دسته‌ها
صوت

دانلود آلبوم موسیقی دکتر سلام

دانلود آلبوم موسیقی دکتر سلام
دانلود آلبوم موسیقی دکتر سلام

به گزارش بنیانا به نقل از خبرگزاری دانشجو در آستانه عید سعید غدیر خم آلبوم آهنگ های دکتر سلام به صورت کامل منتشر می شود.

قسمت اول مجموعه طنز دکترسلام از اردیبهشت ماه 1392 بر روی خروجی خبرگزاری دانشجو قرار گرفت. این مجموعه بلافاصله جایگاه ویژه‌ای در میان دانشجویان و خانواده‌ها پیدا کرد و با استقبال شخصیت‌های سیاسی، فرهنگی و رسانه‌ای روبرو شد.

این مجموعه چندی پیش و در آستانه قسمت صدم خود اقدام به ساخت موسیقی متن جدید متناسب با بخش‌های متنوع خود نمود. امید روشن بین، آهنگساز و خواننده جوان کشور آهنگسازی این مجموعه را به عهده داشت.

این مجموعه موسیقی در 5 قطعه تولید و در قالب برنامه دکترسلام منتشر گردید که با استقبال خوب مخاطبان همراه شد. بسیاری از مخاطبان نیز درخواست انتشار آلبوم مجزای این قطعات را مطرح می‌ساختند.

خبرگزاری دانشجو در آستانه عید سعید غدیر خم اقدام به انتشار این آلبوم می‌نماید. در ادامه می توانید این مجموعه را بشنوید و دانلود نمایید  

دانلود آلبوم موسیقی دکتر سلام 

دانلود آلبوم موسیقی دکتر سلام :  قطعه اول | دانلود  (1مگابایت)

دانلود آلبوم موسیقی دکتر سلام :  قطعه دوم  |دانلود  (10مگابایت)

دانلود آلبوم موسیقی دکتر سلام :  قطعه سوم | دانلود  (8مگابایت)

دانلود آلبوم موسیقی :  قطعه چهارم | دانلود  (3مگابایت)

دانلود آلبوم موسیقی :  قطعه پنجم  | دانلود (1مگابایت)

با دکمه‌های زیر این صفحه را برای دیگران ارسال کنید
سارا دانشور

از سارا دانشور

سلام . سارا دانشور هستم . نویسنده و گردآورنده مطالب سایت بنیانا . . . | . . . چه تصویر قشنگی‌ست که در صحنه‌ی محشر ؛ما دور حسینیم و بهشت است که مات است . . .

رخداد از
guest

1 دیدگاه
قدیم ترین
جدیدترین بیشترین امتیاز
Inline Feedbacks
نمایش همه نظرات
Arad
Arad
1 سال قبل

عااااالی