذاشته شوند تا این ملت روی آرامش و رفاه و رستگاری ببیند !

 

جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی ضمن ابراز تاسف و تاثر از این مصوبه که فزون خواهی و دست اندازی به بیت المال را قانونی کرده و رسمیت بخشیده است، اعلام می دارد نمایندگان محترم مجلس دهم تا دیر نشده این اشتباه راجبران کنندوراه را بر تضییع حقوق ملت وفشار بر طبقات ضعیف جامعه ببندند.

 

در پایان بار دیگر با ابراز نگرانی و هشدار نسبت به خطر فراگیر شدن روحیه اشرافی گری ،زراندوزی ، کاخ نشینی و رفاه طلبی در میان مدیران و مسوولان که در تقابل با روحیه انقلابی ومشی ومنش مردمی است،اعلام می داریم که در حکومت علوی و در نظام جمهوری اسلامی، کارگزاران نظام ضامن اجرای حدود و قوانین الهی و پاسدار حقوق و حریم مردم هستند و به حکم صریح امیرالمومنین علی علیه السلام باید همچون مردمان عادی وطبقه ضعیف جامعه زندگی کنند دولتمردی که اینچنین نباشد ، اویک متجاوز به حریم الهی وخائن به مردم است و دامان جمهوری اسلامی باید در تمامی قوا و نهادهای حاکمیتی از وجود چنین کارگزاران و کاربدستانی پاک و مبرا باشد..

 

جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی

13 اسفند 1395

متن کامل بیانیه جبهه مردمی نیروهای انقلاب در واکنش به حقوق 24 ملیونی مدیران دولتی (در قالب PDF ) 

منبع : سایت جبهه منا 

با دکمه‌های زیر این صفحه را برای دیگران ارسال کنید
سارا دانشور

از سارا دانشور

سلام . سارا دانشور هستم . نویسنده و گردآورنده مطالب سایت بنیانا . . . | . . . چه تصویر قشنگی‌ست که در صحنه‌ی محشر ؛ما دور حسینیم و بهشت است که مات است . . .

رخداد از
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه نظرات