دسته‌ها
دانلود فیلم

دانلود مستند من تکنوکرات هستم ؛درباره قراردادهای نفتی+نسخه کامل

دانلود مستند من تکنوکرات هستم
دانلود مستند من تکنوکرات هستم

مستند من تکنوکرات هستم تولید شده در مرکز مستند سفیرفیلم سعی کرده در 40 دقیقه قراردادهای نفتی موسوم به IPC که توسط کمیته بازنگری  و مهندس سیدمهدی حسینی طراحی و به هیات دولت ارسال شده است را مورد نقد و واکاوی قرار دهد.

وزارت نفت تلاش دارد با استفاده از این مدل جدید قراردادی، جذابیت حضور در پروژه‌های صنایع نفت و گاز ایران را برای شرکت‌های خارجی افزایش دهد تا این شرکت‌ها انگیزه بیشتری برای حضور در ایران داشته باشند.

با این وجود، نقاط ضعف و ابهامات IPC از دید کارشناسان حوزه انرژی آنقدر فراوان و مهم بود که بعد از رونمایی نسخه‌ای از این مدل جدید قراردادی در آذرماه 94، فضای انتقادی شدیدی بر علیه آن در رسانه‌ها ایجاد شد و حتی نهادهای نظارتی مانند مجلس شورای اسلامی و سازمان بازرسی کل کشور نیز برای اصلاح آن به وزارت نفت به صورت جدی تذکر دادند و با این حال متن انگلیسی این قرارداد همچنان بصورت محرمانه باقیمانده و مسئولین ارشد جمهوری اسلامی نیز به متن اصلی قرارداد دسترسی ندارند.

ویدیو : مستند من تکنوکرات هستم

[box type=”download” align=”” class=”” width=””]

دانلود مستند من تکنوکرات هستم

تماشا آنلاین در روشنگری

دانلود کیفیت فوق العاده (865مگابایت) |سرور ایران | سرور آلمان

دانلود کیفیت متوسط (440مگابایت) | سرور ایران | سرور آلمان

دانلود کیفیت موبایلی (124مگابایت) | سرور ایران | سرور آلمان

[/box]

با دکمه‌های زیر این صفحه را برای دیگران ارسال کنید
سیدحسام علوی

از سیدحسام علوی

سید حسام هستم . یک جنوبی خون گرم . دوست و همراه همیشگی من کتاب های تاریخی هستن . کلا به تاریخ بی نهایت علاقه مندم .با همکاری دیگر نویسندگان سایت بنیانا درباره سبک زندگی اسلامی خبر و مقاله منتشر میکنم . یا علی مدد.

رخداد از
guest

1 دیدگاه
قدیم ترین
جدیدترین بیشترین امتیاز
Inline Feedbacks
نمایش همه نظرات
یوسفان
یوسفان
7 سال قبل

ببخشید این مستند هنوز رایگان نشده شما چطور رایگان گذاشتید برای دانلود ؟ http://cinemamarket.ir/fa/Shop/product/%D9%85%D9%86%20%D8%AA%DA%A9%D9%86%D9%88%DA%A9%D8%B1%D8%A7%D8%AA%20%D9%87%D8%B3%D8%AA%D9%85