دسته‌ها
کتاب الکترونیک

دانلود نشریه جبهه جمهور [جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی]

نشریه جبهه جمهور [جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی]
نشریه جبهه جمهور [جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی]

سه ماه مانده به انتخابات ریاست جمهوری دوازدهم، جریان‌های مختلف سیاسی تلاش می‌کنند تا نیروهای خود را برای حضور در رقابت‌های اردیبهشت 96 بسیج کنند. در یک‌سو اصلاح‌طلبان با محوریت شورای عالی سیاست‌گذاری خود سعی میکنند بر انتخابات و چینش نامزدها اثر بگذارند و از سوی دیگر «جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی » با محوریت جامعتین، بدنه اجتماعی و نخبگان سیاسی خود را سازماندهی میکند.

 

این جبهه که با محوریت برخی چهره های برجسته انقلابی، فارغ از دسته بندیهای رایج حزبی و سیاسی اعلام موجودیت کرده است، دغدغه حل مشکلاتی را دارد که دولت یازدهم با گره زدن آنها به روابط خارجی و بی تفاوتی نسبت به توان داخلی از حل آنها عاجز مانده و سعی دارد بر طبل توخالی برجام بکوبد و آن را حلال مشکلات مردم بداند.

 

حال آنکه برجام و اعتماد به شیطان بزرگ، نه مشکلات خارجی کشور را حل کرد و نه مشکلات زیست محیطی و نه مشکل بیکاری و رکود و تورم و مسکن و ازدواج جوانان و… «جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسامی » با اعتراض به وضع موجود به دنبال آن است تا فریاد ملت که «نه به وضع موجود است » را نمایندگی کند و در یک فرایند کاملا دموکراتیک، موسس دولتی باشد که بزرگترین دغدغه خود را مبارزه با فساد می داند و حل مشکلات کشور را در مسیری دنبال خواهد کرد که مردم بتوانند تدبیر و امید واقعی را نه در حرف ها و وعده ها و آمارهای کاغذی که در زندگی خود لمس کنند.

 

از آنجا که در جبهه مردمی، به جای افراد و احزاب، بدنه اجتماعی حامی نیروهای انقلاب، وزنه اصلی برای انتخاب نامزد نهایی هستند،بسیاری از تحلیلگران امیدوارند که این جبهه بتواند با عبور از چالشهای قدیمی و اختلافات سنتی میان برخی چهره های انقلابی، راه را برای رسیدن به وحدتی گفتمانی و عملیاتی برای انتخابات هموار کرده و به شکل گیری یک جبهه واحد برای دفاع از ارزشهای انقلاب و عبور از مشکلات کشور بینجامد

 

نشریه جبهه جمهور از سوی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی منتشر می شود . نخستین شماره نشریه هفته اول اسفند 95 منتشر شد در ادامه می توانید این نشریه را در قالب PDF دانلود کنید 

دانلود نشریه جبهه جمهور – شماره اول – 2 مگابایت : لینک دانلود اصلی | لینک دانلود کمکی  

دانلود نشریه جبهه جمهور – شماره دوم – 2 مگابایت : لینک دانلود 

دانلود نشریه جبهه جمهور – شماره سوم -2 مگابایت : لینک دانلود 

.

 

با دکمه‌های زیر این صفحه را برای دیگران ارسال کنید
سارا دانشور

از سارا دانشور

سلام . سارا دانشور هستم . نویسنده و گردآورنده مطالب سایت بنیانا . . . | . . . چه تصویر قشنگی‌ست که در صحنه‌ی محشر ؛ما دور حسینیم و بهشت است که مات است . . .

رخداد از
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه نظرات