دسته‌ها
فیلم گزارش

دانلود نماهنگ ایستاده ایم تا آخرین قطره خون +گزارش مراسم رونمایی+کیفیتHD

[box type=”note” align=”” class=”” width=””]

بروزرسانی : در ششم شهریور 95 نسخه HD و نسخه full HD نماهنگ ایستاده ایم دو + نسخهHD پشت صحنه به این نوشته افزوده شد .

[/box]

دانلود نماهنگ ایستاده ایم تا آخرین قطره خون
دانلود نماهنگ ایستاده ایم تا آخرین قطره خون

نماهنگ ایستاده ایم تا آخرین قطره خون ؛ به کارگردانی محمدباقر مفیدی کیا و خوانندگی حسین حقیقی منتشر شد.

به گزارش سوره بنیانا ، « نماهنگ ایستاده ایم تا آخرین قطره خون » به تهیه کنندگی محمدرضا شفاه محصول باشگاه فیلم سوره حوزه هنری، ۲۷ مردادماه در تالار سوره حوزه هنری و در حضور مسئولین، هنرمندان و استقبال پرشور مخاطبان رونمایی شد و هم اکنون از شبکه های مختلف رسانه ملی پخش می شود.

«نماهنگ ایستاده ایم ؛ تا آخرین قطره خون» که قسمت دوم نماهنگ معروف «ایستاده ایم» است، نظیر قسمت نخست آن، داستان گروهی جوان انقلابی است که این بار در حاشیه یک روز گرم در خلیج فارس، دست به کاری خارق العاده می زنند. این نماهنگ روایتی است از ماجرای تلخ سقوط هواپیمای پرواز ۶۵۵ در خلیج فارس و حضور ناوهای آمریکایی در این منطقه.

این نماهنگ که تولید آن بیش از ۲ سال زمان برده است، از ۵۰ نمای فول سی جی و ۱۷۰ نمای ترکیبی از سی جی و رئال تشکیل شده است. جلوه های ویژه میدانی و بصری پیچیده و ویژه این نماهنگ، به طور کامل توسط نیروهای ایرانی و در داخل کشور انجام شده است.

گفتنی است قسمت نخست کلیپ ایستاده ایم ۳ سال پیش منتشر شد و تقدیر رهبر انقلاب را نیز در پی داشت.

عوامل نماهنگ ایستاده ایم؛ تا آخرین قطره خون » عبارتند از؛ نویسنده و کارگردان: محمدباقر مفیدی کیا، تهیه کننده: محمدرضا شفاه، شاعر: محسن رضوانی، آهنگساز و تنظیم کننده: امید روشن بین، خواننده: حسین حقیقی، مدیر تولید: سیدحسین یعقوبی، مدیر تصویربرداری: فرشاد محمدی، جلوه های ویژه میدانی: رضا ترکمان، طراح گریم: حسین صالحیان، طراح صحنه و لباس: پیام حسین سوری، صدابردار: مهدی علیپور، طراحی و ترکیب صدا: سیدعلیرضا علویان، تدوین: ابوذر حیدری، مدیر جلوه های ویژه رایانه ای: جواد مطوری، محصول: باشگاه فیلم سوره حوزه هنری.

دانلود نماهنگ ایستاده ایم تا آخرین قطره خون 

[box type=”download” align=”” class=”” width=””]

دانلود نماهنگ ایستاده ایم 2 ؛ تا آخرین قطره خون 

تماشا در روشنگری 

کیفیت موبایلی (26مگابایت)  | لینک سرور ایران | لینک سرور آلمان | لینک کمکی 

کیفیت عالی ( 95مگابایت)  | سرور ایران | سرور آلمان 

کیفیت فوق العاده ( 185مگابایت)  | سرور ایران | سرور آلمان 

[/box]

کلیپ تا آخرین نفس ایستاده ایم 1 

[box type=”download” align=”” class=”” width=””] 

تماشا در آپارات 

دانلود کیفیت عالی (42مگابایت) |سرور آلمان

[/box]

.

.

پشت صحنه نماهنگ ایستاده ایم تا آخرین قطره خون (ایستاده ایم 2 ) 

تماشا در روشنگری | دانلود (72مگابایت)

دانلود پشت صحنه کلیپ ایستاده ایم 

حجم : 179 مگابایت | سرور ایران | سرور آلمان 

.

.

.

در ادامه مطلب گزارش از مراسم رونمایی از نماهنگ ایستاده ایم را میخوانیم ؛ همراه بنیانا باشید 

..

.

.

