دسته‌ها
فیلم

دانلود نماهنگ ارغوان ؛ کیفیت عالی+کلیپ پشت صحنه و تحلیل

نماهنگ ارغوان
نماهنگ ارغوان

نماهنگ ارغوان  با بازی امیرحسین ارغوانی، فرزند شهید تقی ارغوانی، شهید مدافع حرم در نقش واقعی خود تولید شده است. نماهنگ ارغوان  به کارگردانی مهدیار عقابی و براساس شعری از سیدضیاء محسنی کاری از باشگاه فیلم سوره حوزه هنری و تهیه شده در خانه موسیقی بسیج است.

عوامل تولید نماهنگ ارغوان عبارتند از نویسنده و کارگردان: مهدیار عقابی، موسیقی: گروه نسیم قدر، شاعر و سرپرست گروه: سیدضیاء محسنی، آهنگساز: محسن ناحی، تنظیم موسیقی: امید روشن بین، تصویربردار: یحیی رضایی، مدیر تولید: علی شمس، تهیه کننده: امیر پوروزیری، مجری طرح: باشگاه فیلم سوره، تهیه شده در: خانه موسیقی بسیج؛ در ادامه مطلب همراه بنیانا باشید

پخش آنلاین و دانلود نماهنگ ارغوان

[box type=”download” align=”” class=”” width=””]

لینک آپارات

دانلود نماهنگ ارغوان , کیفیت عالی (حجم18 مگابایت) | دانلود از بیان باکس | دانلود از شاتل لند

دانلود نماهنگ ارغوان , کیفیت متوسط (حجم 12 مگابایت) | دانلود از بیان باکس | دانلود از شاتل لند

؛؛

دانلود فیلم پشت صحنه نماهنگ ارغوان (حجم شش مگابایت ) | دانلود از بیان باکس 

؛

[/box]  

صوت نماهنگ ارغوان 

دانلود صوت نماهنگ ارغوان , کیفیت عالی (حجم سه مگابایت) | دانلود از بیان باکس | دانلود از شاتل لند

? تقدیر رهبر انقلاب از نماهنگ ارغوان ( سوم خرداد 95) 

✅  رهبر معظم انقلاب در پی پخش نماهنگ”ارغوان” با موضوع مدافعان حرم از شبکه‌های مختلف تلویزیونی ضمن تحسین سازندگان این اثر پیام تشکری را ابلاغ فرمودند. پیام تشکر آیت الله خامنه‌ای از سازندگان و تهیه کنندگان این اثر از سوی یکی از مسئولان دفتر معظم له به مدیر یکی از شبکه های تلویزیونی اعلام شد.
?منبع: خبرگزاری فارس

[/box]

متن شعر  کلیپ ارغوان :

ز کودکی خادم این تبار محترمم

چونان حبیب مظاهر مدافع حرمم

به قصد حفظ حریم حرم به پا خیزم

کنار لشکر عشاق حسین هم قدمم

***

اگر که حرمت این بارگه شکسته شود

و یا اگر که ره کرببلا بسته شود

چونان زنم به پیکر غاصب شام و عراق

که بند بند وجودش ز هم گسسته شود

***

حکم دفاع از حرم ز شاه نجف دارم

به امر رهبرم هماره جان به کف دارم

هدف فقط رهایی عراق و سوریه نیست

مسیرم از حلب است قدس را هدف دارم

***

نه غصه جدایی از یار و وطن دارم

به امر حق به راه دل کفن به تن دارم

پریدن از قفس که بال و پر نمی خواهد

عشق است بال پریدن همان که من دارم

***

ذکر لبم یازینب به دلم واهمه نیست

به سرم جز زیارت حسین فاطمه نیست

خدا مرا از در این خانه جدا نکند

گدایی در این خانه مرا خاتمه نیست

***

خطوط قرمز دور حرم ز خون من است

چو برکه ام که مرگ من همان سکون من است

پیاده می روم ز مشهدالرضا تا شام

حال کبوتر حرم حال کنون من است

[box type=”info” align=”” class=”” width=””]

