دسته‌ها
دانلود کتاب الکترونیک

دانلود ویژه نامه حلال منفور ؛ چگونه طلاق نگیریم ؟

دانلود ویژه نامه حلال منفور
دانلود ویژه نامه حلال منفور

ویژه نامه حلال منفور  ویژه‌نامه‌ای تحلیلی در زمینه طلاق است منتشر شد.

ویژه نامه حلال منفور در 120 صفحه و با زاویه‌ای تحلیلی از منظر دینی، روانشناختی، جامعه شناختی، سینما و ادبیات منتشر شده است.

گفتگو با عالمان دینی، جامعه شناسان و روانشناسان به قصد گشودن پنجره‌هایی برای رؤیت دقیق‌تر یکی از مهم‌ترین چالش‌های اجتماعی و فرهنگی جامعه ایران از اهداف انتشار ویژه نامه حلال منفور  بوده و تلاش شده است منظرهای تازه ای به روی بحث گشوده شود.

گفتگوی مفصل با آیت الله روح الله قرهی دانش آموخته فلسفه و فقه و از اندیشمندان دینی در تحلیل پدیده «ذواقی» یا تنوع طلبی از مطالب آغازین ویژه نامه حلال منفور است.

گفتگو با سردار مهدی منتظر قائم، سید حسن حسینی و مسعود کوثری از جامعه‌شناسان برجسته ایرانی در تحلیل آنچه در این سال‌ها بر سر خانواده ایرانی آمده و پدیده طلاق را به امری سهل الوصول تبدیل کرده از دیگر مطالب ویژه نامه حلال منفور  است.

مصاحبه با روانشناسان در واکاوی ریشه‌ها و دلایل روانشناختی فروپاشی خانواده‌ها در ایران و روابط شکننده بین زوجین، بخش قابل توجهی از صفحات این ویژه نامه را به خود اختصاص داده است.

در بخش دیگری از این نشریه با پوران درخشنده و ابوالفضل جلیلی، دو کارگردان ایرانی درباره انعکاس خانواده و پدیده طلاق در سینمای ایران مصاحبه شده است.

در مطلبی با عنوان «ماجرای آن زن که گفت می‌خواهم بروم دنبال کشف عشق» به تحلیل یک ضعف رسانه‌ای در مواجهه با واکاوی پدیده های اجتماعی از جمله طلاق اشاره و بر این موضوع تکیه شده است که چگونه رسانه‌های ما در دام کلی گویی می‌افتند و علت‌هایی را برای پدیده طلاق عنوان می‌کنند که عملا گرهی از این پرونده قطور اجتماعی و فرهنگی باز نمی‌کند و این که با وجود فراگیری و سیر تصاعدی پدیده تکان دهنده طلاق در جامعه ایران، هنوز درک و مفاهمه و تحلیل های دقیقی از این پدیده ارائه نشده و رسانه های ما چند گام از تعقیب این پدیده مهم عقب مانده اند.

گفتنی است ویژه نامه حلال منفور در چندین سرفصل از جمله رابطه اخلاق زیستی با پدیده طلاق، طلاق از نگاه جامعه شناسان، اتاق مشاور، طلاق روی پرده سینما، طلاق در شبکه های مجازی و … به علاقمندان و صاحبنظران ارائه شده است. 

دانلود ویژه نامه حلال منفور
حجم 15 مگابایت

دانلود پی دی اف کتابچه : لینک ایتا | لینک تلگرام | لینک گپ | لینک مدیافایر

 

با دکمه‌های زیر این صفحه را برای دیگران ارسال کنید
سارا دانشور

از سارا دانشور

سلام . سارا دانشور هستم . نویسنده و گردآورنده مطالب سایت بنیانا . . . | . . . چه تصویر قشنگی‌ست که در صحنه‌ی محشر ؛ما دور حسینیم و بهشت است که مات است . . .

رخداد از
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه نظرات