مراسم رونمایی نماهنگ ایستاده ایم تا آخرین قطره خون
مراسم رونمایی نماهنگ ایستاده ایم تا آخرین قطره خون

گزارش از رونمایی نماهنگ «ایستاده‌ایم ۲»/ سردار یکتا: با شنیدن «ایستاده‌ایم ۲» احساس غرور کردم/ سردار قاسمی: مافیای مستند و موسیقی شکست

سردار حسین یکتا گفت: با نسل سوم و چهارم انقلاب مواجه‌ایم باید با آثار در خور توجه به آنها نزدیک شویم. من اهل موسیقی نیستم اما با شنیدن «ایستاده‌ایم ۲» احساس غرور کردم.

به گزارش سوره سینما ، آیین رونمایی نماهنگ «ایستاده‌ایم؛ تا آخرین قطره خون» عصر روز چهارشنبه ۲۷ مرداد ماه در تالار اسوه با حضور اهالی فرهنگ و هنر همچنین مسئولین حوزه هنری برگزار شد.

در ابتدای مراسم محسن مومنی شریف با تشکر از حضور همه مسئولین فرهنگی از جمله حجت‌الاسلام پژمان‌فر رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی، سردار سعید قاسمی، سردار حسین یکتا، سلیم غفوری مدیر شبکه مستند سیما تشکر کرد و گفت: در حاشیه دیدار شاعران، رهبر معظم انقلاب از ما خواستند تولید نماهنگ‌هایی مثل «ایستاده‌ایم۱» را ادامه دهیم.

رئیس حوزه هنری همچنین اظهار داشت: اخیرا حضرت آقا به جنگ نامتقارن توجه ویژه‌ای دارند و راجع به آن نکات مختلفی را فرموده‌اند. در جنگ نامتقارن ایمان به خدا، شهادت‌طلبی، توکل به خداوند،‌ اعتماد به امداد الهی از نقاط قوت ما برشمرده می‌شود. در این جنگ قوا و قدرت‌ها با هم یکسان هستند اما نقاط قوتی دارند که نکاتی که برشمردند نقاط قوت ما است، امیدواریم این کلید «ایستاده ایم ۲» مورد توجه قرار بگیرد.

سردار حسین یکتا : با شنیدن «ایستاده‌ایم ۲» احساس غرور کردم

در ادامه مراسم سردار حسین یکتا با حضور در جایگاه سالن اظهار داشت: در حال حاضر با نسل سوم و چهارم انقلاب در ارتباط هستیم و باید با آنها با تولیدات وزین و حرفه‌ای ارتباط بهتری برقرار کنیم. من رابطه خوبی با موسیقی ندارم اما «ایستاده‌ایم ۲» را مانند آژانس شیشه‌ای بارها دیده‌ام و احساس غرور کردم. یک سرود ممکن است نتیجه جنگ را عوض کند.

وی ادامه داد: ما بارها نزدیک خاکریز دشمن از متن‌ها عربی و سروهای حماسی عربی استفاده می‌کردیم تا بتوانیم روحیه آنها را تضعیف کنیم. کاری که دوستان شروع کردند با نیتی که دارند در خور توجه است. انشاء الله این تیم نذر کنند تا سرودی حماسی برای اربعین بسازند و همه پایکوبان من کنت مولاه و هذا مهدی مولا را در راهپیمایی اربعین به منصه ظهور برسانیم.

سردار سعید قاسمی در ادامه مراسم رونمایی گفت:‌ روز گذشته ۲ بار و امروز بار سومی است که نماهنگ را می‌بینم ما بچه‌های جنگ مقطع آخر جنگ را به یاد داریم در آن زمان ناوهای آمریکا وارد خلیج فارس شدند و حضرت امام در جمعی خصوصی اعلام کرد؛ «اگر من بودم می‌زدم» اما به مصحلت دوستان این اتفاق نیفتاد و شاهد از دست رفتن صدها هم‌وطن‌مان در پرواز ایرباس بودیم.

سردار قاسمی : مافیای مستند و موسیقی شکست

سردار قاسمی ادامه داد: وقتی به دیدار حضرت آقا رفتیم و گزارش کار دادیم ایشان فرمودند شما کجا بودید بیش از ۲۰ سال به دنبال این طرز تفکر بودم. امروز بچه‌های جنگ را متهم به خنگ بودن، تند بودن، بی‌سوادی، بی‌شناسنامگی می‌کنند و در دوره پسابرجام این القاب‌ها بیشتر شده است. بسیار خوشحالم پس از فتنه ۸۸ و داستان عماریون مافیای سینمای مستند و موسیقی شکست. شبکه مستند امروز با مدیریت سلیم غفوری از فعالیت بی‌رحمانه منافقین پرده برمی‌دارد.