 پای نماهنگ ارغوان به سایت شبکه بهایی «من‌و تو» و رسانه‌های صهیونیستی باز شد ؛ در این باره یادداشت مرتضی اسماعیل‌دوست در شماره 10 خرداد 95 روزنامه وطن امروز را می خوانیم 

[/box]

هراس ضدانقلاب از چند دقیقه کلیپ ارغوان

از «ارغوان» ما تا ارغوان آنها

از «ارغوان» ما تا ارغوان آنها فاصله‌ای بسیار است؛ اینجا «نغمه ناخوانده» می‌خوانند و آنجا «شب ظلمانی» برقرار است. اینجا نشان عشق از پس حریم زینبی می‌جویند و آنجا صداهای تاریکی پشت درهای رسوایی به گوش می‌رسد!

نماهنگ «ارغوان» در ایران به پاسداشت سلحشورانی از جنس حبیب بن‌مظاهر به تصویر درآمد و بچه‌هایی تشنه از معرفت حسینی به ایفای نقش در آن پرداختند و در آن سوی مرزها و در شبکه غیراخلاقی «من‌وتو» با نام جعلی آکادمی هنر، ارغوان‌هایی را به صحن توجه رساندند که لباس بیگانه‌پرستی هویتی دور و گمگشته برای آنها ساخته است.

اینجا سروده نشان از «به قصد حفظ حریم حرم به پا خیزم» دارد و ارغوان خشکیده در معرکه لندن از «مهتاب» می‌خواند و «افسوس رفت و آن دوران گذشت» و چه مضحکانه که آنها به فکر بچه‌های ایران‌زمین می‌افتند و سایت شبکه «من‌وتو» در گزارشی درباره نماهنگ «ارغوان» به طعنه سخن می‌گوید، در حالی که سال‌هاست بساط انواع خیره‌سری‌های اخلاقی را در پشت زرق و برق جهانی افسونگر با عروسکان عاریه گرفته از قمار انسانیت نمایان می‌کند.

چند روزی از پخش نماهنگ «ارغوان» که به مناسبت وفات حضرت زینب(س) و برای شهدای مدافع حرم تولید شده، می‌گذرد و از ارادت مردم تا ابراز توجه رهبر فرصتی برای نگریستن به ارغوان بلندبالایی است که سرخی وجودش وامدار حرم زینبی بوده و صدایی که می‌خواند «حکم دفاع از حرم شاه نجف» دارد.

در میان همه شور و نور و روشنی که از پخش نماهنگ «ارغوان» رخ داد باز هم کینه‌جویان معاند با اندیشه‌های ناب مقاومت در اقدامی هماهنگ از طریق رسانه‌های خود اقدام به مقابله با حرکتی جهادی و مردمی کرده و با زیر سوال بردن اندیشه‌های دفاع از آرمان‌هایی ماندگار به نقد نماهنگی پرداختند که می‌خواند: «مسیرم از حلب است، قدس را هدف دارم»؛ همان مسیری که رهبر انقلاب چندی پیش بدان اشاره داشتند و پیمایش جهادها و مقاومت‌ها را به توجه کشانده بودند.

نماهنگ ارغوان به کارگردانی مهدیار عقابی و براساس شعری از سیدضیا محسنی توسط خانه موسیقی بسیج تهیه شده است و در آن امیرحسین، فرزند شهید تقی ارغوانی یکی از شهدای گرانقدر مدافع حرم به همراه جمعی از نوجوانان حضور دارند و همین بهانه‌ای شد برای انواع تحلیل‌های همیشه فریبنده رسانه‌های غرب تا «اسکای‌نیوز» در نمایشی دروغ‌پردازانه عنوان کند: «ایران نماهنگی پخش کرده است که کودکان را برای دفاع از همپیمان خود بشار اسد در سوریه و همچنین جنگیدن در عراق تشویق و دعوت می‌کند».

