دسته‌ها
دانلود

دانلود سخنرانی دکتر عباسی درباره زنای ذهنی [ویژه] [ دانلود رایگان هشت جلسه کلبه کرامت ]


وقتی صحبت از یک موضوع مهم در میان باشد باید به اهل علم مراجعه کنیم , کسی که هم تحقیقاتش و هم برهان هایش علمی و قانع کننده و بر گرفته از آیات قرآن کریم باشد . مبحث زنای ذهنی به عنوان حربه جدید شیطان در براندازی نرم ایمان در انسان ها مدتی است که در میان جوان ها و دانشگاهیان پیگیری می شود . حالا وقت آن رسیده که دید بازتری نسبت به این مسئله پیدا کنیم . در ادامه این مطلب 8 سخنرانی کامل و بدون سانسور دکتر حسن عباسی گران قدر را برای شما آماده کرده ایم  . همراه بنیانا باشید

دانلود سخنرانی دکتر عباسی درباره زنای ذهنی [ویژه]
دانلود سخنرانی دکتر عباسی درباره زنای ذهنی [ویژه]

دانلود سخنرانی دکتر عباسی درباره زنای ذهنی بخش اول  (جلسه 267 کلبه کرامت )

تماشا در آپارات

دانلود از لینک اصلی | دانلود از سرویس دهنده اروپا | دانلود در تلگرام

حجم: 318 مگابایت

مدت زمان جلسه: 01:43:27

تاریخ: 8 اردیبهشت 1390

دانلود سخنرانی دکتر عباسی درباره زنای ذهنی بخش دوم  (جلسه 269 کلبه کرامت )

تماشا در آپارات

دانلود از لینک اصلی | دانلود از سرویس دهنده اروپا | دانلود در تلگرام

حجم: 231 مگابایت

مدت زمان جلسه: 01:15:37

تاریخ: 15 اردیبهشت 1390

دانلود سخنرانی دکتر عباسی درباره زنای ذهنی بخش سوم (جلسه 271 کلبه کرامت ) 

تماشا در آپارات

دانلود از لینک اصلی | دانلود از سرویس دهنده اروپا | دانلود در تلگرام

حجم: 478 مگابایت

مدت زمان جلسه: 02:36:40

تاریخ: 22 اردیبهشت 1390

دانلود سخنرانی دکتر عباسی درباره زنای ذهنی بخش چهارم (جلسه 273 کلبه کرامت ) 

تماشا در آپارات

دانلود از لینک اصلی | دانلود از سرویس دهنده اروپا | دانلود در تلگرام

حجم: 399 مگابایت

مدت زمان جلسه: 02:10:34

تاریخ: 5 خرداد 1390

دانلود سخنرانی دکتر عباسی درباره زنای ذهنی بخش پنجم (جلسه 281 کلبه کرامت ) 

تماشا در آپارات

دانلود از لینک اصلی | دانلود از سرویس دهنده اروپا | دانلود در تلگرام

حجم: 368 مگابایت

مدت زمان جلسه: 01:59:42

تاریخ: 30 تیر 1390

دانلود سخنرانی دکتر عباسی درباره زنای ذهنی بخش ششم (جلسه 284 کلبه کرامت ) 

تماشا در آپارات

دانلود از لینک اصلی | دانلود از سرویس دهنده اروپا | دانلود در تلگرام

حجم: 187 مگابایت

مدت زمان جلسه: 01:00:22

تاریخ: 6مرداد 1390

دانلود سخنرانی دکتر عباسی درباره زنای ذهنی بخش هفتم (جلسه 291 کلبه کرامت ) 

تماشا در آپارات

دانلود از لینک اصلی | دانلود از سرویس دهنده اروپا | دانلود در تلگرام

حجم: 342 مگابایت

مدت زمان جلسه: 01:50:39

تاریخ:24 شهریور 1390

[/box]

دانلود سخنرانی دکتر عباسی درباره زنای ذهنی بخش هشتم (جلسه 292 کلبه کرامت ) 

تماشا در آپارات

دانلود از لینک اصلی | دانلود از سرویس دهنده اروپا | دانلود در تلگرام

حجم: 338 مگابایت

مدت زمان جلسه: 01:49:37

تاریخ:24 شهریور 1390


هموطنان گران قدری که تمایل به دانلود ویدیوها دارید اما سرعت و حجم  اینترنت مناسبی در اختیار ندارید بهتر است برای دانلود به یک نت سرا (کافی نت) مراجعه نمایید تا در هزینه شما صرفه جویی شود. پیشنهاد ما استفاد از لینک های دانلودی است که با عنوان ” دانلود از لینک اصلی ” نوشته شده اند… ( چون لینک ها مربوط به سایت رسمی کلبه کرامت http://kolbeh-keramat.ir است

توضیح ضروری :  به هیچ عنوان جلسات کلبه کرامت به صورت صوتی در سایت قرار نمی گیرد ، و دلیل آن این است که استاد حسن عباسی همیشه تاکید دارند که جلسات کلبه ی کرامت یک سخنرانی صرف نیست که با گوش دادن به صوت جلسات به فهم دقیق مطلب رسید و باید حتما نمودار ها و فیلم های مربوط به هرجلسه که در بین جلسه پخش می شود دیده شود تا مطلب به صورت کامل فهم شود و هیچ ابهامی باقی نماند .

