دسته‌ها
کتاب الکترونیک

ویژه نامه فاطمی ها ؛ شهدای افغانستانی مدافع حریم آل الله

ویژه نامه فاطمی ها ؛ شهدای افغانستانی مدافع حریم آل الله
ویژه نامه فاطمی ها ؛ شهدای افغانستانی مدافع حریم آل الله

 

ویژه نامه فاطمی ها  با موضوع شهدای لشکر فاطمیون که جملگی از برادران افغانستانی مدافع حرم بی‌بی زینب کبری (س) به شمار می‌روند، به عنوان ضمیمه توسط جوان آنلاین منتشر شده است .

در ویژه نامه فاطمی ها  که در هشت صفحه تهیه شده است، گفت و گویی با خانواده شش شهید لشکر فاطمیون؛ شهیدان “علیرضا توسلی” معروف به ابوحامد که فرمانده و مؤسس لشکر فاطمیون بود، “رضا بخشی” معروف به فاتح جانشین فرماندهی لشکر، “رضا اسماعیلی”، “حمید احسانی”، “سیدمحمود حکیمی” و “عباس علیزاده” صورت پذیرفته است.

 

همچنین در ویژه نامه فاطمی ها از شهیدان مصطفی صدرزاده فرمانده گردان عمار لشکر فاطمیون و مهدی صابری فرمانده گروهان حضرت علی اکبر نیروی مخصوص لشکر فاطمیون نیز مطالبی آورده شده است.

 

با توجه به غربت و گمنامی شهدای مدافع حرم لشکر فاطمیون، برخی از شهدای معرفی شده در این ویژه نامه چون شهیدان حکیمی، علیزاده و احسانی برای اولین بار است که به خوانندگان ویژه نامه فاطمیها معرفی شده‌اند.

 

ریشه یابی رشد، تربیت و همچنین اعتقاداتی که باعث شده رزمندگان افغانستانی لشکر فاطمیون در کشور بیگانه‌ای چون سوریه حضور یابند و جان خود را از دست بدهند، خمیرمایه اصلی ویژه نامه فاطمی ها  است که بر همین اساس عمده مطالب ویژه نامه فاطمیها  در گفت و گو با خانواده شهدای مدافع حرم لشکر فاطمیون تهیه شده است.

 

[box type=”download” align=”” class=”” width=””]

دانلود ویژه نامه فاطمی ها ؛  شهدای افانستانی مدافع حریم آل الله

حجم:2مگابایت

سرویس دهنده ایران | سرویس دهنده اروپا 

[/box]

 

با دکمه‌های زیر این صفحه را برای دیگران ارسال کنید
سارا دانشور

از سارا دانشور

سلام . سارا دانشور هستم . نویسنده و گردآورنده مطالب سایت بنیانا . . . | . . . چه تصویر قشنگی‌ست که در صحنه‌ی محشر ؛ما دور حسینیم و بهشت است که مات است . . .

رخداد از
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه نظرات