و «جروزالم‌پست» روزنامه انگلیسی‌زبان رژیم صهیونیستی در ادامه موضع‌گیری‌های خصمانه خود و در یادداشتی که می‌توان هراسی بسیار را از پشت واژه‌هایش خواند، به دنبال تخطئه جهان ذهنی مردمان معتقد ایرانی و نسل‌های برآمده از نگاه حسینی برآمده و عنوان دارد: «ایران از پسران نوجوان می‌خواهد سلاح در دست گرفته و در جنگ سوریه شرکت کنند…»

آنها به خوبی می‌دانند فرزندان خمینی در پی رسیدن به حرم حسینی شکوفاتر از همیشه از راه می‌رسند و آینده اسرائیل غاصب حالا بیش از پیش در خطر قرار دارد. فرزندانی ارغوانی همچون «امیرحسین ارغوانی» که عطر و معنای دفاع را از پدر به یادگار گرفته‌اند و پشت مرزهای عاشقی به استوارترین شکل ممکن خواهند ایستاد. 

کلیپ ارغوان تنها در چند دقیقه محدود هراسی بسیار در وجود مستکبران و دژخیمان افکنده است، چرا که می‌دانند نسل‌های تازه‌ای با مدد جستن از نور ولایت به سمت فتح مرزهای عاشقی به پا خاسته‌اند.

از سویی تولید چنین اثر هوشیارانه‌ای درسی بزرگ به بسیاری از سازندگان آثار سینمایی و تلویزیونی است تا بدانند چگونه می‌توان با کمترین امکانات ابزاری به شکلی بسیجی‌وار، قلب معناهایی عمیق از مقاومت، ایثار و جانفشانی را نشانه گرفت و وحشتی دهشتناک را بر چشمان دیوصفتان روزگار منتقل کرد. مساله‌ای که نیاز به نگاهی دغدغه‌مند و دلی شیدایی دارد، آنجا که «عشق است بال پریدن همان که من دارم» تا بتوان خواند و نمایش داد: «به سرم جز زیارت حسین فاطمه نیست».

با دکمه‌های زیر این صفحه را برای دیگران ارسال کنید
سیدحسام علوی

از سیدحسام علوی

سید حسام هستم . یک جنوبی خون گرم . دوست و همراه همیشگی من کتاب های تاریخی هستن . کلا به تاریخ بی نهایت علاقه مندم .با همکاری دیگر نویسندگان سایت بنیانا درباره سبک زندگی اسلامی خبر و مقاله منتشر میکنم . یا علی مدد.

رخداد از
guest

4 نظرات
قدیم ترین
جدیدترین بیشترین امتیاز
Inline Feedbacks
نمایش همه نظرات
محمد
محمد
6 سال قبل

سلام خسته نباشید
من آهنگ خام سرود ارغوان مدافعان حرم رو می خاستم که با بچه های گروه تواشیح کوثر گرگان کار کنم
البته با اجازه
لطفا برام بفرستید خیلی دنبالش گشتم
ایمیلم اینه mohamadgholipour69@gmail.com
و شماره تماسم
09385556904

ناظر سایت
ناظر سایت
پاسخ به  محمد
6 سال قبل

سلام . خداقوت به شما … من آهنگ خام یا … از این سرود ندارم و تا حالا ندیدم ….
شاید بهتر باشه با جستجوی نام کارگردان و سازنده این برنامه و پیدا کردن صفحه یا کانالی یا سایتی از ایشون براشون ایمیل بفرستید یا همکاری کنید 🙂
یا علی مدد

ناشناس
ناشناس
6 سال قبل

عالی عالی عالی
این کار برای سازنده اش بزرکترین اندوخته ایست که با خودش به اون دنیا میبره
ما مقام وقدر این کار رو در آخرت خواهیم فهمید.
خدا شاعر این کار رو حفظ کنه خدا به همه دست اندر کاران این کار خیر بده

زینب
زینب
7 ماه‌ها قبل

عالی دست آقای عقابی درد نکنه که این نماهنگ زیبا رو ساختن