و با این فرمایش استاد و نارضایتی استاد حسن عباسی از این کار ، انجام آن از نظر شرعی جایز نیست و حرام است . و لذا از همه ی دوستانی که این جلسات را دانلود می کنند تقاضا می شود اقدام به قرار دادن فایل صوتی یا ساخت کلیپ های گزینشی که فهم کامل ار مطلب را نمی رساند نکنند و باعث ناراحتی استاد حسن عباسی نباشند.

توضیح ضروری : لینک به سایت آپارات ( به عنوان سایت اشتراک فیلم ) تنها به جهت دانلود محتوای سخنرانی است و این به معنای تایید یا پذیرش محتوای سایت آپارات نیست ( این وب سایت یکی از گسترش دهنده های فرهنگ شیطانیِ زنای ذهنی است )


در ادامه مطلب مقاله ای در خصوص زنای ذهنی میخوانیم . هرچند این مقاله از مجموعه سخنان استاد عباسی نیست اما مطالعه آن به شناخت موضوع کمک میکند. همراه سایت بنیانا باشید :

گناه زنایی که در تخیل صورت می گیرد!!

حضرت مسیح به پیروان خود فرمود: «موسی بن عمران به شما دستور داد، زنا نکنید؛ اما من به شما سفارش می کنم، فکر زنا را هم نکنید؛ زیرا کسی که به زنا بیندیشد، مانند کسی است که در اتاق زیبا و رنگ آمیزی شده‏ای، آتش روشن کند. در این صورت، هر چند ممکن است خانه در آتش نسوزد؛ لکن دست کم دود، آن را سیاه و خراب می کند».

زنای ذهنی (فکری)، تصور و فکر کردن به امور جنسی و رابطه جنسی با نامحرم است. به لحاظ شرعی خود فکر گناه در امور جنسی به خصوص اگر غیر اختیاری باشد گناه نیست. ولی انسان باید از مقدماتی که باعث این افکار می شود پرهیز کند و در صورت اختیاری بودن چنانچه آثار بیرونی داشته باشد و موجب تحریکات جنسی شود این امور گناه است. فکر و اندیشه گناه، پاکی و صفای قلب را از بین می برد و انسان را به ارتکاب آن وا می دارد. حضرت علی(علیه السلام) فرمود: «من کثر فکره فی المعاصی دعته إلیها؛ (1) کسی که در مورد گناهان زیاد فکر کند، گناهان او را به سوی خود می کشند».

نیز فرمود: «خوض النّاس فی شی‏ءٍ مقدّمة الکائن؛ (2) فرو رفتن و تفکر در مورد چیزی، سرآغاز وجود و پیدایش آن چیز است».

از این رو، حضرت مسیح به پیروان خود فرمود: «موسی بن عمران به شما دستور داد، زنا نکنید؛ اما من به شما سفارش می کنم، فکر زنا را هم نکنید؛ زیرا کسی که به زنا بیندیشد، مانند کسی است که در اتاق زیبا و رنگ آمیزی شده‏ای، آتش روشن کند. در این صورت، هر چند ممکن است خانه در آتش نسوزد؛ لکن دست کم دود، آن را سیاه و خراب می کند». (3)

در هر صورت، فکر گناه، گناه نیست تا وقتی که انسان خود را به گناه آلوده نکند، حتی اگر مقدمات آن را فراهم کرده باشد، گناهی در نامه او ثبت نمی‏شود.

 اما فکر و اندیشه گناه، پاکی و صفای قلب را از بین می برد. انسان را به ارتکاب آن وا می دارد.هیچ یک از امیال درونی و تکوینی مثبت و منفی از جمله میل به گناه را نمی‌توان از بین برد. آن چه که از دست انسان بر می‌آید جلوگیری از طغیان و کنترل آن است. بدین منظور فرد باید به درجه‌ای از«معرفت و بینش و ایمان » برسد که آثار وضعی و عملی افعال از جمله گناه را بشناسد. در این زمینه مطالعه کتاب های استاد شهید مطهری بهترین گزینه برای افزایش ایمان و معرفت است. البته اگر به صورت منظم و با برنامه ریزی مطالعاتی همراه باشد، موثر و مفید است.

بعد از این، برای افزایش ایمان و تحکیم پایه های آن افزون بر بالا بردن معرفت و شناخت، اموری باید رعایت شود. از جمله:

باور قلبی به این که خداوند همواره ناظر و حاضر است(4)‌، به یاد مرگ و آخرت بودن(5)، باور این که واجبات دینی برای کمال و ترقی و جهت رسیدن به نعمت های بی پایان خدا مقرر شده و محرّمات به خاطر نجات از بدبختی ممنوع گردیده است، پرهیز از مجالست و هم‏نشینی با اهل دنیا (6) و دور از معنویت، محاسبه نفس، بهره‏گیری از قرآن کریم و انس با آن، بهره‏گیری از ائمه هدی (علیهم السلام) و توسل به آنها و …. بدیهی است که برای تقویت ایمانتان باید این امور را در خود تقویت نمایید.

