دسته‌ها
کیوسک

انتخابات خبرگان بالاترین سطح انتخابات جمهوری اسلامی

[box type=”info” align=”” class=”” width=””]

از این پس در این مجموعه از مطالب بنیانا به بررسی و انتشار «روایت حضرت امام خامنه ای از وقایع تاریخی » می پردازیم . انتشار تصاویر و فیلم های مربوط به وقایع مهم تاریخ ایران و جهان و همچنین برگ هایی از زندگی نامه امام خامنه ای محتوای این مجموعه مطالب را تشکیل می دهد . شما می توانید با پیگیری برچسب « روایت امام خامنه ای از وقایع تاریخی » مطالب رو دنبال کنید و بخوانید[/box]

تصویری منتشرنشده از آیت الله خامنه ای پای صندوقهای رای انتخابات مجلس خبرگان و میاندوره ای مجلس شورای اسلامی، 19 آذر 61
تصویری منتشرنشده از آیت الله خامنه ای پای صندوقهای رای انتخابات مجلس خبرگان و میاندوره ای مجلس شورای اسلامی، 19 آذر 61

** انتخابات خبرگان بالاترین سطح انتخابات جمهوری اسلامی**

 

19 آذر 1361: انتخابات مجلس خبرگان رهبری و میان دوره ای مجلس شورای اسلامی

رهبر انقلاب:

«انتخابات مجلس خبرگان یکی از مهم‌ترین انتخابات‌های ماست. مجلس خبرگان باید همیشه آماده باشد؛ و تشکیل شده باشد از انسان‌های امین، عاقل، صالح، خیرخواه جامعه، حاضریراق برای روز مبادا و لحظهٔ موعودی که ممکن است پیش بیاید؛ تا بتوانند در لحظهٔ معین کار بزرگ خود را – که عبارت است از انتخاب رهبر – انجام بدهند.

لذا انتخابات بسیار مهمی است… بنابراین سطح مجلس خبرگان، بالاترین سطح انتخاب است؛ مردم بایستی افراد شایسته را بشناسند و انتخاب کنند… دنبال حجت شرعی باشید. دنبال این باشید که اگر خدای متعال پرسید زید را چرا برای مجلس خبرگان انتخاب کردید، شما بگویید این زید را فلان کسانی که می‌دانستیم مردمِ وارد و مطمئن و امینی هستند، معرفی کرده بودند؛ پیش خدا حجت داشته باشید. به هر معرفی ای نمی‌شود دل بست و اعتماد کرد.»

بیانات در دیدار اقشار مختلف مردم در آستانه انتخابات مجلس خبرگان، 1385/09/22

با دکمه‌های زیر این صفحه را برای دیگران ارسال کنید
سیدحسام علوی

از سیدحسام علوی

سید حسام هستم . یک جنوبی خون گرم . دوست و همراه همیشگی من کتاب های تاریخی هستن . کلا به تاریخ بی نهایت علاقه مندم .با همکاری دیگر نویسندگان سایت بنیانا درباره سبک زندگی اسلامی خبر و مقاله منتشر میکنم . یا علی مدد.

رخداد از
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه نظرات