دسته‌ها
کیوسک

دنیا می‌داند که قدرت این ایستادگی را هم داریم

[box type=”info” align=”” class=”” width=””]
از این پس در این مجموعه از مطالب بنیانا به بررسی و انتشار «روایت حضرت امام خامنه ای از وقایع تاریخی » می پردازیم . انتشار تصاویر و فیلم های مربوط به وقایع مهم تاریخ ایران و جهان و همچنین برگ هایی از زندگی نامه امام خامنه ای محتوای این مجموعه مطالب را تشکیل می دهد . شما می توانید با پیگیری برچسب « روایت امام خامنه ای از وقایع تاریخی » مطالب رو دنبال کنید و بخوانید
 [/box]
دیدار حضرت آیت الله خامنه ای و مرحوم حافظ اسد
دیدار حضرت آیت الله خامنه ای و مرحوم حافظ اسد

 

** …دنیا می‌داند که قدرت این ایستادگی را هم داریم**

 

23 آذر 1360: اشغال بلندی‌های جولان سوریه با تجاوزگری اسراییل

 

رهبر انقلاب:

«اسرائیل می‌خواهد برای تصرف جولان پشتیبان سیاسی در دنیا برای خودش درست کند. آیا مسلمانان حاضرند از جولان هم به این آسانی بگذرند؟ اما کار به جولان تمام نخواهد شد، بعد از آن با پشتیبانی و حمایت سیاسی مردم دنیا دولت‌های غرب نوبت اشغال جنوب لبنان خواهد رسید.

 

نقشهٔ بلند پروازانهٔ اسرائیل یک افسانه نیست. کشور فرضی #از_نیل_تا_فرات از نظر زمامداران صهیونیسم یک خواب بدون تعبیر نیست. تا کی خودشان را زمامداران عرب غافل نگاه خواهند داشت و من می‌گویم مسأله فقط عربی نیست، مسأله اسلامی است.

 ما به نوبهٔ خودمان همان‌طوری که تا امروز مسألهٔ اسرائیل را در صدر مسائل خارجی جمهوری اسلامی دانسته‌ایم از این موضوع به سهولت نخواهیم گذشت.

ما در مقابل هرگونه توسعه‌طلبی اسرائیل و هر کسی که به او کمک کند #مقاومت می‌کنیم، می‌ایستیم، دنیا هم می‌داند که قدرت این ایستادگی را هم داریم و همهٔ کشورهای مسلمانی را که آمادهٔ این هستند که در راه آقایی و شرف قدم بگذارند به همکاری خودمان دعوت می‌کنیم.»

 28/12/1360

با دکمه‌های زیر این صفحه را برای دیگران ارسال کنید
زهرا .

از زهرا .

نویسنده جدید و پرکار سایت بنیانا هستم . . . |
چه صبحی باشد آن صبحی
که تو در قنوتت دعای
" اللهم عجل لولیک الفرج "
می خوانی
و فرشته یک به یک آمین می گویند.... |

اللهم أصلح کل فاسد من امور المسلمین.

رخداد از
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه نظرات