خالی کردن ذهن از مسائل شهوانی در کنار انجام کارهای خیر و خداپسندانه، ما را در جبران گذشته کمک می کند. قرآن می فرماید: «إِنَّ الْحَسَناتِ یذْهِبْنَ السَّیئات» ‏(7) البته حسنات و نیکوکاری ها، سیئات و بدکاری ها را نابود می‏سازد.

درمان زنای ذهنی و اذهان زناکار

فکر و ذهنی که آلوده به فکرهای گناه آلود است را باید از آنچه مایه خیال و پردازش صحنه های جنسی پاک و تصفیه کرد، اسلام برای پاکدامنی پیروان خویش حتی نگاه ریبه و شنیدن سخنان نامحرم را نیز اگر از روی غرض باشد، ممنوع کرده است . این خود هشداری بجا و حساب شده است که تماس نامشروع با نامحرمان را کنترل و محافظت می کند. البته رویارویی جدّی و ضروری و بدون هیچ گونه غرض، آن هم با حجاب کامل اسلامی و با رعایت ادب و سایر مسایل اخلاقی اشکالی ندارد.

پیامبر اکرم ـ صلی الله علیه و آله ـ فرمود : در مورد رابطه نامشروع برای هر عضوی از آدمی سهمی از زنا است؛ زنای چشم، نگاه کردن، زنای زبان، سخن گفتن و زنای گوش ها، شنیدن حرام است.  لِکلِ عُضْوٍ مِنِ ابْنِ ادَمَ حَظّاً مِنَ الزِّنا فَالْعَینُ زِناهُ النَّظَرُ وَ لِّسانُ زِناهُ الْکلامُ وَ‌الأُذُنان زِناهُما السَّمْعُ (8)

همچنین درباره شوخی کردن با نامحرم فرمود : هر کسی با زن نامحرمی شوخی کند برای هر کلمه ای که با او در دنیا سخن گفته، هزار سال در جهنم زندانی می شود.  مَنْ فاکهَ بِامْرَأَةٍ لا یَمْلِکها حُبِسَ بِکلِّ کلِمَةٍ کلَّمَها فِی الدُّنیا اَلْفَ عامٍ فِی النّارِ… (9)

حضرت علی ـ علیه السلام ـ به نقل از انجیل می فرماید: «در تورات نوشته شده زنا نکن ، ولی من می گویم اگر حتی با نظر شهوت آلود به کسی نگاه کنی همان وقت در دلت با او زنا کرده ای.(10) و نیز می فرماید: «نابینا بودن بهتر از نگاه های نامشروع است » پس فاصله بین نگاه و گناه اندک است.

امام علی علیه السلام فرمود : ای بندگان خدا! بدانید که… گفتگو و اختلاط مردان با زنان نامحرم سبب نزول بلا و بدبختی خواهد شد، و دل ها را منحرف می سازد، و پیوسته به زنان چشم دوختن نور چشم دل را خاموش می گرداند، و همچنین با گوشه چشم به نامحرم نگاه کردن از حیله و دام های شیطان است.(11)

(منظور از با گوشه چشم آن است که شیطان ملعون گاهی انسان را وسوسه می کند و می گوید: یک لحظه به این زن بنگر و فوری چشمت را برگردان! که همین کار باعث نگاه های بعدی و مقدمه گناهان بزرگ خواهد شد.)

پی‌نوشت‏ها (منابع) :

تمیمی آمدی، عبدالواحدبن محمد، تصنیف غررالحکم و دررالکلم، دفتر تبلیغات قم؛ 1366 ش، ج5 ، ص321.

همان، ج 3، ص 451.

مجلسی، محمد باقر، بحار الانوار، ناشر موسسه الوفاء، ج 14، ص331، باب34، بیروت 1404ه ق.

علق آیه14‌.

زلزال آیه 7 و 8 .

نجم آیه 29.

تحریم آیه 8.

8- مستدرک الوسائل، ج 14، ص 269.

9- ثواب الاعمال، ص 334.

10-  ا نجیل متی ، 5 / 27 / 28

11ـ بحارالانوار ج 74 ص 291

گردآوری: محمدی               

منبع مقاله: تبیان 

منبع ویدیو ها : سایت کلبه کرامت

منبع عکس : خبرگزاری دانشجو snn.ir


با دکمه‌های زیر این صفحه را برای دیگران ارسال کنید
سارا دانشور

از سارا دانشور

سلام . سارا دانشور هستم . نویسنده و گردآورنده مطالب سایت بنیانا . . . | . . . چه تصویر قشنگی‌ست که در صحنه‌ی محشر ؛ما دور حسینیم و بهشت است که مات است . . .

رخداد از
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه نظرات