وی گفت: من می‌دانم مافیای هنری در کشور به بچه‌ها جوان میدان نمی‌دهد گرفتن امکانات و تجهیزات جنگی معضل دیگری است. ممکن است هزینه‌ها به نظر زیاد بیاید اما این چند صد میلیون در دوره پسابرجام و در این ۳ سال نحس که دزدی، چپاول و غارت را می‌شنویم در مقابل حقوق‌های نجومی مبلغی نیست. این پول را به بچه‌های انقلابی ندهند و به جیب درصف و صفدر می‌رود.

این فعال فرهنگی در ادامه افزود: چند سال دیگر باید بگذرد تا درباره محسن وزوایی فاتح لانه جاسوسی کار بسازیم. حامد زمانی در میدان نقش جهان ۱۰۰ هزار نفر را همراه می‌کند با او هم کلام می‌شوند و سرود ضداستکباری می‌خوانند، کدام چهره‌ای امروز نفوذ کلام اینگونه دارد و می‌تواند ۱۰۰ هزار نفر را با خود اینگونه همراه کند. اگر آنها کلیپ می‌سازند ما هم باید این کار را انجام دهیم.

سردار قاسمی در ادامه گفت: امروز دغدغه‌های ارشاد کجاست؟ کثیف‌ترین برنامه‌ها در برج میلاد برگزار می‌شود. آنها با انقلاب ۱۸۰ درجه فاصله دارند. اگر دست من بود کل برج میلاد را کبریت می‌گرفتم. البته هر کاری که ساخته شود ایراداتی دارد مثل دیکته‌ای که نوشته می‌شود و این تنها دیکته ظریف است که به خودش نمره ۲۰ می‌دهد برای برجام. 

مراسم رونمایی نماهنگ ایستاده ایم تا آخرین قطره خون
مراسم رونمایی نماهنگ ایستاده ایم تا آخرین قطره خون

دکتر وحید جلیلی : فردوسی‌ها یک به یک می‌رسند

پس از پخش پشت صحنه نماهنگ «ایستاده‌ایم ۲» وحید جلیلی دیگر فعال فرهنگی گفت: دوست من کلمه قصاری دارد و می‌گوید زمانه ما رستم‌های زیادی دارد، فردوسی‌هایش کم هستند. اما امروز باید بگوییم فردوسی‌های انقلاب اسلامی یک به یک می‌رسند قهرمانان این ملت گمنام نخواهند بود.

مدیران حوزه به همراه تعدادی از میهمانان از حسین حقیقی (خواننده)، جواد مطوری (مدیر جلوه‌های بصری)، محمدباقر مفیدی‌کیا (کارگردان)، امید روشن‌بین (آهنگساز) و محمدرضا شفا (تهیه‌کننده) تقدیر و تشکر به عمل آوردند.

در ادامه برنامه محمدرضا شفا گفت: مدیون بسیاری از جوانانی هستم که مردانه در کنارم ایستادند و برای هنر انقلاب فعالیت کردند. کمک‌های مدیران حوزه هنری اگر نبود امروز شاهد این نماهنگ نبودیم ۲.۵ سال تلاش امروز با مجاهدت‌های حمزه‌زاده به بار نشست و به بسیاری از مراکز فرهنگی برای کمک مالی سر زدم اما همه خالصانه نه گفتند. شاید حواس‌شان به ساخت کارهای انقلابی دیگر بود. امشب نقطه پایان «ایستاده‌ایم ۲» و سرآغاز تولید آثار دیگر است.

او از زحمات همسرش که یکی از شاعران انقلابی است تشکر کرد و هدیه خود را به او تقدیم کرد.

در این مراسم سردار سعید قاسمی، محسن مومنی شریف، سردار حسین یکتا، حامد زمانی، محمدرضا شفا، محمد حمزه زاده، غلامرضا فرجی، زین العابدین تقی پور، حجت الاسلام پژمانفر، وحید جلیلی، سلیم غفوری و… حضور داشتند.

منبع گزارش : سوره سینما

 

با دکمه‌های زیر این صفحه را برای دیگران ارسال کنید
زهرا .

از زهرا .

نویسنده جدید و پرکار سایت بنیانا هستم . . . |
چه صبحی باشد آن صبحی
که تو در قنوتت دعای
" اللهم عجل لولیک الفرج "
می خوانی
و فرشته یک به یک آمین می گویند.... |

اللهم أصلح کل فاسد من امور المسلمین.

رخداد از
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه نظرات