دسته‌ها
اخبار

ثبت نام جامعه الزهرا تا 22 بهمن تمدید شد

به گزارش بنیانا به نقل از روابط عمومی جامعه الزهرا ،  با توجه به درخواست های مکرر خواهران علاقه مند به تحصیل علوم دینی در جامعه الزهرا(سلام الله علیها) و به مناسبت ایام الله دهه فجر، زمان ثبت نام تا ۲۲ بهمن‌ماه سال جاری تمدید شد.

متقاضیان شرکت در سطوح مختلف رشته‌های جامعه الزهرا(سلام‌الله‌علیها) دفترچه راهنما را مطالعه کنند، ثبت نام تنها از طریق سامانه پذیرش به آدرس الکترونیکی http://paziresh.jz.ac.ir/‎ امکان پذیر است.

 داوطلبان می‌توانند جهت دریافت اطلاعات بیشتر از طریق پست الکترونیک به آدرس Paziresh@jz.ac.ir ، سامانه پشتیبانی پذیرش به آدرس http://support.jz.ac.ir و یا سامانه پاسخ به سؤالات http://www.jzfaq.ir اقدام کنند.

 

چند توصیه به متقاضیانی که هنوز ثبت نام نکرده‌اند، داشت که به شرح ذیل است:

۱ـ همانگونه که در سامانه پذیرش و دیگر بخش‌های سایت متذکر شدیم، داوطلبان لازم است قبل از ثبت نام و هر اقدامی، دفترچه راهنمای پذیرش را به دقت مطالعه کنند. اکثر سؤالاتی که به سامانه پشتیبانی ارسال شده، حاکی از عدم مطالعه دقیق دفترچه است.

۲ـ برای راحتی انجام ثبت نام و عدم مواجهه با ترافیک اینترنتی، پیشنهاد می‌شود ثبت نام خود را به روزهای پایانی ثبت نام موکول نکنید.

۳ـ از آنجایی که سامانه پذیرش، به صورت هوشمند طراحی شده است، پس از وارد کردن اطلاعات داوطلب، سامانه با توجه به اطلاعات ثبت شده، برنامه‌های آموزشی مجاز را جهت انتخاب، به شما نمایش می‌دهد؛ از این رو لازم است در ثبت اطلاعات داوطلب، نهایت دقت را داشته باشید.

۴ـ در صورت بروز خطا یا ایجاد سؤال، فقط از طریق سامانه پشتیبانی (واقع در سامانه پذیرش) اقدام به ارسال سؤال نمایید و از تماس تلفنی یا مراجعه حضوری به جامعه‌الزهرا(سلام‌الله‌علیها) خودداری کنید.

 

ربات تلگرامی سامانه پاسخگوی برخط سنجش و پذیرش جامعه‌الزهرا (س)

تمامی کاربران تلگرام می‌توانند جهت دریافت آخرین اطلاعات پذیرش جامعه‌الزهرا(سلام‌الله‌علیها) از سامانه پاسخگوی برخط سنجش و پذیرش جامعه‌الزهرا(سلام‌الله‌علیها) استفاده کنند.

این اطلاعات شامل زمان و مکان ثبت نام و آزمون، شرایط و ضوابط پذیرش تمامی مقاطع، بازپذیری و نحوه ارتباط با اداره سنجش و پذیرش است.

داوطلبان متقاضی ثبت نام در جامعه‌الزهرا(سلام‌الله‌علیها) جهت استفاده از این سامانه می‌توانند از آدرس regjzbot@ در نرم‌افزار تلگرام استفاده کنند.

داوطلبان علاوه بر آدرس فوق می‌توانند از طریق آدرس https://telegram.me/regjzbot برای بهره‌برداری از این سامانه اقدام کنند.

 

منبع خبر : سایت رسمی جامعه الزهرا

با دکمه‌های زیر این صفحه را برای دیگران ارسال کنید
سیدحسام علوی

از سیدحسام علوی

سید حسام هستم . یک جنوبی خون گرم . دوست و همراه همیشگی من کتاب های تاریخی هستن . کلا به تاریخ بی نهایت علاقه مندم .با همکاری دیگر نویسندگان سایت بنیانا درباره سبک زندگی اسلامی خبر و مقاله منتشر میکنم . یا علی مدد.

رخداد از
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه نظرات